Ik laat hem gewoon lekker slapen (met een max van bv 6 uur tussen voedingen overdag) ik zit al een maand op 4 flessen, eerst van 180 +6 en nu 210+7 scheppen
Als ie helemaal plat kan hoeft het niet te zijn hoor, dan liggen ze precies hetzelfde in de reiswieg als in de wandelwageninzet, maar hij moet wel goed plat kunnen (ivm ruggetje) hier heb ik hem gisteren zelf opgemeten en kwam ik op 65 cm en kinderwagen heeft nog iets ruimte maar hij vind het niet prettig meer want ligt dan helemaal bovenin of zakt naar onder en gaat steeds lopen stampen tegen onderste rand of benen erover (ziet er er ook niet uit) dus hij heeft al in de wandelwagen inzet gelegen, helemaal happy want kon ie mij veel beter zien..
ZO deed ik het ook al pakte ik regelmatig ook wel een potje (als we iets aten zoals pizza, friet ofzo) ben niet zo moeilijk, als je pure groente pak (dus de variaties zonder vlees erin enzo) is het zelfs vaak nog gezonder dan zelf koken (gaan veel meer vitamines verloren) stomen is wel gezond natuurlijk maar ik kook nu al voor 6 personen en heb het echt te druk om apart te gaan stomen ofzo. Dus we houden het makkelijk voor onszelf.
Hee dames Een gepuzzel he met de flesjes. Hier zijn we vandaag helemaal uit ons schema. Anders 07:00/10:00/13:00/16:00/19:00/22:00 6x150+5 Vandaag : 07:30/10:30/14:30 nu 18:00 tot nu toe 4x 150+5. Ik wil hem rond 21:00 uur dan 180+6 geven en dan naar bed doen. Dan heeft ie dus vandaag 1fles minder gehad. Is dit handig of zouden jullie dit in mijn geval anders doen? Hopelijk komt ie dan de nacht door... Graag jullie reactie 😊
@Bibi: je kan hem ook eerder naar bed doen en hem dan wakker maken voor een fles rond 22.00u. Is dat iets? Ik las iets over haaruitval, dat is bij mij ook begonnen... Ik draag m'n haar normaal los, maar nu in een staart. Anders vind ik overal losse haren terug.
Nou, vandaag een ander schema proberen. Normaal, 6.00 (5.00 wakker), 10.00, 14.00, 18.00 uur en 23.00/23.30. Allemaal 180+6. Vandaag 6.30, 11.15, 16.15 en nu de laatste om 21.15. Eerste 3 180+6 en laatste 210+7. Kijken wat dat brengt.
Hier wordt joris ook altijd wakker gemaakt hoor. Anders komt hij midden in de nacht. Joris gaat vannacht voor het eerst op zn kamer slapen. snik snik Ik ga zo kolven en dan naar bed. Welterusten.
Hoe is het gegaan, Logo? Ik moest ook even wennen toen Jasper naar zijn eigen slaapkamer ging, maar hij sliep wel meteen veel beter. Wij ook trouwens, je hoort toch elk geluidje van elkaar... Gisteren gezellig dagje rommelmarkt gehad. Bijna 90 verdiend, vind dat niet slecht voor een dagje buiten zijn in het zonnetje Denk dat we nog wel een keertje zullen gaan. Nu tijd om op te staan. Over een uurtje intake bij de fysiotherapeut.
Heb je kunnen slapen logo?? Spannend zo een eerste nachtje lijkt me. Hirr een goede nacht achter de rug, 21.00 naar 07.15 uur. Als ze dit blijft doen vind ik het top!! Alleen mijn borsten staan op springen smorgens. Zometeen aankleden en dan gaan we (eindelijk) voor het eerst babyzwemmen. Maar eerst nog een schone broek, want ik hoor het door de babyfoon knetteren.
