@botje heeft ze ook intrekkingen bij haar middenrif of buikje?? zoja dan moet je echt aan de bel trekken want dan heeft ze het benauwder dan je denkt en met ventolin kun je dan de luchtwegen wat verder openzetten anders moet ze te hard werken! en niet veel drinken is niet perse nodig bij rs
kwam ff haaaaaai zeggen! druk hier.. vanmorgen de kleine van een vriendin over de vloer gehad! Gezellig druk! is even oud als Nora, ze moest zelf op controle bij de gyn (is nu 23 weken zwanger!) maaruh.. ze mocht meteen blijven, heeft nierstuwing en ging onderuit daar.. niet echt prettig.. maar de kleine is al opgehaald door pappa net, dus nu ff een beetje rust.. (en puinruimen!! haha) Dus drukdrukdruk.. hopelijk mag ze snel naar huis. Ze vind het zkh maar niets! Nora is helemaal beter gelukkig. niks meer aan het handje! Zo daan even wegen.. hij heeft volgens mij last van groeistuipjes.. zo zielig.. ineens heeeel hard krijsen en ik heb niet het idee dat hij krampjes heeft.. kan het niet uit leggen, maar het is iets anders! Super leuk kamertje van Juul zeg! Geweldig! botje en debie, veel beterschap met jullie meiden zeg.. weet hoe het is!! Vivi, ook beterschap met bryan! nu gauw ff gaan wegen. kan vanaf 13.00 uur.. Nora is zo moe dat ze nauwelijks nog kan lopen.. hahaha.. dus daarna snel weer naar huis, kan ze naar bed! kus
Beterschap met de zieken! Zielig hoor zo´n zieke ukkies. Sara is gelukkig nooit ziek, maar dat komt misschien nog wel als ze straks naar school gaat. Enne ik heb goed nieuws, de woning was SUPER!!!!! Leuk gelegen, met voor de flat en achter parkjes met speeltoestellen. Veel licht,gebouw heeft een lift, groot balkon, ruime keuken en 3 slaapkamers, 2 badkamers voor ons doen is dat echt luxe. Dus over een week of 2 verhuizen we!
Hi! Heerlijk geslapen en daarna even boodschappen gedaan en Lune weer opgehaald. Die is nou nog even aan het spelen met een groene walm om haar heen dus zo even verschonen en dan naar bed. Mrijn, gaaf kamertje zeg! Mooie stijl! Dat behang heeft echt goed uitgepakt he? En Julia slaapt goed in het grote bed? Bones, Lune is een jaar geleden steeds zo kortademig geweest. Ik heb toen 's avonds nog met de hap gebeld en de arts vroeg toen of ik Lune haar borstkastje snel op en neer zag gaan bij het ademen. Dat was zo, toen moest ik direct langskomen. Maar Lune was toen ook nog wel heel klein. Ik zou toch even bellen met de ha. Benauwdheid is niet cool bij kleintjes. Sizzel, fijn dat Nora weer beter is! En ze heeft zo te lezen niemand aangestoken, ook fijn! Meiske, hoe is het met Kas? Weer helemaal beter? En spannend, vanavond met Stijn naar de opticien! Ze hebben echt te gekke brillen tegenwoordig, maakt hem alleen maar stoer! Ok, lucht is niet meer te harden. NU naar boven.. Vanmiddag visite van een vriendin, gezellig. Ow god wat een stank.. doeiiii
joepie !!!!! sm super meid!! @maja als ze zo snel op en neer gaan hebben ze vaak ook van die intrekkingen en das idd niet goed (hebben ze sjieke naam voor hahaha)
Wauw, wat een gaaf kamertje heeft Julia zeg!! Mooi behang en een super bed! Wat vindt ze er zelf van? Supermummy, gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Klinkt goed zeg! Boney, ik zou voor de zekerheid ook even de ha bellen hoor. Sizzel, fijn dat Nora weer beter is. Wel zielig voor Daan zeg, dat hij zo moet huilen! Maja, lekker hoor, nog even geslapen. Is het gelukt met verschonen zonder over je nek te gaan?
\wauw wat heeft juul een mooie kamer!! Super Mrijn. En wat veel zieke kindjes! Allemaal veel beterschap. Sm een nieuw appartement. Oef gelukkig zeg wat fijn @ichtus: leuk ja zo'n luierzak. ik ken ze wel. Iets om te onthouden! Hier: alles goed, moe. En wat denk je: Finn besluit om gewoon lekker niet te slapen en ligt nu heel hard te kletsen in bed. Maar even aanzien wat ie doet. Oh nu roept ie : mama niette Finn in bed, magge niette slapuh. Mama ook?
