@reb ja en een paar weken later zat ik.er zelf mee en toen moest jij me eraan herinneren haha lol Elja er is ook speciale thee zonder theïne en looizuur wat geschikt is.vanaf 4 mnd.
Hier ook af en toe een heeel klein beetje diksap als hij veel heeft gespuugd bijvoorbeeld.. Ik heb de biologische variant van Albert Heijn..
Hoi Dames, De orchideeën hoeve was erg leuk. Vooral de vogels die massaal op mijn schouders en hoofd gingen zitten. Toch nog wat gekocht. Een mussenhotel (3 nestkasten boven elkaar), 3 bloementakken (eentje voor sm), 3 kleine vaasjes (achteraf niet tevreden over, bloemen blijven er niet mooi in staan, maar goed kan dl haar geplukte bloemetjes eindelijk ergens in kwijt) en mest voor mijn orchideeën. En nog een stel afgeprijsde bollen voor de voortuin (50% altijd leuk). Hier al een paar keer wezen babyzwemmen, groot succes en erg leuk! Leuke kindjes zag ik voorbij komen!!!
Ja, zo een kastje wou ik al heel erg lang, maar vond ze telkens te duur. deze was echt een koopje (22 euro). En ik kan moeilijk koopjes weerstaan.
Zo ook teruggelezen! Hallo Reb! Zwaai zwaai Er is ook een oei ik groei App! Mijn schema met Kleine: 3:30 eerste bv 9:00 opstaan en bv Uurtje slapen 12:30 bv Drie kwartier slapen 16:00 bv 19:00 bv 22:00 fles en ik kolven (Tijden zijn ongeveer, ik voed op vraag). Ze slaapt echt bijna niet overdag.... Soms weet ik echt niet hoe ik de tijd om moet krijgen. Ze speelt ook bijna niet alleen.
Oohh, ik wist niet dat er speciale thee vanaf 4 mnd bestaat! Balen kahlan dat ze zo weinig slaapt overdag... Blijft ze wel gewoon vrolijk? Leuke spulletjes 2e leg.
Goedemorgen, Deze nacht had ik even nodig, maar moet nu opschieten want we liggen nog op de bed. J kijkt om zich heen. Ik ben wel veel wakker geweest. Wrs was mn lichaam aan wakker zijn gewend. Leuk 2de leg! Haha koopjes daar ben ik ook slecht in. Ik ga eens kijken naar die thee. Kahlan hier wisselt het slapen heel erg. Soms bijna niet en soms best veel. Echt raar. Ik denk soms dat hij het ineens in moet halen. Hoe gaan de nachten nu? Ja die app heb ik wel eens voorbij zien komen maar ik las in de app store dat het weinig was. O jee ben nu 10 min aan het lezen en typen en ik moet echt kolven. En j moet ook een fles. Zo laatste keer babymassage. Ik hoop dat iedereen goed heeft geslapen!!!!
Hoi meiden, Niet veel geschreven de laatste tijd. Wel hier en daar wat mee gelezen. Fijn dat je er weer bent Reb! Niet zo veel te melden eigenlijk. Alles loopt wel lekker eigenlijk. Hier nog geen thee, sap, groenten, fruit of pap.... Nou fijne dag iedereen, volgens mij wordt het moooooi weer.
Vandaag vieren wij onze verjaardag 😊 Dus druk druk druk . Mijn stiefzoon had lekkere broodjes met roerei voor ons gemaakt 😄😄 Iedereen fijne dag vandaag!!
Gefeliciteerd Wendy! Logo, hier diksap exotisch fruit van de jumbo. Zag ook dat ze iets soortgelijks bij de ah verkopen maar scheelt twee euro ofzo.... Wat een mooie dag vandaag! Ik zit saai het hele weekend te studeren en ml is de hort op met D. As vrijdag examen, dus leren leren leren. Al die literaire termen komen m'n neus uit!
Wat ben je aan het studeren Reb? ( of is dat prive?) Succes iig! Heb het zelf thuis gedaan... Snap niet hoe je het diet met een baby, knap hoor! @logo: snachts gaat super. Ze doet er alleen soms heel lang over om in slaap te komen snachts.... Dan komt ze rond half vier, maar ben ik incl. Voeden 20 min. Bezig. Dan slaapt ze echt uit! Zodra ik me weer wat fitter voel, moet ik haar denk ik smorgen eruit gaan halen. Soms komt ze pas om 10:30!!! Verder moet ze wat meer slapen overdag... Denk dat ze toch te weinig krijgt Met jouw tips gaat kolven teouwens super! Ik heb gewoon niet zo veel melk. Maar nu sochtends en s avonds 60 ml. Ik kan al woensdag beginnen en hoeft maar 3 flesjes van 140 ongeveer. Dus ik kan haar verse bv geven! Nu ff naar de stad!
Oh nee hoor Kahlan, ik studeer Nederlands. Ik heb sinds vorige week ook een nieuwe baan als docent Nederlands (voorheen werkte ik als docent geschiedenis en wiskunde). Het idee dat ik straks weer drie dagen ga werken.... best pittig, was liever al klaar geweest met mijn studie (maar ben nog geen jaar bezig). Er heeft een jaar gezeten tussen het afstuderen en een nieuwe studie. Het is wel leuk hoor, alleen kan niet wachten tot ik EINDELIJK echt klaar ben met studeren.... Have fun in de stad
Super kahlan! Wat knap zeg nu studeren Reb. Net heel veel kleding gekocht voor Joris. Prenatal had een actie
Haha, showen Logo!!! Ik ben nu maat 74 aan het verzamelen. Mevrouw groeit hard ineens, maar voornamlijk in de lengte! Maat 62 van broekjes wordt alweer te klein terwijl ze nog prima in dr maat 62 shirtjes past.
Hier ook al sommige dingen in maat 74.. meneer is ook lang!! Gefeliciteerd met je nieuwe baan Reb!! Leuk Logo! Altijd leuk shoppen
Knap hoor Reb! Talent op alle gebieden!!! Ik heb kunnrn weerstaan bij de prebatal. Krijg zoveel van een vriendin.... Vind het zonde... Nog erger: heb cadeau bonnen van h&m en prenatal voor 100 en 60 euro en kan nog nuets vinden!!!