Ja, ze tellen niet mee, maar er wordt toch stiekem waarde aan gehecht. Plezier in school vind ik wel het allerbelangrijkste. Dl heeft hier een poosje gehad dat ze smorgens niet naar school wou. En dan moest ik haar sturen, dan breekt je moeders hart (helemaal omdat ze ook al 7 was)
Ze vond de nieuwe juf niet aardig. Ik ben het gesprek met haar en de juf aangegaan en sindsdien gaat het veel beter. Juf had geen ervaring met kindjes die hun hele hebben en houden achter laten en totaal ergens anders opnieuw moeten beginnen.
Ja leuk 2 de leg!!! Lastig trouwens zo'n situatie met zo'n juf. Ik kon niet slapen. Heb m'n dekbed gepakt en lig nu op de bank gezellig bij m'n ouders. Haha ben zeker verwend. Alles is bijna schoon. Heerlijk! Ik baal want ik krijg ineens spierpijn in m'n been. Hoop niet dat ik weer borstontsteking krijg. Vorige keer begon het ook met spierpijn. Wil ook echt geen griep!
Ik heb even een vraagje: joris wil het liefst een doekje vasthouden voor en tijdens het slapen. Eigenlijk vind ik dat eng. Heeft een van jullie dat ook? Wat voor doekje is wel veilig?
Lyam heeft een knuffel konijn met het slapen. Meestal heeft hij zijn oren vast. Maar als hij echt diep slaapt laat hij hem los.
Hier pakt ze een voet van pollie beet. Die maakt muziek en hangt vast aan het ledikant, dus kan ze niet op zich trekken. In de box hebben we een grote beer, die trekt ze over zich heen en dan begint ze heel erg hard te huilen. Mijn oudste had een blauw knuffelkonijn, Flap, en nu nog steeds. En mijn middelste heeft Ona dat is een doekje met een pop eraan.
2 aspirine gehad. Nu lekker op bed. Nog wel wat slap van de koorts, maar verder weinih last gelukkig Hopelijk is het morgen dan over. nog wel even nagekolft. En 50 ml. Niet slecht voor een eerste keer. slaap lekker dames
Zie je wel 2de leg, een echte topper!!! Ondanks alles houdt hij zijn hoofd boven water! Logo beterschap!!!! Nyneave jij ook! Hoop dat het allemaal meevalt! Ik wilde iets tegen Wendy zeggen, maar ben het kwijt..., Weltrusten dames!
Net weer voeding, beetje rare tijd. Vl probeert haar nu stil te krijgen, zonder succes. Ze heeft ook nog eens last van krampjes. En ik ben te slap om met haar te lopen, dus hopelijk valt ze snel in slaap.
Ooh wat vervelend 2de leg!! Hopelijk knappen jullie beide weer gauw op! Lyam ' s konijn is ook blauw 😊 Hij ligt ook wel net als hij "ingestopt" in bed. En Lyam slaapt op zijn zij, dus hij kan hem ook niet op zijn gezicht krijgen. En na zijn laatste fles slaapt hij meteen, dus ligt zijn konijn ook iets verder weg in bed, maar wel zodat hij er evt bij kan en hem kan zien 😊 Ik ga slapen, welterusten allemaal!
Wat een nacht! Joris kan niet slapen door zn verkoudheid. Ben er om 2.30 en 6.00 uit geweest. Verder veel wakker door de geluiden. Ik hoop dat hij nu nog even gaat slapen. Nog bedankt voor jullie reacties. Misschien ga ik een stuk doek aan zn slaapzak laten naaien zodat hij het niet over zn hoofd kan trekken. Hoe gaat het 2de leg? Beterschap!!!
