Spannend Wendy! Veel plezier met de zwemles!!! Ik weet niet meer wie van de week vroeg over wat water extra geven? Ik doe het af en toe toe wel als hij veel heeft gespuugd. Ik las dat ze in eerste instantie dat liever niet hebben ivm dat ze misschien dan de fles niet drinken. Maar daar hebben wij geen last van.. al zou ik hem 2 flessen achter elkaar geven drinkt ie ze allebei op Haha..
Wendy, spannend dag vandaag!! Hoe laat begint de zwemles? Ik zit nog te dubben wat we zullen doen vandaag. Naar een binnenspeeltuin of naar de orchideeën hoeve (hebben ze een gave vlindertuin). Uiteraard kiezen de kinderen voor de speeltuin, maar wil ook weleens wat anders. Vl moet om 11 uur weg en is dan de rest van de dag weg. Morgen naar de kapper (nog mijn oude in Groningen) haartjes verfen (kreeg het commentaar dat ik grijs werd) en dl ook knippen.
Hij heeft om 17.00 uur zwemles. Ik zou lekker naar buiten gaan. Het is nu mooi weer en volgende week weer bagger dus geniet er lekker van zou ik zeggen.
Wauw Gefeliciteerd met je verloving 2de leg! Zoals sommigen misschien wel herinneren, heb ik ooit verteld over mijn broer en het feit dat ik geen contact meer met hem heb. Toen zijn vrouw voor de derde keer in drie jaar tijd zwanger raakte, en zij hier op zp ook actief is... Kwam het wel erg dichtbij, in sommige topics waar ik standaardreageerde (en jullie ook), reageerde jullie ineens op haar... Like WTF. La fus erg ddichtbij. Beetje vervelend gelopen omdat deze vervelende persoon in kwestie een dag na mijn bevalling vertelde dat ze zwanger was en dus ook weer actief werd op zp. Anyhow... Even een korte uitleg over mijn afwezigheid, het is best lastig om met bepaalde zaken geconfronteerd te worden, zeker wanneer je zelf zoveel moeite doet om afstand te nemen. Hier gaat alles goed! We gaan volgende week alweer voor D's derde prikje. Nog steeds een ondergrens meisje, maar ze is zo vrolijk, sterk en vooral erg bewegelijk. Het ontbreekt overdag aan vaste slaaptijden, is nog geen doen. 's Avonds gaan mevrouw om 18:30 (vanaf 17:00 geeft ze vaak al aan naar bed te willen, maar dan zou ik haar daarna twee keer moeten wakker maken voor de fles). Verder vindt ze groente en fruit erg lekker en is het recept met zoete aardappelen een hit hier! Ohw en thee en diksap lust ze ook graag Trouwens, ben erg blij dat ik sommigen van jullie nog zo nu en dan spreek op facebook. Zo nu en dan geldt niet meer voor mijn moppie Paula En verder zag ik overigens dat schoonzus profiel recentelijk heeft verwijderd! Oh EN! Weet niet hoe het met jullie zit. Maar wanneer ik niet bezig ben met mijn liefje, probeer ik tijd te steken in mijj studie. Volgende week weer examen en daarna even een maand pauze hoor pfff. Best pittig alles te combineren. En dan ga ik na de zomervakantie ook weer aan het werk.
Reb vervelend allemaal.... Ben nu wel nieuwschierig wie het dan was... Wendy spannend he die eerste zwemles ik vond dat toch een dingetje hoor. Ze gingen hier gelijk het water in zonder iets. Maar dan wel in ondiep water en dan gaan ze eerst kijken of ze watervrees hebben enz... Hier is ze gek op haar zwemles, vandaag gaat ze ook weer. 2de.eg vlindertjes zijn ook erg mooi Hier heeft J nog altijd veel last tijdens de voedingen...het zijn echt weer krampjes en vandaag al 4 maanden wauw!
Lov wat sneu voor j Reb scattie leuk ff bericht hier xx Zwemles spannend en veel plezier! @hier bij de ha geweest alles is goed met b kno schoon en rustig. Ze vond het een heerlijk mannetje wat zeer tevreden is. Ook zij bevestigd weer dat de curves van het bureau steeds meer gericht is op fv en mijn mannetje niet te licht is maar de andere kinderen tegenwoordig steeds vaker te zwaar zijn. Ook gaf ze aan mij aan alle kanten te willen helpen met de bv en zeker als het cb moeilijk gaat doen. Wauw eindelijk iemand die mee wil knokken en ook begrijpt dat ik me zo voel. Mocht altijd langskomen geen bezwaar moest ik gewoon doen.
