Ik lees wel mee hoor maar heb het momenteel erg druk. Vandaag mijn laatste dagje verlof en morgen weer werken...
Goedemorgen meiden Bibi gecondoleerd veel sterkte de komende tijd. Ik zag hele leuke foto's van lappie! De nachten zijn hier momenteel crap zit weer op dubbele nachtvoediingen momenteel. 2de leg veel zwemplezier! Logo beterschap!
Gecondoleerd Bibi, wel goed voor jezelf zorgen hoor. Je wordt gewoon erg geleefd deze periode. Dikke knuffel. Oei Logo, laat je even weten wat de ha zei?? Ik ga kijken in de club Wendy! Hier even lekker met de kleine meid in de draagdoek op het terras bij de hema!! Net een goede deal. Ze hadden bij de sokken het bordje 4 halen 3 betalen nog niet weggehaald, dus ik vroeg of dat ook gold voor sokjes maatje 6 tot 12 maanden (ja, ze heeft grote voeten). De actie was al afgelopen, maar ik mocht er nog wel 4 voor 3 mee, omdat het bordje er nog hing
Goed bezig 2de leg! Hier ook een mannetje met grote voeten hoor, die past al een hele tijd niet meer de kleine sokjes 😆 Schoenmaat 17 heeft ie 😊
Goede deal, 2deleg! Gecondoleerd, bibi... Logo nog steeds aan het tobben... Ik gewoon aan het werk vandaag. Tot half 5 en dan gauw naar huis. Ik ben op mijn motor vandaag, dus in ieder geval weinig last van files! Ik ga even in de club kijken
Gecondoleerd Bibi!! Hier ook heel de dag buiten heeerlijk eerst op t boxkleed in de tuin toen in de wipper ! Vandaag is t hier wat minder
Ahhh kijk ze lekker liggen! Hier niet veel in de tuin geweest. Het stikt hier van de pluizen en daar kan ik niet tegen.
Ja hoor, het is hem gelukt!!! Meneer is zelf op zijn buik gedraaid 😆 De eerste keer kon hij niet zelf terug, maar vlak erna was ie weer op zijn buik gedraaid en toen lukte het hem wel 😄😆
Knap Wendy! Mooie deal 2de leg. Ik weet niet wie twee nachtvoedingen had maar dat is niet fijn zeg. O hier ook van die grote voeten, haha! De HA zei dat het door de ontsteking komt. Het ziet er zo smerig uit. Met blaasjes en witte zooi. De HA gaf aan dat ik maar moest stoppen als de ontsteking over is. Ik merkte en de HA dus ook dat het toch wel zwaar wordt. Het doet trouwens nog steeds pijn.
Stoppen met borstvoeding bedoel je, Logo? Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt zeg 😔 Jammer.. Vriend lief en ik hebben zin in chips en we hebben niets in huis.. Balen. . 😯
Balen Logo, lijkt me erg pijnlijk en vervelend. Hier al de hele avond met een huilende baby. Ze ligt eindelijk te slapen, maar sinds gisteren heeft ze ineens giga krampjes. De draagdoek vanmiddag gaf gelukkig iets verlichting en heeft ze toch een paar uurtjes kunnrn slapen.