hoe voelen harde buiken

Discussion in 'Zwangerschap' started by maria80, Jul 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    hallo allemaal,

even een vraagje; ik lees hier van alles over harde buiken en ook de meiden bij de zw.gym hebben het er regelmatig over. Maar wat moet ik mij hierbij voorstellen???
    Ik voel wel dat mn buik niet zo 'lekker zit' als ik gesport heb of iets anders actiefs heb gedaan, is dit een harde buik?

Succes allemaal (het schijnt weer warm te worden, jippie:()

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ik heb altijd het gevoel alsof iemand me vastpakt en drukt.
    Niet pijnlijk maar een strak gevoel.
    Ik vind het niet een prettig gevoel.
    Wat je aangeeft zou het kunnen zijn...

3. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    alsof iemand een ballon aan de binnekant van mn buik keihard heeft opgepompt ofzo. het doet geen zeer maar vind het inderdaad ook niet echt prettig voelen

groetjes

4. misa

misa Niet meer actief

Ik lees even mee en heb ook een vraagje:
    ik heb dat beschreven gevoel ook soms, maar is dat continu of af en toe even een paar minuutjes?

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,829
    19,163
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Het duurt maar even en je buik voelt dan aan de buitenkant hard aan. Ik vind dat het een beetje een 'trekkerig' gevoel geeft. Meestal is het niet pijnlijk, hoewel ik ook wel eens pijnlijke harde buiken heb gehad. Dat voelde zo'n beetje als ontzettende darmkramp.

6. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

Jul 10, 2006
    1,373
    0
    36
    Zo ervaar ik het ook. Het lijkt net of je een bal ingeslikt hebt, mijn buik is dan ook echt hard en gespannen. Ook de vorm is dan iets anders als normaal, echt een bal vind ik. Het is niet pijnlijk, alleen een beetje een vreemde gevoel.

Share This Page