En als je gaat clusteren?? Dus om 5 uur, 6 uur en 7 uur een voeding geven en dan weggaan?? Als het echt niet lukt ben je met 20 minuten wel zo weer thuis.
Avent natural en tomee tipee geprobeerd hij doet met beide exact hetzelfde Ook geprobeerd het ml te laten doen waar ik bij ben en ml alleen gelaten werkt beide ook niet. Verschillende houdingen met en zonder shirt boven beneden enz. Na een voeding als hij nog zuigt en helemaal ontspannen is de tepel stiekem vervangen voor speen daar trapt hij ook niet in. Ideen zijn beetje op
Jeetje Paula, wat lastig dan! Kan ml niet even B. brengen voor de voeding? Haha snap dat dat ook niet zomaar kan met nog een peuter in huis.
De voeding begint als het eten begint Enigste wat ik tot nu toe bedenken kan is halverwege aanschuiven maar van of dat nou zo gezellig is Haar vriendinnen zijn ook allemaal van hippe mama's die absoluut geen bv hebben gegeven want daar krijg je hang.tieten van dus begrip hoef ik niet op te rekenen.
Hmmmm, zou het gewoon even vragen of ze het erg vind als je later komt. Mijn zusjes kennende zouden ze liever hebben dat ik later kom dan helemaal niet
Joh das niet fijn. Iemand van zwangerschapsyoga had een speciale speen van medela. Dit zou goed passenbij bv.
Waarom 4? Waarom niet 5 van 180? De laatste keer bij ons op het bureau zei ze dat ze dat Tot 4 maanden toch wel zo houden..
Na jaa hier zit ie op 6 voedingen, soms zelfs 7. Doen ze helemaal niet moeilijk over. Wat is er mis met 5 voedingen??
Dat is calma die kost 18 euro beetje duur voor ff proberen. En aangezien hij niet eens probeert te zuigen vraag ik me af of hij er iets uit zou krijgen. Voorlopig is de oplossing later aansluiten heb de organisatie al op de hoogte gebracht.
Mijn oudste weigerde ook uit de fles te drinken. Had de creche gewaarschuwd dat als het echt niet lukte ik wel langs zou komen. Uiteindelijk dronk hij om half 1 (bracht hem om half 8, laatste voeding was 6 uur) een hele fles leeg. Hij was uitgehongerd. Maar ja, dat moet je niet willen, dan zit je ook niet lekker op het feestje.
Nee precies. Als.je kindje standaard naar bijvoorbeeld de opvang moet vind ik het anders. Voor zomaar 1x ga ik dat natuurlijk niet doen. Straks in juni als ze trouwen is het gewoon waar ee boopies gaan gaat Benjamin Als ik moet helpen met aankleden gaat ie mee enz enz.
Pfff, volgens mij heeft ze een regeldag. Hele dag om de 2 uur ongeveer en vannacht ook al 2 keer (00.15 en 03.45). Het zijligkussen werkt ook voor geen meter. Ze wurmt net zo lang tot haar hoofd toch de andere kant op ligt. Pfff, ik ga weer slapen.
Ha gaan we weer gelijk op 2de leg? Hier ook 1:30 en nu... Na doorslapen valt dit wel echt tgen. Ik verwacht vandaag ook een regeldag. Mijn productie was wat laag deze week, dus wel goed dat ze dat doet! Ben alleen echt uitgeput 😞
Gisteravond een fles om 22.30 en zo krijgt hij weer de fles. Hij gilt nu niet van de honger gelukkig, maar vannacht moest hij wel huilen. Dit was om half 3, dus moest ik hem een knuffel en speentje geven. Mijn probleem is dat als ik wakker ben geweest heel slecht slaap, zeker als Joris continue geluiden aan het maken is.