Doen wij echt nooit. En als we het wel eens doen (in het weekend op de bank eten 's avonds) dan zit ze in de kinderstoel. Nu ook weer. Anders word het zo'n geklieder (denk ik) Esmee ook weer ziek aan het worden? Zielig hè? Zeker als ze nog zo klein zijn.
ilse zit aan kleine tafel op zo'n ikea stoeltje, ze eet dan net wat beter dan aan tafel 's ochtends en we hebben geen tijd om samen te eten, dan moet ze nog eerder haar bed uit
esmee vind ik idd ook zielig, heb haar om 4 uur maar tussen ons genomen, zo benauwd en hoesten, neus dicht, dus maar weer begonnen met neusspray en ventolin
Ow, ik veroordeel het ook niet hoor Maar dat weet je wel. En om Ilse nou nog vroeger uit haar bed te halen lijkt mij idd ook niks.
Ze had nog ventolin van de vorige keer? Zo ben je het iig voor misschien en word het niet erger. Ze snappen ook nog niet wat er aan de hand is. Ze voelen zich gewoon akelig. Het drinken gaat slechter enzo. Aan Tessa kan ik het nog enigsinds uitleggen.
nee, dat weet ik maar ergens ben ik ertegen en toch doen we het, sta er zelf niet helemaal achter zeg maar, straks als esmee groter is kunnen ze samen aan tafel. ventolin had ik nog, moest meteen beginnen als ze weer zo verkouden werd in de hoop dat we dan niet weer aan de ab kuur moeten. werkt die vloeibare paracetamol??? Geloof dat ik het magische woord douche te snel gezegt heb, ze gaat geloof ik nu zelf de kraan aanzetten (als ze erbij kon komen)
zit me trouwens te bedenken of ik genoeg lef heb om vanmiddag naar de kinderboederij te gaan met ilse en esmee. Ilse moet dan echt zelf lopen. Ga denk ik eerst nu ff naar kruitvat,m gaat dat goed dan vanmiddag naar de kinderboederij
Ik heb die van Daro. Werk prima tot nu toe. Hij is er ook van sinaspril. Maar die was op. Deze is alleen wel echt smerig. Er staat op dat het naar frambozen smaakt. Het ruikt ook zoetig, maar het smaakt echt vies. Tessa drinkt het echt niet zo op. Doe het dus door haar drinken. Geen probleem. Wat ik wel raar vind is dat ze volgens deze bijsluiter tot 3jaar maar 120 mogen hebben. En van de zetpillen mogen ze al vanaf 1 jaar 240.
Mogguh, Tessa en Esmee ziekjes, zielig! Beterschap voor de dametjes. Hoe is het met Elena? Ik hoop zo dat ze een beetje opgeknapt is.. Vorig jaar om deze tijd was Lune nonstop ziek. Buikgriep, keelontsteking, griep, verkouden, luchtwegeninfecties etc. Ik hoop echt dat dat allemaal wegblijft deze winter Eerste jaar zijn ze natuurlijk wel veel vatbaarder (wat een raar woord). Nog een paar maandjes en dan is het lente, ik kan niet wachten! Lune zit nu aan een boterham. Ze ontbijt nooit voor de tv maar eet haar fruit altijd op de bank voor een dvd van Plop Jeroen is daar mee begonnen en hou er dan nog maar mee op. Ach, bij mijn ouders en op het kdv doet ze het ook niet dus is heus geen verslaving Alleen thuis Ik vind het niet zo erg, heb ik even tijd voor mezelf.. Ik heb mijn ouders net gebeld of ze een paar uurtjes op willen passen. Ik heb geen oog dichtgedaan en ben weer flink misselijk. Ow, m'n vader belde net terug. Hij komt Lune zo ophalen, kan ik nog even pitten, jeej. Gaat daarna vast weer beter. Ga ik Lune haar spulletjes even bij elkaar zoeken.
