Hier is de verkleinen eruit, meneer bungelde flink over de rand met zijn voetjes 😉 nu zit ie weer lekker😄
Sammy wat lief Nyneave ik hoop dat de gyn je kan helpen. Wel is de kleine goed gegroeid. Hier nog lakentje dekentje. Handjes en voetjres zeggen idd niets qua temp. Sorry kort bericht want moet weer door.
Verkleiner us er hier ook al heel lang uit heb wel de voetenzak er nog in dat verkleint ook wel wat. Jas.per doet het goed fijn hoor! Zo koperspiraal zit pff. 2de leg klinkt positief hoor met je sm.
Mijn kraamhulp zei dat voetjes wel belangrijk is. Handjes kunnen wel koud zijn. Balen zeg dat je nog niet lekker bent 😯 Misschien dat je Door het aankomend mooie weer een beetje opknapt 😊
Hihi, maar ja jij hebt ook een grote beer 😉😆 Hier nu geloof ik een week of 2/3 dat ie eruit is..
L.yam raakte toenstraks helemaal gefrustreerd. . Hij lag op zn speelkleed en kreeg ineens de woezel en pip bal in de gaten, steeds wou hij hem aanraken, maar dan rolde hij steeds verder zodat ie er niet bij kon.. Hihi. . Hij werd gewoon boos 😂
Haha, arme L.yam... Dat moet ook héél frustrerend zijn. Jasper heeft nog niet veel interesse in speelgoed. Hij pakt wel van alles vast, maar het liefst nog gewoon zijn spuugdoekje ofzo. Jasper is nu niet helemaal fit na zijn prikjes. Een beentje ziet ook wat rood deze keer. Beetje masseren lijkt hij wel fijn te vinden.
Ik moet zeggen dat dit ook de eerste keer is dat ik hem echt gericht naar speelgoed toe heb zien gaan. Zijn speelboom en baby gym slaat hij wel tegen, maar pakt niets vast. Vanmorgen was hij ook al totaal gefocust naar zijn vingers aan het kijken. Zijn slab, T-shirt en handen zijn erg in trek 😉
Hier het kussentje van de verkleiner al een hele tijd uit de verkleiner (kun je aan de zijkant eruit schuiven) en vorige week de verkleiner helemaal eruit gehaald.
Pffff, hierneen spuitluier die er zo aan de bovenkant uitliep. Was zo vies dat ze in bad moest. Dus nu al lekker in de pyjama!!
O echt! Handig dat ze overal hetzelfde zeggen. Dan ga ik ook beter op de voetjes letten. Weer wat geleerd.
Kleine man is echt van slag door zijn prikjes. Hij ligt in zijn slaap te huilen. Zó zielig... Oogjes dicht, duimpje in zijn mondje en weh weh weh... Arm kereltje. De vorige keren heeft hij er niet zo'n last van gehad als nu.
Ah wat zielig voor jasper... Wij gebruiken de maxicosi eigenlijk alleen in de auto. En de laatste keer was eind april denk ik. Nu ik jullie berichten lees over verkleiner eruit, ga ik ook maar eens goed kijken hoe ze er in zit. Komend weekend namelijk een lange rit gepland en het zou een beetje zielig zijn als ze dan zo raar zit. De kid sit is binnen. Ik probeerde 'm al te installeren, maar ik ben echt a-technisch, dus is niet gelukt. Maar even wachten totdat ml tijd heeft. Het schijnt heel makkelijk te zijn, dus ik voel me nu een kluns...
Hihi.. Waarschijnlijk is het zo'n handigheidje om hem te installeren, maar die moet je natuurlijk wel weten 😆 Hier ook alleen maxi-cosi in de auto, maar woon op het industrieterrein en naar dorp lopen duurt zeker een half uur.. Daar heb ik vaak geen tijd voor, dus veel met de auto.. Aan wat zielig Nyneave 😟
Balen Logo. Kid sit is een plankje met een zitgedeelte erop dat je achter je wandelwagen hangt voor je peuter/kleuter. Hier toch weer een voeding om 1 uur, maar vermoed dat dit is omdat ze de halve avond hysterisch heeft liggen krijsen in mijn armen. Wat ik ook deed ik kreeg haar niet stil.
Rot is dat, 2deleg... Daarna nog wel goed geslapen? Jasper is uiteindelijk tegen half 10 in slaap gevallen na zijn voeding van half 7. En om half 6 schrok ik wakker van mijn wekker. Ml wakker gemaakt en gevraagd hoelaat Jasper nog de fles had gehad. Niet meer na half 7 's avonds! Toen ook Jasper maar wakker gemaakt voor de fles, want 11 uu tussen de voeding is wel héél lang. Slaapkop! Hij was wel meteen vrolijk aan het babbelen tijdens het verschonen, dus hij voelt zich duidelijk beter gelukkig!