Hihi, dit was trouwens vorig weekend. Hij was helemaal moe van de verjaardag boodschapjes doen Haha. . Ooooh en mn fiets is er! Joepie!!
Leuke fotos! Even een vraagje en dan ga ik echt slapen. Ml zei net zn plas luiers ruiken anders dan eerst. Ik vroeg (want ben verkouden) meer zuur? Ml zei ja. Dat konden tandjes zijn toch? Hoe heet dat spul voor doorkomende tandjes? Misschien moet ik dat dit weekend maar eens gaan halen. Nu nog niet nodig maarvoor de zekerheid alvast in huis.
O dus niet plas. Ik denk dat het bij ons dan niet opvalt want door de pepti voeding zijn de luiers al anders en stinken enorm.
Zooo lekker veel haar heeft ze Kahlan!! Hier Joëlle maat 56 soms 62. Jason 68 soms 74 echt een verschil hihi maar ik merk nu wel dat Joëlle is gegroeid!! En ze word boller morgen naar t cb ben benieuwd
Ja, ik ga het volgende week wel weer proberen, maar moet echt mijn middagen vrij maken dan. Anders loopt alles in de soep. Ik ga lekker slapen. Morgen op kraamvisite bij een manneke van 13 dagen
Aaaaah wat klein is dat dan weer hè! Veel plezier alvast! Ik ga slapen. . Welterusten iedereen 😴
Het is een stoeltje om op de buik te liggen, dat hoort erbij Wendy. Het heet: draai wn ontdek de tuin. @2de leg: wat hier lijkt te helpen is haar sneller neerleggen. Ze laat bijna geen moeheids tekenen zien, dus bij de eerste gaap, hup naar bed. Gaat echt niet van harte, maar ze lijkt wel langer te slapen.... Ja leuk he Sammy, die haartjes! Ze heeft en einstein kapsel: hekemaal ontploft ghihiihi Ik denk dat ik voor deze ringsling ga, ienand een mening? Borstvoedingscentrum Schermer - Alles over en voor borstvoeding
Ik ga het zeker proberen. Het is gewoon lastig. Door alles wat er met sm is gebeurt en vl weer thuis is het ritme gewoon ver te zoeken. Bij het minste kikje pakt vl haar ook gelijk op, gisteren echt even boos geworden op hem. Hij pakt haar namelijk op en als hij er dan zat van is legt hij haar gerust huilend weer weg en mag ik er de hele middag mee lopen. Gisteren maakte hij haar zelfs wakker (ze sliep bijna en lag nog wat te miepen) en vervolgens klaar wakker legt hij haar weer neer en gaat zelf boven op bed een dutje doen. Ik was zo boos, ben met krijsende baby en al naar boven gelopen. Heb haar bij hem neergelegd en ben weer naar beneden gelopen. Binnen 10 minuten was hij weer beneden, hij kreeg haar niet stil. Tja, jammer zei ik ga maar lopen, moet je haar maar niet wakker maken en dan weglopen. Hopelijk was de hint duidelijk genoeg.
Goedemorgen, Ik zag lastst ook dat buik ding vond het wel geinig. Maar niet gekocht. Hij heeft al zo veel. Pepti is eigenlijk maar een probeersel van cb en ons. De ontladting liep niet met ha, had wat uitslag op zn huid, lactulose hielp niet en ik wilde niet van hypoallergeen af ivm allergieen in fam. Maar pepti gaat hier goed. Geen buikkramp, goede ontlasting en huidje ook goed. Hoe is het gegaan 2de leg? Hier goede nacht gehad. Iedereen ligt nog te slapen.
Goedemorgen dames, weer een nachtvoeding om half 4, maar stiekem vind ik het wel fijn. Het is dan zo lekker rustig, niemand die ons stoort tijdens het voeden. Om kwart vooor 7 kwam ze weer. Nu gaan we allebei nog even een uurtje slapen. Dat is wel lekker dat vl thuis is, hij doet de oudste 2 smorgens. Aangezien hij toch een ochtendmens is komt dat goed uit
Zo hier mijn gescoorde speelgoed van gisteren! Echt zo goed als nieuw! ! Lamaze en k's kids ben er reuze blij mee! En de ouste ook haha die is er heel de ochtend al zoet mee lol.
Die buikdraaier van lamaze is super! Zou echt wat zijn denk ik voor b zn nek en rugspieren eens even zoeken. Wat een mooie kindjes zag ik voorbij komen! 2de leg veel plezier op kraamvisite. ♡ Hier weer gewoon zoals altijd nachtvoeding deze keer om 02.00 Daarna wakker om 05.00 lag allemaal te kletsen en te gymen haha. Om 06.00 uitgebreid gevoed en daarna lekker terug naar bed. Ik niet want de oudste was allang weer wakker en stond te stuiteren in zn bed.
He Paula, op mp staan er nog een paar. Er is ook ontdek de zee! Leuk speelgoed! Ik vind Lamaze ook altijd erg leuk! Ik wilde ff wachten met vroeger opstaan tot nadat ik bij de dokter was geweest. Volgens mij heb ik ergens tekort aan. Ben vermoeider dan ik zou moeten zijn.... Maar ja mevrouw komt nu zelf om 8:00 (gelukkig is het niet 6:00!!!)
Ik kan niet kiezen tussen de kleur turkisch delight en green peas! Welke vinden jullie mooier??? Borstvoedingscentrum Schermer - Alles over en voor borstvoeding
hahaha, ik vind Lychee en Pink Pepper helemaal super. Turkisch Delight is wel heel erg blauw voor een meisje. Maar dat is mijn mening.
Mooi buit Paula!! Wij gaan zo maar eens inpakken en die kant op. Nog even de kleine meid voeden voordat we weggaan.