@debbie wat sneu dat esmee alweer zo ziek is, en idd als je merkt dat ze benauwd is direct ventolin gebruiken dat werkt hier ook het beste!! (tenminste zou moeten) En de vloeibare para werkt naar mijn idee sneller dan zetpil bryan knapt daar echt van op, hier ook de daro en bryan drinkt het alsof niets is. @botje tessa ook al ziek geef haar maar dikke knuffel ik moet helaas ook melden dat bryan behoorlijk verkouden is, gisteren weer behoorlijk de ventolin gebruikt hij heeft net voor het benauwd worden altijd een irritant lachje en dat had hij gisteren ook dus meteen met ventolin begonnen, ook zo'n waterige oogjes en flink hoesten hoop toch echt dat het hierbij blijft
wat een schaamte voor het tvontbijt zeg....Hier ontbijten we elke morgen voor de tv... lunch en diner niet maar smorgens om 7u ga ik echt geen tafeldekken hoor.. das me te vroeg.. en tis hier gelukkig neit zo dat ze door de tv treuzelen met eten ofzo.. anders is t snel afgelopen..marijn zit wel in zijn stoel..anders zit mijn hele kamer onder de pindakaas of jam of wat dan ook!!.. fietsje.. ik ga ook voor Marijn ff speuren vandaag... Leuke FIETS meiske.. will graag voor Marijn een stoere 3-wieler.... lisa krijgt als ze goed kan fietsen voor haar 5e verjaardag ook een echt meidenfiets...vind ik nu al leuk
Tessa zit lekker te stempelen. Ik zit aan de koffie. Ik dek ook de tafel nooit hoor. Wij maken het aan de aanrecht en eten het aan tafel op. Dus bij Ichtus ook voor de tv? Haha dat had ik echt niet gedacht. Ik zal het eens gaan proberen. Gewoon op haar stoeltje bij het kleine tafeltje. Maja, lekker even bij slapen. Heerlijk hoor. Ik ga ook als Tessa straks in bed ligt. Ben al vanaf 5u wakker.
SM, succes met de bezichtiging vandaag. Hoop dat het een leuk appartement is! (is toch vandaag?) Boon, ik hoop dat Tessa niet ziek wordt. Dat hoop ik natuurlijk ook voor Bryan, die staat ook vaak vooraan de rij zeg! Sterkte ermee. Maja, tukze! Hier ook altijd ontbijten voor de tv hoor. Juul zit dan in haar Ikea kinderstoel en ik kan haar pap geven zonder dat ze het door heeft. Lunchen doen we altijd aan een gedekte tafel en het avondeten wisselt een beetje. Als Juul en ik samen zijn kies ik vaak de makkelijkste weg (voor de tv) en als we met z'n 3en eten, zitten we aan tafel. Ik kreeg net een bestelling voor Juul haar verjaardag binnen (was ik helemaal vergeten). Ik hbe een zebra van Skippy animals besteld. Volgens mij is dat echt een topding. Ze hebben hem ook op veel kdv's en in revalidatiecentra. Zijn niet stuk te krijgen en kosten geen drol. Zebra Ik ga nu weer even snel verder werken.
Mrijn, werkse. Tessa is dus wel ziek helaas. Ze hangt veel en dat is niks voor haar. Net 38.3 ondanks pcm. Ze voelde warm en ik heb toch getempt. Ze brulde wel even, maar ze was toch goed af te leiden. SM, jij moet toch volgende week die bezichtiging doen? Als het vandaag is, veel succes.
Ik denk serieus dat Tessa een milde vorm van RS heeft. Ze piept al 2 dagen met ademen. Ze ademt sneller, lijkt er soms ook wat moeite mee te hebben. Het viel me gisteren op dat haar hartje zo snel klopte en als ze in haar blootje is, dan zie je ze echt anders ademen. Het enige wat niet overeenkomt is dat ze slecht drinkt.Maar misschien omdat ze zich door de pcm beter voelt dat ze daardoor ook gewoon drinkt.
Beterschap voor alle zieke kindjes! Sneu hoor! Gelukkig is Sofie echt weinig ziek. Mijn moeder zou zeggen: ja, hier heb je gezonde lucht. Ontbijten doen we hier ook voor de tv. Gaat een stuk sneller dan aan tafel. We hebben tenslotte maar een half uur 's ochtends om te wassen, aan te kleden, te eten en tanden te poetsen. Lunch en diner wel altijd aan tafel. Vanavond met Stijn naar de opticien. Ben benieuwd... En morgen mag hij fijn om 7.30 al aanwezig zijn om te gaan voetballen. Weer niet uitslapen dus Ga nu naar school. Tot later
Wat rot Boon. ga je met haar naar de ha of kan die ook niet veel doen in geval van rs? Juul is gelukkig ook zelden ziek. De laatste keer koorts is een jaar geleden. Ik heb even foto's gemaakt van Juul haar mini-kamertje.
De patchwork muur http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YXTRC8ZY.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WG63PFZP.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MUIVBOFD.jpg