20 mei is mijn eerste werkdag. Ik werk normaal 3 dagen per week maar heb nog ouderschapsverlof van mijn zoon en daarna neem ik het direct van de kleine meid op. Dus werk ik t/m oktober 2015 maar 2 dagen in de week. En die 2 dagen past mijn moeder bij mij thuis op.
Goed geregekd Wendy! Ik werk er maar twee en nu dus maar 1 met oudwrschapsverlof en die dag is ml thuis! Ben er zooo dankbaar voor! Toch wat extra's verdienen, maar geen oppas nodig. Heb ook geen damilie in de buurt, en kdv lijkt me niks zo jong.... Kan overigens nergens op internet vinden hoeveel van die tammi ik kngeveer moet gebruiken.... Ongelofelijk!
Ben er i tussen achter dat ik kan proberen met 3/4 schrpje als je het nitriton schepje gebruikt.. Ik weet alleen niet hoe groot dat is???? Pfff normaaal kun je alles op internet vinden!!!
Tnx logo, Ik schrijf net een berichtje over hoe ik de achterkant van het potje had moeten lezen... Maar waar ik die nu geplaatst heb???? Ghihi volgens mij in een oud topic over tammi.... Ik brn echt een muts!!!
Werken nee (helaas) niet geen baan meer ben nu voorlopig thuisblijfmama en we hopen het te redden met het salaris van ml. Vandaag weer geld verdient haha Kpn gebeld over het opzeggen van ons interactieve pakket (wilde naar telfort) Krijg je natuurlijk een aanbieding van Kpn haha 10 euro in de maand minder nu! Goede doelen opgezegd weer 10 euro. Bikini verkocht op mp weer 15 euro. Scooters zijn verkocht Verzekering telefoon ml opgezegd 7.95. Verzekering scooters 70 euro. Snel verdiend haha in een middag
Goed bezig Paula. Wij zijn vanavond naar het zkh geweest. Sm voelt zich beter (ziet er ook echt veeel beter uit). Maar zo gauw de morfine pil is uitgewerkt is ze weer terug bij af. Uiteraard doen de artsen niks in het weekend, dus we moeten voor uitslagen in ieder geval tot maandag wachten. En de eerste 3 kuikentjes zijn bij ons uit het ei gekropen!!! Zo lief, nu wachten op de rest.
Ik dacht dat Kahlan het vroeg over weer werken. Mijn verlof loopt tot 20 april. Ik heb nog geen nieuw project, dus eigenlijk stopt mijn uitkering gewoon. Als ik aangenomen wordt dan komt dinsdag op, woendag oma, donderdag wordt creche/bso dag en vrijdag is vl thuis
Wat gaat het hard hé. Krijgen al echt een eigen karaktertje als je dit ziet...foto is alleen in het donker gemaakt en wat opgelicht dus niet zo scherp, maar ik vind hem zo leuk hihi. Bekijk bijlage 388502
Leuke foto! 2e leg wat schattig die kuikentjes. Hadden wij vroeger thuis ook altijd (alleen geen kippen, maar eenden).
Nadeel dus als vl overdag het schema in de war gooit. Ik mag er snachts uit. Heb het even nagekeken, maar gebeurt elke zaterdag en dat terwijl ze doordeweeks al 2 weken door slaapt. En rara wie er heerlijk ligt te snurken....juist vl. Dit gaan we morgen toch wel even bespreken, want vind dit niet leuk.
Joh 2de leg dat valt wel op. Ik hoop dat het snel opgelost is. Hier gaat het toch een probleem worden als ik moet gaan werken. J slaapt max 4 a 5 uurtjes en wil dan eten. De voeding en verschonen met rechtop houden duurt een uur tot anderhalf uur met de mogelijkheid dat hij niet meer slaapt na de voeding. Nu ook hij kijkt me met grote ogen aan.
Ja, 2de leg. Op deze manier, beetje schuin, kan ze het ook aardig volhouden. Maar als ze helemaal plat op haar buik ligt vindt ze het niet leuk en vertikt ze het hoor.
Wanneer moet je weer werken Logo? Kan me zo voorstellen dat je er tegenop zit ivm die nachten. Hier was het 18.30u - 0.45u - 4.15u - 7.00u best vermoeiend eigenlijk...
2de leg wat schattig kuikentjes! Hopelijk morgen wat wijzer met je schoonmoeder. Wendy wat een leuke foto! @hier goede nacht wat betreft tijden 21.30/ 02.30/ 05.30. Alleen na zl en ml nu ik ziek.
Hier was het 7 uur toen ze weer kwam. Merk wel echt dat ik die voeding van 3 uur niet meer gewend ben. Ze ligt nu te huilen/miepen in bed. Ik had gehoopt nog een uurtje te kunnen tukken, maar dl moest zonodig ook even kijken. Dus ik ga maar opstaan.