Bones ik zou ook naar HA bellen.. beter voor niks dan "te laat"... MRIJN.. mooooooooi kamertje.. echt super dat patchwork behang..echt een meidenkamer.. heul leuk SM.. superzeg.. GEFELICITEERD!!!!... euh...hier niks te melden eigenlijk.. Anna slaapt nog.. ga ik zo maar s wakker maken.. heeft om 10u voor t laatst gehad.. gaat echt om de 4u nu ineens.. vind ik heerlijk, maar moet er wel aan wennen...whahaha...nou ja.. dan wordt t 18u en 22u.. das wwel weer lekker.. Marijn ligt lekker te maffen...Andere 2 maken ruzie om de DS.. dus die gaat zo de kast weer in.. heb t spelen op dat ding aan banden gelegd.. per dag allebei een half uur.. langer niet.. dan worden ze echt niet gezellig...wil nog ff met de kids naar zeeman.. jur is zijn handschoenen kwijt.. misschien hebben ze daar nog wat.. en dan nog cakejes bakken.. Schoonmama maakt stampot vanavond dus hoef niet te koken.. heerlijk.. lekker niksdoendagje dus.. Tot later weer
oh en eten voor de tv. Finn eet 's ochtends altijd voor de tv. Anders eet ie niet. Heel erg en ben er ook niet zo blij mee maar ja. En de laatste tijd wil meneer alleen een fles pap dus das nog veel erger wahaha maar ja hij moet nu eenmaal goed eten en dan ben ik allang blij dat ie dat binnen heeft.
mrijn leuke kamer maar als het rs is doen ze in principe niets bij de wat oudere kids alleen als ze echt geen lucht krijgen of uitdrogen. Ha zei gewoon uitzieken rond de twee jaar, beneden het jaar wel aan de bel trekken maar zelfs bij esmee moesten we het nog aankijken. jeetje ben echt nu al kwijt wat ik net gelezen heb, o'ja sm geweldig, eindelijk iets wat jullie leuk vinden en lekker snel al verhuizen dan zeg. Wij gaan straks even voor een buggyboard kijken, ben benieuwd of het wat is.
Eten voor de tv... wij zijn pas echt erg. Eigenlijk eten we altijd allemaal samen voor de tv.... ik had een tijdje ingesteld om aan tafel te eten maar dat is 3 x goed gegaan. Laten we maar zeggen nieuwe woning nieuwe regels.
haha sm hier hebben we 10 jaar voor de tv gegeten toen ilse vaste voeding kreeg zijn we aan tafel gaan eten, moet zeggen dat het nu heel goed bevalt maar de eerste maand zaten we stommertje te spelen.
Heeft Ilse ook dr nagel er af dan? Ik heb dat even gemist destijds... Bij Fenne zit de nagel er nu nog wel opgeplakt, simpelweg omdat ik 'm niet los ga trekken... die valt er vanzelf een keertje af, of weekt los in bad ofzo. Denk dat die bescherming die het nu nog beetje biedt op de wond wel fijn is. Vind het nog steeds zo sneu!
Ben gestopt met lezen... tis gewoon te veel! Ik red het allemaal niet meer hier... Dus kom gewoon zo nu en dan hoi zeggen!
Ichtus, jij wilde toch naar Sunparks? Kreeg net een mailje van Vrijuit dat er tot 40% jubileumkorting is.
Jeeej SM! Ik wist wel dat er een keer een huis kwam wat voor jullie bestemd was. En over 2 weken al verhuizen? Wauw, dan weet ik wel wat jij gaat doen vanaf nu. Is de oppervlakte veel groter dan nu? Vast wel. 3 slaapkamers, 2 badkamers, klinkt goed. Hoe hoog zit je? Welke verdieping bedoel ik? Hier gaat het best goed op de pcm. Ze ademt wat sneller dan normaal, maar lijkt het absoluut niet benauwd te hebben. Anders trek ik natuurlijk gelijk aan de bel. Ze heeft ook steeds natte windjes en nu al 2x een dunne poepbroek gehad. Net zo erg dat het haar pamper uit liep. Ze word schandalig verwend vandaag. Dat word afkicken volgende week. Ze kijkt heel de dag tv en dan het liefst tegen mama aan hangen.
hmmm ik wou vanalles doen maar het is hier schijnbaar inloop dag hahaha, vanmorgen stond ik op punt te gaan stofzuigen en toen kwamen mijn ouders met mijn kleinste neefje binnen toen die weggingen was het tijd om te gaan eten, en toen bryan in bed gelegd ff op de bank gezeten en met collega gebeld en toen ik daarmee klaar was stond mijn schoonmoeder aan de deur hahahah