Oke ik probeer ff te reageren vanaf gister ochtend! Jullie kletsen zo ongelofelijk veel.. Lees wel steeds maar dat ben ik een uur later alweer vergeten hahaha.. Jeetje Nyneave daar word je ook niet vrolijk van zeg! lekker rusten nu.. Paula knuffel!!! Wendy vervelend dat je dan zo weinig slaap heb zeg! En wat zielig voor je kleine mannetje!! Lov zielig is dat he als ze krampjes hebben.. Hier krijgen ze ook beide rijstebloem door de laatste fles.. Nu helemaal geen krampjes meer.. Maar dat komt dalijk toch wel als ze beginnen aan echt vast voedsel.. Begrijp ik dat je moe bent met 3 kindjes.. Ik ben het al met 2 hahaha en dan kan ik ook nog de nachten doorslapen.. respect voor jullie meiden! Lov wat goed van J! Hier was Jason ook al zo snel hahah Joëlle nog niet. Jeetje 2de leg dat is niet fijn zeg een borstontsteking.. Hopelijk is het snel over en heb je er niet zoveel last van! Idd lekker uitslapen! Aaah wat zielig voor je zoontje 2de leg!! Jeetje Nyneave begrijp dat je ervan geschrokken bent! Hopelijk verder niets ernstigs meid!! Lekker ff winkelen Logo! Leuke dingetjes gekocht! Hier groeit Jason zo hard dat ik alweer moet shoppen hahaha rot zeg .. Fijn dat je ouders je zo goed helpen zeg! Logo, Jason & Joëlle houden altijd zo'n tutdoekje vast... Ook als ze in de box liggen... In bed hebben ze dat konijntje van happy horse super zacht en niet zo groot.. Hier gaat alles eigenlijk toppie.. Joëlle ligt de hele dag te babbelen en houd Jason stevig vast in de box ... Bang dat ie wegrolt hahaha.. Jason druk trappen met zn beentjes en steeds op zn buik draaien.. Dan ligt Joëlle met grote ogen naar m te kijken van : Hoe doe jij dat zo leuk om te zien. Joëlle krijgt 5 voedingen van 180 met 6 schepjes maar ze drinkt ze dde laatste dagen echt niet meer op... Bij 3 van de 5 voedingen laat ze 60 tot 80 staan... Soms 100.. Ik had het CB gebeld en die zeiden is niet erg Krijgt ze zo niet veel te weinig binnen ?? Nou ja ze moeten 5 juni naar t CB dus dan kunnen we zien of ze gegroeid is.. Hebben jullie ervaring met een Mama fiets? En zo ja, welke fiets is goed voor een stoeltje voor en achter op? Vanaf hoe oud gebruikten jullie m en tot hoe oud kunnen ze in een stoeltje voor op ? of kan ik beter een bakfiets nemen ? Pff veel vragen maar er zijn er zo veel zie door de bomen het bos niet meer.
Goedemorgen.... J heeft nog steeds ergens last van...zijn het tandjes? Of toch buikpijn? Ik kom er maar niet achter, hij eet minder ..., Sammy oh jee ja mamafiets met 2 baby's hahahaha geen idee. Ik heb er wel een maar natuurlijk geen ervaring met 2 baby's.. Die stoeltjes van achter zijn die geschikt voor baby's al? En wat lief je verhaal van in de box
Kan ook goed van tandjes zijn Lov.. Lyam was ook een paar dagen "niet lekker". Ineens huilen, zure luiers.. Hoezo bedoel je Sammy als ze echt aan vast voedsel beginnen dat ze kramp krijgen? Dat hoeft toch niet? Lyam heeft helemaal geen kramp meer.. ook niet nu hij groente en fruit krijgt..
Goedemorgen, ik ben net wakker. vl is nu naar sm, dus ik moet opstaan. Maar ik voel me echt stukken beter. Koorts is zo goed als weg en de pijn in mijn borst ook Sammy over die fiets. Ik heb jaren heel veel plezier gehad van een mamma fiets. Je hebt speciale stoeltjes voor achterop dit een hogere rugkeuning hebben. Die zijn geschikt voor als je bijv een tweeling hebt. Maar ik heb de fiets pas gebruikt toen de jongste goed kon zitten. Voor die tijd kun je van die babyschelpen gebruiken in een bakfiets. Maar persoonlijk vind ik dat lompe grote dingen (helemaal in de stad)
Wat fijn 2de leg! Ik hoop dat het goed blijft gaan. Gisteravond kwamen we er ineens achter dat de slaapzak van Joris best kort werd. Hij slaapt in een 70 cm slaapzak. Volgens mij is 90 cm de volgende maat toch? We zijn hier zo aan het zoeken naar een goed slaap en eetritme. Wat hebben jullie voor ritme en waar laten jullie je kleine slapen? Altijd in bed? En wat doen jullie als jullie weg moeten houden jullie daar rekening mee? Iets voor 11.00 kwam Joris uit bed (ongeveer 30 a 45 min geslapen). Hij was erg aan het huilen. Vanmorgen 8.00 de eerste fles en nu net om 11.00. Maar... Nu is hij ineens in z'n box in slaap gevallen.
Ok thnx 2de leg ik ga is kijken naar die stoeltjes.. Ik denk hier bij Joëlle ook tandjes.. O dat dacht ik Wendy als ze brood enz krijgen dat ze dan krampjes krijgen maar hoeft natuurlijk niet bij elk kind hihi