Hoi allemaal, na mijn eerste ronde clomid had ik een bloedwaarde van 170 helaas toch ongesteld. Deze ronde kregen we een verbod ivm 3 follikels. Nu ben ik vanaf donderdagavond minimaal ongesteld en vandaag niks meer. Heb ook alleen inlegkruisjes nodig. Heel veel bruin verlies maar ook beetje helderrood. Iemand hier ervaring mee en enig idee waardoor het kan komen? Ik ben bang dat mijn baarmoederslijm niet goed opgebouwd word.
Word je baarmoederslijmvlies dan niet gemeten tijdens de follikelmetingen? Ik heb wel van meerdere gehoord dat ze minimaal ongesteld zijn door clomid. Ik ben er zelf ook 1 dag minder ongesteld door, maar de dagen dat ik wel ongesteld ben is het heviger als zonder clomid.
ja het is een beetje vreemd ik had laatste keer ook maar een kleine 2dagen bloedverlies, de dagen er na wel bruine afscheiding. en de laatste 2 dagen ook weer (terwijl ik vandaag op cyclusdag 12 zit) ik ga morgen weer naar de gyn en dan ga ik het aan haar vragen hoe dit komt
Ik geloof dat ze het de eerste keer toch wel gemeten had en t goed was. Ik heb donderdag weer een afspraak dan zal ik het ook nog eens navragen. Bedankt idd geval voor jullie reacties!
mijn gyn zei dat het vaker voor kwam en niets is om je zorgen over te maken, dus dan geloven we dat maar he!