Vervelend Reb. Ik had een meelezer uit het dorpje waar ik vandaan kom. Iemand anders voelde zich ernstig aangesproken en heeft een heel woest bericht via fb gestuurd en voordat ik kon reageren had die persoon mij al geblokkeerd op fb. Tja, raar geval maar prima dan. Ben ook wel benieuwd wie het nu is, hahahaha. Wat heerlijk Paula, iemand die je wel begrijpt!! Lekker blijven genieten van de bv. Al begin ik nu wel te twijfelen voer het gewicht hier. Ze zit al rond de middelste lijn van het cb, dus dan is het wel echt een dikkertje (ach ze kruipt en loopt het er straks wel af) Wij gaan inpakken en richting de orchideeën hoeve!! Gezellig vlindertjes en bloemetjes kijken (moest vl al beloven geen bloemetjes te kopen, die zijn zo vreselijk mooi daar) Eentje van mezelf:
Ja 2de leg na het fijne gesprek met de lk van de week nu dit ben zo opgelucht! Ook van haar moest ik de curve van bv .com gaan gebruiken. Orchideeën hoeve wauw daar is het zooooo mooi! Heb er op mn verjaardag een dag doorgebracht toen ik net 3maand zwanger was van de oudste. Kreeg van ml een speciale Orichidee daar die nu nog steeds schitterend bloeit! Veel plezier!
Super Paula... Is toch fijn om dat dan te horen he meid... Veel,plezier 2deleg ... Ik ga nu heerlijk wandelen
Paula, lieve ha heb je!! Fijn dat je zo opgelucht bent! Zijn jullie al wezen zwemmen met de mini's, neem zomaar aan dat zwemles niet over de mini's gaat haha. Uhmmmm.... Ik kan dr naam wel hier gooien, maar dan krijg je weer dingen in Google enzo. Google maar op iets van: hoe vertellen 3e zwangerschap 2014. De eerste hit van ZP. Alles goed verder met iedereen?
Wat een knapperts Sammy! Hoe gaat het met jou? Is het allemaal een beetje vol te houden met twee minis?
Wat een liefie Reb! Wat fijn dat je er weer bent!! We misten je wel hoor! 😙 Wat fijn dat iemand je zo goed wilt helpen Paula!! 😊 Hier druk met voorbereidingen verjaardag van ons morgen en nog naar de Kermis geweest..
Zo daar ben ik weer. Ik heb alles gelezen maar ik weet het niet meer. Mijn hoofd zit nog zo vol van de verkoudheid. 2de leg hoe was het vandaag? Leuke foto's trouwens! Hier is het drama. J is verkouden, maar dat niet alleen hij slaapt heel slecht, huilerig en heel aanhankelijk. Je kan hem bijna niet alleen laten in de box. Herkenbaar? Is dit de sprong die eraan gaat komen?
Hmm geen idee logo.. in het boek staan sprongen rond 12 en 19 weken.. maar je weet het nooit natuurlijk..
Mooie foto's! Leuk dat je er weer bent reb! Jee, thee en diksap, dat is best vroeg toch? Wij zijn een paar daagjes op vakantie. Zl is snipverkouden en zit zichzelf een beetje in de weg. Veel hoesten, daardoor amper slapen... Dl doet het prima, die zat vanmiddag vol verwondering naar de vogelgeluidjes te luisteren.
@Logo Mijn meisje was rond die tijd ook hangerig, werd ineens wakker snachts en ontroostbaar. Duurde denk ik een weekje. Paula vertelde me toen dat het een fase was, maar ze waarschuwde me al een paar weken daarvoor haha. @Elja, Je hebt gewoon thee en diksap vanaf 4 maanden. Mijn moppie is nogal superig en met de warme dagen tussendoor, poept ze ook ineens niet meer elke dag (gevolg, nog meer spugen). Diksap helpt dan, ze spuugt minder en poept weer. Maar ze is er ook gewoon aan toe met de warme dagen hoor, op een dag als vandaag heeft ze niks extra's gekregen.
Misschien was het z'n ontlasting wat dwars zat. Net een poepbroek en daarna kon hij ineens weer alleen spelen en nu slaapt hij. :-0 Wat voor diksap heb je voor haar Reb?