Goedemorgen allemaal op deze stralende morgen! 2de leg dat is wat nog wel geslapen? Nyneave gelukkig heeft hij er geen last meer van fijn. Hier weer als vanouds 22.00/ 03.00/06.30 en still goinig haha. Straks zn een kostuumpje passen voor de bruiloft van mn zus leuk! En dan sneakers eronder lekker hip. Mn zus zag het helemaal zitten. Hij is bruidsjonker samen met het dochtertje van haar sz.
Wat een nacht... ik hoop dat ik me eens beter blijf voelen. Slecht geslapen dus nu zo moe. Nyneave dat is lang! 2De leg hoe is het? Handig zon kid sit.
Goedemorgen dames. Na de voeding vannacht kwam ze om 4 uur weer. Speentje gegeven en toen sliep ze door tot half 7. Maar wel een flink gebroken nacht dus. Nu maar opstaan, want de oudste 2 moeten naar school.
Goedemorgen... Hier gister weer een huilende J toen hij in bed lag. Ik vermoed dat hij doorheeft dat hij alleen is zeg maar, eens soort verlatingsangst... Een zieke man die 100 keer draait in bed en een baby met nachtvoeding...nee geen goede combi. Hier ook snel de oudste dalijk naar school brengen...dan gelijk door naar de winkel en daarna weer naar het zk met de middelste...aaahhhh en dan heb ik straks ook nog het zwemmen van de oudste vandaag hoef ik me iig niet te vervelen. En eindelijk komt er weer mooier weer aan he meiden! Ben dit grijze natte weer zo zat!
Ooh balen Logo 😦 Beterschap!! Hier 2x wakker, 1x verstopte neus en 1x speentje, maar gelukkig meteen weer gaan slapen tot 07.15uur 😊 Hier ook al heerlijk zonnetje!!🌞
O nee rechter borst doet een beetje pijn en ik zag net dat het wat rood was aan de onderkant. Zo nog maar een keer kijken! Ik ga naar de club.
Balen Logo, heb je geen borstontsteking??? Hier schijnt de zon ook al lekker fel. Zo meteen medicijnen ophalen voor mijn sm. Heel vervelende wandeling door het hele dorp heen. Nu even de was snel ophangen, kan misschien wel buiten dacht ik zo. Ruikt het gelijk lekker fris. Wat vinden jullie hiervan: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/514709-fotoshoot-dragen.html
Hmm heel moeilijk 2de leg!! Ik ben daar ook niet zo goed in.. Oohjee Logo, dat kan idd ook een borstontsteking zijn! Daar kun je goed ziek van zijn!!
oke, benieuwd wat de ha zegt Logo. Ik ga lekker wandelen. Ik heb even een partij kleding opties voor de shoot neergezet. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/514709-fotoshoot-dragen-2.html#post17050050
Korte update: Ik werd net door assistent gebeld en er ligt antibiotica klaar bij de apotheek. Ik hoop dat het snel helpt. En ik moet nu meer gaan kolven! Zo geen zin in. Iemand ervaring met borstontsteking?
ja, ik heb er ook eentje gehad. Zorgen dat je borst goed leeggedronken wordt ondanks de pijn is belangrijk. En je kan eventueel een kraamverband nat maken en in de koelkast leggen als je echt pijn hebt aan je borst.
Wat héél goed helpt tegen de pijn / zwelling zijn (witte)koolbladeren uit de koelkast. Die hebben al mooi zo'n ronde vorm, dus omvatten je borst goed. Heb ik in mijn kraamweek dagenlang mee in mijn bh gelopen toen ik stuwing had. Het ziet er stom uit, maar gaf mij veel verlichting..
Logo idd goede tip idd witte kool bladeren dat verlicht zeker. En wat je ook doet vooral niet stoppen met kolven nu!!