Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames, kom weer effe inchecken! Heel zware tijd gehad met de familie perikelen... En toen zoooo moe!
    Maar wondwr boven wonder: ze slaapt nu al twee dagen van 23:30 tot 9:00!!!!!!! Ik schrok me kapot de eerste dag! Ml veel te laat oo zijn werk hshaaha. Afwachten of het zo blijft!

F. Is echt een kijkert! Ze moet alles zien, en liefst de hele dag zelf rechtop zitten ???

Ik probeer nog wat terug te lezen, hopelijk geen grote dingen gemist!

Oh ja maandag gaan we een weekje weg naar de veluwe! Konden we beiden wel gebruiken!

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Wat fijn dat ze doorslaapt Kahlan!!
    En humor dat je man zich verslaapt.
    Ben wel benieuwd hoe hij dat verklaard heeft op zijn werk.
    " Nee, mijn wekker zet ik niet, want mijn dochter wordt altijd vroeg wakker, behalve vanmorgen" Wat moeten ze hebben gelachen daar!!!:D:D

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Lekker kahlan even weg, geniet er maar van!

L.yam wil ook de hele dag alles zien! Hij duwt zichzelf steeds naar voren omdat ie rechter op wilt zitten. Als ie op zijn speelkleed ligt volgt ie ook alles en iedereen Door de kamer heen. Zelfs de katten, haha.

4. logo

logo Niet meer actief

He Kahlan, fijn zeg zo lang slapen. Ik hoop dat het met de Fam. beter gaat.

Bij eerste prik had j iets verhoging, 2de ging goed. Ik masseer de prik plaats wel goed in (direct).

Ik ga weer slapen
    Welterusten!

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik ben heerlijk, en heel fout, met een vriendin lekker een wijntje aan het drinken

Morgen weer met sm naar het zkh. Dus hopelijk slaapt de kleine meid een beetje door.

Ik gebruik nu trouwens zo een zijslaapkussen. Geen idee hoe en of je dat zo noemt.
    Ze slaapt nu prima aan 1 kant, maar ik merk niet dat haar hoofdje nu minder plat wordt aan de andere kant.
    Duurt dat lang???

6. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    @2deleg lol hij hoeft dat gelukkig niet uit te leggen. Zijn lekker flexibel daar! Maar idd hilarisch als je baas niet zo is!

Welk maatje hebben jullie babies aan? Floor past vaak al in 68.. Kleine chubbie!! Ghihihi

7. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Kahlan, hier net van maatje 56 in maatje 62.

8. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

2de leg, wat een vreselijk verhaal! Hoe is dat afgelopen?

Kleine zus slaaptnog bij ons en ik vind dat heerlijk. Ml heeft het er over dat als ze doorslaapt, ze maar dr eigen kamer gaat....
    Ik wil heeeeeel graag dat xe doorslaapt. Maar naar d'r eigen kamer eigerlijk nog niet...,

Hier maat 62 en nog enkele 56

Prikjes. Hier heet ze dus wel last gehad van prikjes. Een dag ziek en flinke koorts (38,9)
    Maar na een dag was het wel over....

9. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Hier weinig last van prikjes. Een dagje heel slaperig, maar geen verhoging... Jasper krijgt volgende week alweer de derde serie!

Kleine man gisteren na de voeding van 20u op bed gelegd en hij meldt zich nu net weer. Goed geslapen! Wel vond ik hem weer overdwars in bed :$ Hij is zó beweeglijk!
    Hier houdt hij zijn hoofd goed recht en hij wil niets liever dan recht zitten. En alles in de gaten houden...

10. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm jammer... Zit weer te voeden...hoop niet dat het doirslapen eenmalig was....

11. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vannacht best goed gegaan na het badje.
    Hij lag schoon en gevoed om 7.15 in bed normaal pak ik hem zelf om 22.00 maar nu dus niet gedaan.
    Hij kwam om 03.10 en 05.30 die hebben we gerekt tot 06.00

2 de leg succes vandaag met je sm!

12. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Pffff, veel te gezellig met mijn vriendin die hier vannacht sliep (ze past zo meteen op op de oudste 2 als ik met sm naar het zkh ga)

Ik ging pas om 2 uur naar bed. Tuurlijk kwam ze ineens voor een voeding om half 3. Laatste was 20.15 uur.
    Gelukkig daarna pas weer om 07.00 uur.
    Gelijk aangekleed en nu eerst maar even een kop koffie en dan zo weg.

13. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames

Hier was ons binkie vannacht even goed in de war. 04:00 uur werd die wakker. Speen gegeven, schone kont gegeven maar meneer wou niet slapen. Uiteindelijk 04:30 toch de fles maar klaar gemaakt. Nu krijgt die weer de fles. Komt niet zo heel mooi uit. We moeten 11:00 uur naar het cb voor zn eerste prikjes. Kijk er best wel tegenop hoor.. Maarja het moet even!

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier 20.50u - 2.00u - 6.00u. Maar toch drie nachten doorgeslapen. Komt vast wel weer..
    Succes vandaag 2e leg in het zkh.

Hier ligt meneer plat op zijn achterhoofd te slapen 's nachts. Dus dat achterhoofd is al aardig plat aan het worden. :(
    Morgenochtend komt de fysio weer (2e keer). Ben benieuwd.

15. logo

logo Niet meer actief

Goedemorgen,

Afgelopen 2 dagen geslapen bij mijn ouders. Heel relax. Heb dus lekker geslapen.

Hier maat 62 of 68. Ligt eraan waar het gekocht is.

Sorry kort berichtje , heb het zo druk

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier ook maat 62 en/of 68.

17. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon gelijk weer dubbele wallen!!! En ik hoefde pas om 5 uur te voeden... Ik ben echt niet fit....
    Wie is er al aan het werk?

18. Nyneave

Nyneave Actief lid

11 sep 2013
    426
    0
    0
    Brabant
    Ik ben alweer 3 weken aan het werk. Jasper krijgt kunstvoeding, dus ml en ik wisselen af, dus het is goed te doen :)
    Vandaag is mijn mama dag, echt genieten!

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hopelijk gingen de prikjes goed Bibi?!

Hier zit meneer al een tijdje in 68 en qua jasjes in maat 74 😅

Ik ben bang dat het niet heel erg lang meer duurt voordat ie naar zijn buik draait, hij is het wel erg druk aan het proberen.

2de leg, daar is toch niets fout aan? Je moet jezelf ook wel een keer wat gunnen hoor!!

Wij gaan vanavond naar de bioscoop met mijn broer en 2 vrienden 😁
    Maar zometeen eerst naar de kapper. Zo jammer dat ik met mijn haar nooit iets anders kan..

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ben nu op schiphol. Een dagje met zoonlief op stap.

Deel Deze Pagina