Je kan niets vinden, haha! Ik heb zoooooo veel gekocht, geen probleem. Alles zit in de was dus foto gaat niet lukken.
Hey dames, heerlijk naar de kapper geweest en daarna geluncht in de stad (Groningen). Nog even kleertjes gescoord voor de net geboren kleine man. En een shirt en spijkerjas (zonder mouwen) voor DL. En voor de baby van die driehoek slabbetje bij de h en m. Verder wat fruit op de markt gehaald. Al met al gewoon een heerlijk dagje weg geweest!!
Klinkt goed 2de leg! Wat voor driehoekslabgevallen zijn dat dan? Ik heb hiet namelijk een klein kwijlertje (al sinds week 2) en heb nu drie van die dure dingen. Wel leuk hoor, maar zoooo duur! Beetje jammer hoor Logo! Nou mevrouw heeft inmiddels ontdekt dat draaien niet alleen leuk is op het speelkleed o.i.d. maar in bed nog leuker. Ze kan nu al een tijdje draaien, en ze sliep altijd op d'r buik. Maar smorgens ligt ze nu altijd op d'r rug En nu ligt mevrouw alleen maar te lachen en te draaien in bed. Mafkees!
Die van de h en m was 4,95 voor 2 stuks. Ik vind ze normaal echt veel te duur. Hier is het vooral tegen het spugen. Whoehoe ik heb vl zo ver dat ik een grote volière mag plaatsen in de tuin. Eentje met een vlucht van 9 meter. Helemaal happy, volgende stap, afdingen op mp en ophalen en plaatsen. En dan zijn mijn kippies en hun kindjes eindelijk veilig voor die ellendige eksters. En misschien kan ik dan stiekem ook wat andere vogeltjes erin doen.
Laatst heb ik zo'n bandana slab bij name it gekocht. O nee van m'n ma gekregen. En toen heb ik ook al kleren gekocht bedenk ik. Haha Joris z'n kast ligt echt vol. Leuk 2de leg! En misschien wel handig ivm de kleine beestjes.
Hahaha, hij is ongeveer 30 m diep en iets van 10 of 12 meter breed En de reden waarom we dit huis hebben gekocht.
Whoehoe, we zijn uit een prijs gekomen!!! Lang leven rechtstreeks contact (ipv wachten totdat ze reageren op een bod) Dit is hem: ⥠voliére voor duiven/volgels 9 meter compleet - Vogels | Hokken en Kooien - Marktplaats.nl
Ah, leuk hoor! En kan je hem al snel ophalen? Enenenen..... Wat voor andere vogeltjes ga je er stiekem ook indoen?
Geen idee en geen idee. Hahaha, ik bel maandag even voor een afspraak. Vrijdag wordt onze trekhaak geplaatst en dan vraag ik de buurman of we zaterdag een kar kunnen lenen van het bouwbedrijf waar hij voor werkt (doe we wel vaker). Dus dan hopelijk zaterdag en dan kunnen we hem rustig gaan plaatsen. Vogeltjes moet ik even uitzoeken welke samen met kippen kunnen. Niet allemaal zijn geschikt namelijk.
Super 2de leg. Maak je een foto als het klaar is? Ik was heerlijk op de bank ik slaap gevallen en ga nu maar naar boven om verder te slapen. Welterusten!
Doe ik Logo, maar duurt wel een paar weken hoor. We willen gelijk de schutting aanpakken. Weltrusten dames!
Pfff, nadat ik er om 12 uur, half 1 en 1 uur uit ben geweest voor de speen heb ik haar om half 2 maar gewoon gevoed. Nu snel weer slapen.
Nou zondag is niet alleen mijn uitslaapdag, maar ook die van ml. D krijgt nog steeds wel een avondfles (rond 23:00 in het weekend). Heb haar net wakker gemaakt om 09:00.
Geen idee wat het was vannacht, maar om 04.45 uur kwam ze al weer. en nu net pas weer. Vandaag maar even weer strak in het ritme. En als ze weer zo gaat vechten tegen haar slaap dan maar in de draagdoek.