Goedemorgen meiden Sucses met de fysio ben benieuwd. En lekker verdient gisteren! 2de leg veel plezier met zwemmen ik heb daar ook zn zin in. Wat slaapt ze trouwens goed door zeg! Logo hoe ging de nacht? Hier zie ik het doorslapen echt voorlopig niet gebeuren helaas. 22.00/ 02.30/ 06.00. En ook nog een 1.5 uur vannacht. Zo al lekker gestofzuigd straks voor het eerst mn kleine grote man naar de psz. Vandaag de sterfdag van mn sm we zijn alweer 1 jaar na de datum wat is dat jaar hard gegaan en wat is er veel gebeurt...
Wat een nacht!!! Ben kapot, het was geen succes. Ben er 7!!!!! keer uit gegaan en normaal was dat max 1. Bij wie slaapt de kleine nog bij jullie op de kamer? Wij proberen het volgende week nog een keer. Vannacht heerlijk bijslapen.
Ik zou het toch jog een nachtje of 2 proberen Logo. Vaak zie je dat de eerste paar nachten het moeilijkste zijn. Daarna beginnen ze het te begrijpen. Als je nu een week uitstelt krijg je telkens die eerste nacht weer. Het is even zwaar, maar je moet even doorzetten.
Goeiemorgen dames Lekker verdient Nyneave! Zo kom je leuk van je oude spulletjes af. Oh leuk 2deleg, zwemmen! Wanneer mag dat eigenlijk? Zwembroek voor mini heb ik al in huis 😊👍 Aah jammer Logo, maar idd net zoals 2delwg zegt ik denk dat het even doorzetten is. Ze moeten er toch even aan wennen. Spannend Paula kleine man naar de psz! En sterkte vandaag! Een jaar is idd zomaar om. En op dit soort dagen sta je daar juist weet even bij stil. Kleine bink gister 21:30 180+6 gegeven en geslapen tot 07:00. Die fles minder had geen invloed gelukkig 😊 ik geef hem nu ook 180, even kijken wanneer die dan weer komt. Hij kreeg 6x150+6 en dan nog leek het niet voldoende. Nu maar ns grotere flessen proberen en dan om de 4uur. Ik ben benieuwd 😊
Paula sterkte vandaag met je emo dagje Dat is wel weinig 1,5 uur tussen de voedingen, dat kan geen honger zijn dan toch? Logo slimme kindjes zijn het he ook al zijn ze zo klein. Hier slaapt J ook nog gewoon bij ons. Vindt het nog wel even prima zo. Zijn kamertje is bijna af en dan gaat hij om. Het is idd even doorzetten dat slapen op hun eigen kamertje, maar misschien beter in het weekend proberen en probeer niet te snel toe te geven als ze huilen want zoals ik al zei, het zijn slimmerds en ze weten precies hoe ze het voor elkaar moeten krijgen dat papa en mama komen als ze huilen Hier vannacht een paar keer voor de middelste moeten opstaan ... J werd rond 4:00 wakker en toen vond meneer dat het tijd was om op te staan hahaha. Dus niet he ... Heb even wat met hem gekletst eten gegeven en toen gewoon het licht uit gemaakt en hem maar even laten huilen. Om 7:00 wilde hij weer eten...
Yeeehhh!!! Ben zo blij! Nieuwe schema heeft gewoon gewerkt. Gisteren om 21.15 uur de laatste gegeven van 210+7, toen om 21.45 naar bed gebracht (ik ook lekker om 22.15 uur) en gewoon weer het vaste tijdstip van 5.00 uur beetje kreunen en urmen maar hoefde niet eens het speentje te gebruiken. Toen om 6.15 werd ze echt wakker, om 6.30 uur fles. En ze heeft net van 8.00 uur tot 10.00 uur weer geslapen. En aangezien we vandaag weer op hetzelfde tijdstip beginnen gaan we het gewoon weer proberen.
Thx meiden lief! Hier slaapt b. nog bij ons ik wilde hem vorige week al naar zn eigen kamer maar ml vind het nog te gezellig. (Hij slaapt door de voedingen heen haha) En idd sluit me aan bij de andere dames even doorzetten anders heb je elke keer die eerste nacht opnieuw.