Februari mama's 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door paula1984, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

Hier ook een super nacht. Om 8.00 zijn we weer uit bed gegaan. :)
    Gisteren om 22.00 laatste fles gegeven.

Reb dat is nog eens uitslapen, haha.

Hebben jullie nog plannen vandaag?
    Wij krijgen weer kraamvisite.

2. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Alweer Logo???
    Pfff, ben je er nog niet klaar mee???

Wij gaan vandaag in de tuin aan de slag.
    Alvast de plek uitgraven waar het terras moet komen.
    En misschien alvast beginnen met het verwijderen van het hek.

Vanmiddag ook even van die loom bandjes halen voor de kinderen.
    Nieuwe rage, pfffff.

3. logo

logo Niet meer actief

Ja alweer en ik denk dat het nog wel even doorgaat. Heb spijt dat we geen kraamfeest hebben gegeven.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik zou ondertussen nee gaan verkopen hoor pff. Nog ff en hij is 1 :D

5. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Kun je nu inderdaad niet gewoon zeggen, joh van de zomer geven we alsnog een feest voor iedereen die nog niet is geweest??
    Of gewoon op fb zetten dat jullie iedereen die nog niet is geweest dan en dan (datum) uitnodigen.

6. Reb

Reb Niet meer actief

Haha succes met het kraambezoek.
    Vonden jullie het eigenlijk leuk, kraambezoek?

Ik namelijk NIET. Mensen wilden alleen maar langskomen en ik had daar totaal geen zin in (wat ik van tevoren wel had verwacht eigenlijk).

7. Reb

Reb Niet meer actief

Echt he!
    Ooooo daarover gesproken, ik heb nu al gezeur over wie D haar taart gaat maken. MUHAHAHAHAHA

8. paula1984

Nee in de kraamweek vond ik er geen ruk aan!
    Daarna wel:p

Ik denk dat ik die taart maar ga maken mop:D

9. paula1984

Enne reb ga eens heel rap leren jij!!
    Allemaal zo op zp terwijl je aan de studie moet zijn.
    Wij konden dit weekend niet komen want jij moest leren.
    Muhahaha lol

10. paula1984

Goed idee!

11. logo

logo Niet meer actief

Ach ja weet je iedereen heeft afgelopen jaren zo met ons meegeleefd en iedereen steunde ons. Dat was ook veel waard en nu wil iedereen zo graag langskomen. Het hoort er gewoon bij.
    Ik let wel op dat ik genoeg rust voor onszelf plan want anders is het niet te doen.

Ja die Reb moet echt aan de studie ;)
    Je kan het Reb!!!!

Huh wie de taart gaat maken?!?! Als ze 1 is ofzo? Wanneer taart?
    Ik heb wel zin in een stukje. :)

12. Reb

Reb Niet meer actief

Hahahahaha, ik ben ook aan het leren hoor. Ben nu bij het hoofdstuk over uhm...... stijlfiguren!
    A + D zijn bij mn schoonfamilie, daar ga ik straks ook heen. D kreeg haar eerste uitnodiging voor een kinderfeestje (ook daar in de buurt), dus we gaan eventjes een uurtje langs. Woensdag + donderdag gaat D naar schoonmama (laatste dingen leren) en vrijdagochtend ook ivm examen. We moeten morgen maar even appen mevrouwtje :)

Oooooooh en ik heb binnenkort een afspraak bij een oogkliniek... Wil graag mijn ogen laten laseren (moet nu eigenlijk al fulltime een bril en lenzen zijn geen optie vanwege chronisch droge ogen; te weinig traanvocht). Ik schijt nu al in m'n broek!!!!!

En whahhahahahahahha, ja mijn schoonmoeder en zus zien het al voor zich..... Mogen zij allebei geen taart maken. Maar we laten schoonmoeder doen hoor, is haar enige kleinkind en ze is zo lief hihihih.

13. Reb

Reb Niet meer actief

Hahahaha ja Logo, gek he. Maar heb wel ruim de tijd om mensen voor te bereiden op het feit dat mn schoonmama de taart gaat maken.

Oooooh kom 24 januari maar taart eten hoor, Paula komt ook (dan weet je het even, Paula). LOL

14. paula1984

App maar als je tijd heb mop haha
    Ja hehe hij staat al in de agenda!
    En voor die tijd komen we eerst nog wel een bakkie zonder taart doen hihi en er moet natuurlijk ook nog ff ge-bbqt worden:) (is dat trouwens correct nl:p)

15. Reb

Reb Niet meer actief

Ja ik app je morgen weer :)
    En jaaaaaaa, lots of dates in de tussentijd. En ik wil ook taart of B zijn bday hahaha. Niet teveel vrienden maken hier, anders heeeeel veel verjaardagen bezoeken in een korte tijd whahaha :p

Het is gebarbecued, ja echt.... Lol
    Maar wat jij wil hoor, ik verbeter alleen ml (omdat hij het wil) en leerlingen. Laatst verbeterde ik per ongeluk mijn schoonzusje... Ze zei: die konijn, nou ze was me een partij pissig, hahaha.

16. logo

logo Niet meer actief

Gezellig over een aantal maanden taart bij Reb!!!

He we kunnen wel eens met z'n allen afspreken. Als Paula dat ook gezellig vind natuurlijk.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hé dames,

Poeh wat is het druk. Gistermiddag lekker geshopt met mijn zus en s´avonds lekker avondje weggeweest met manlief. Volgende week werken, maandag t/m donderdag avondvierdaagse en vrijdag met zoonlief weer naar zwemmen.

O ja, ik zag iets over een taart. Schiet me ineens te binnen dat ik ook echt moet gaan rondkijken voor zoonlief zijn verjaardag. Hij mag ieder jaar een thema uitkiezen en dit jaar wordt het een griezelfeest hihi.

Wat gaan jullie vandaag doen??

18. Reb

Reb Niet meer actief

Oooh leuk een griezelfeest ♥♥♥♥♥ met een griezeltaaaaart. Jaaaaaa!!! Leuk!!!

Leuk Logo :)

Ooooooh D heeft vaste drollen, echte drollen! Hopelijk is de tijd van doorlekluiers voorbij!!!!

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Poeh wat een geklets allemaal 😉
    Ik weet even niet wat ik allemaal moet reageren 😅
    Reb, jij vroeg iets over die slab? Ik vind het wel een fijne slab! Is van neopreen gemaakt en 100% waterdicht.. Alleen ook niet echt goedkoop..

20. Kahlan

Kahlan Fanatiek lid

18 apr 2013
    1.242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voelen jullie je ook zo slap dames? Ik had gehoopt dat ik me nu toch weer een beetje mezelf zou voelen... Maar het is voor mij nog steeds meer de dag overleven dan iets anders...
    Poeh wat ben ik uitgeput...
    Begin vorimg jaar heb ik in het zkh gelegen en mocht ik een week niets eten... Zo voel ik me nog...

Wel even iets leuks: F. Kan een boekje omslaan!! (Ws heel normaal maar ben toch rete trots!!!!) ghhihi

Deel Deze Pagina