Kijk dames ns even een foto van ons samen. Hebben jullie ook eens een beeld van Nick's mama 😊 we zijn vandaag matching in ons spijkerblousje 😉
Fijn dat het nieuwe schema werkt wendy. Leuke foto bibi. Ik las op wiegedood.nl dat het aangeraden wordt om de kleine bij je op de kamer te laten slapen. Nou super, hij staat vanavond weer bij ons. Niet erg. Het is ineens in mn rug geschoten. Oppakken van joris doet al pijn. Joris spuugt steeds meer. Ik denk door zn darmen. Heb het even gehad. Vandaag eerste wendag op kdv. Erg goed verlopen maar ze hebben hem 150 ipv 210 ml melk gegeven. Ook niet leuk.
Prachtige foto bibi! Logo, ik slaap ook nog bij zl op de kamer (ipv hij bij mij ) Vandaag is hij precies 3 maanden. En vannacht besloot hij door te slapen! (20.15u - 5.45u) Ben benieuwd of het iets eenmaligs is geweest...
Wat een leuke foto Bibi! Die blik hihi....dat wordt een charmeur hoor! Logo, wat vervelend dat je mannetje zo“n last heeft. Hier zwaar ongesteld zeg. Ik loop helemaal leeg. Ieder uur een tampon ppfff...
Wauw prachtige foto bibi! Wendy niet leuk .. Wat is het toch heerlijk om weer ongi te zijn...not! Logo niet leuk voor je mannetje... Misschien door de laxo? Want dat heeft hij gehad toch?
He bah Wendy dat is niet fijn. Waarschijnlijk spuugt hij niet meer doordat hij medicatie heeft gehad maar doordat z'n darmen gewoon te vol zitten. Hij begint nu ook raar te drinken.
Nou idd Lov! Hier ook sinds vandaag voor het eerst echt ongi. Pff dat heb ik dus echt niet gemist! Ik zei al tegen ml daar begint de ellende weer 😉
Lig op bed met nog steeds rugpijn. Ik heb ook bloedverlies, misschien komt mn rugpijn daardoor. Joris ligt weer op de slaapkamer. Zo fijn! Welterusten.
Wat een mooie foto Bibi!! Vanmorgen voor het eerst gezwommen, groot succes!! Ze was druk aan het sjansen met een klein manneke (3 maanden). En hij spetterde druk met zijn handjes. Zijn mams zei nog, dat doet hij anders nooit. Morgen een dagje voor mezelf (voor zover dat kan met 3 kinderen). Maar we gaan in Joure naar het zwembad toe. Ik wou naar de Eemhof, maar die hadden geen kaartjes meer voor morgen.
Hoi, heb niet alles bijgelezen, alleen van vandaag... Hier slaapt kleine zus nog bij ons op de kamer. Proberen jullie je kindje io de eigen kamer te laten slapen? Slapen jullie kindjes al door? Bibi leuke foto
Hier slaapt ze al vanaf dag 1 op haar eigen kamertje. En sinds ze 6 weken is slaapt ze door (met heel af en toe een nachtvoeding tussendoor)
Hier slaapt ze nog niet door. We geven meestal een late avondvoeding. Rond 23.30 uur, soms 00.30 uur. In de hoop dat ze het redt tot de volgende morgen. Maar dat is nooit... Wat kunnen we proberen? Het punt is dat ze overdag wel een paar keer heel lang heeft geslapen. Een keer 6 uur, een keer 7 uur en zelfs een keer 11 uur!! Maar als ze dat dan snachts ging doen.
Zo het was weer worstelen met de nachtvoeding. We hebben bijna 180 erin gekregen. En natuurlijk gekolft. Nou echt ongi niet echt geweest. Straks weer lekker verder slapen.
Klinkt alsof ze de dag en nacht omdraait. Ik neem aan als ze zolang slaapt dat je haar wel wakker maakt voor voedingen. Anders zou ik daar gelijk mee beginnen. Hier krijgt ze om de 3 uur. Vandaag sliep ze door een voeding heen, die probeerd ze dan toch later in te halen door om de 2 uur te komen (15.00, 17.00 en 20.00) Hier weer een heerlijke nacht, 20.00 uur en nu net 06.00 uur.
Vervelend liefsvanmama! Zou je haar om de 3 a 3,5 uur wakker kunnen maken (overdag). Je krijgt haar lange slaap dan s nachts hopelijk. Hier vannacht weer spugen. Dus joris verschoond en het bed. Daarna heerlijk geslapen.
Goeiemorgen dames @Liefsvanmama ; vervelend zeg. Toch proberen je kleintje wakker te maken om de 3/4 uur. Hier zo boven nog maar eens om het hoekje kijken, hij lag net nog zo lekker te slapen die kleine slaapkop. Dat word vandaag weer een voeding minder en proberen hem eerder naar bed te krijgen vanavond. Dat zal rond 21:00 zijn ipv 22:00 👍
Even een vraagje: joris is 6350 gram en ik geef 5 voedingen van 210. Is 5 van deze hoeveelheid niet te veel?
Liefsvanmama idd het dag en nachtritme is omgegooid lijkt het wel. Proberen overdag een vast ritme te creƫren misschien... Hier staan we op...J speelt wat in de box of in de wipper... Of met mij 9/10 uur bv en daarna gaat hij even slapen. Dan krijgt hij rond 12/13 uur weer een voeding en dan word hij vanzelf wakker daarvoor anders wakker maken rond 12:30. Dan gaat hij weer even naar bed .... Rond 15/16 uur krijgt hij weer een voeding en dan blijft hij ook wakker.. Rond 18 uur een bv en rond 21 uur en dan gaat hij gelijk naar bed... Vaak wilt hij ook al rond 20 uur een voeding en dat doe ik vooral als ik merk dat hij te moe wordt en wilt gaan slapen. Dan geef ik dus eerder een bv zodat hij gelijk kan gaan slapen.. Meestal slaapt hij door nu tot 4/5 uur maar vannacht werd hij om 2 uur al wakker. Dan is er altijd een voeding rond 6/7 uur en gaat de rest van de dag weer beginnen.