@botje hier word bryan ook behoorlijk verwend als hij ziek is laten we het er maar niet over hebben als hij in het zh ligt hahhaa
Ff kort.. later lees ik terug, ziet er uit als of er veel nieuwtjes zijn. Elena heeft een AB-kuurtje gehad ivm een oortonsteking en dat kuurtje zal ook korte metten maken met t virusje. Gelukkig geen longontsteking oid. Ik ben hier wel blij mee. Suzanne moeten we in de gaten houden. Die hoest flink en last van slijm e.d. Ze drinkt minder. En mijn borsten doen nu zeer! Dus ga ik even kolven. Verder.. de auto is APK klaar en n grote beurt gehad. Nu nog grondig wassen en dan kan ik er weer mee op t werk verschijnen. Wel zijn we heel wat eurootjes lichter. En.. eindelijk na 2 1/2 wk is dan eindelijk mijn bestelling van HM binnen.. moet hem alleen nog op een ophaal punt ophalen. Ik dacht dat die hier vlakbij was, maar blijkt aan de andere kant v/d stad te zitten.. chippie... Tot later!
Tessa's favoriete bezigheid vandaag. http://i441.photobucket.com/albums/qq131/Boney81/DSC_2008.jpg Tv kijken. Even de link, hij is te groot voor hier.
@botje oh wat ligt ze daar heerlijk zeg bryan vind het een geweldige foto als ik zeg kijk das tessa zegt hij tessjjjjj Tegenwoordig als ik de laptop aanzet en hij ziet zp komt hij al en zegt hij kieke hahha hij wil dan ook alle foto's en filmpjes zien dus meiden kom maar op met de filmpjes en oto's
Grappig vivi. Tessa vind het ook geweldig als er foto's zijn. En zeker de filmpjes. Hier ligt Tessa in bed. Natuurlijk wilde ze haar beker met Daro niet opdrinken nu. Ze wist niet dat het er in zat, maar ze had gewoon geen dorst of zo. Dus in de houtgreep voor een zetpil. Binnen 2 tellen was het klaar. Peter zit nog boven achter de pc en gaat zo in bad. Zn reuma speelt op de laatste dagen. Hij lijkt soms net een oude kerel. Hij vind het dan vooral erg dat als hij thuis komt hij niet met Tessa op de grond kan spelen of gek doen. En Tessa snapt dat natuurlijk niet. Dus gaat Peter toch een poging wagen met als gevolg dat hij helemaal stijf is. Na een warm bad gaat het meestel wel beter. Ik ga maar even widm kijken via internet. Balen is alleen wel dat ik dus op de site al heb gezien wie er uit is. Vind ik niet echt handig gedaan. Nu is het spannende er al af. Nou ja, hij was toch niet mijn mol.
hier drukke dag gehad we hebben lekker met zijn drieen alle boodschappen binnen voor zondag, en alleen morgen de taarten en brood op halen, ook nog ff de stad ingeweest en jaa weer laarsjes gekocht voor Gwen, van Kanjers nu lekker afgeprijst en super leuk vindt ik ga straks ff op mijn gemakkie terug lezen
zal nog ff de verjaardags outfit laten zien, het zijn trouwens kniekousen doe ik lichtgrijze majo onder Bekijk bijlage 45444
Alle zieke en zieke kiddies beterschap @Mrijn super gaaf kamertje, !! wel druk maar super gaaf @Sm Jippie wat een goed nieuws!! en over 2 weken al heerlijk meid en moet er veel gebeuren?? @Ichy lekker dat er voor je gekookt werd @Debora bale dat Finn niet wilde slapen.. of toch nog gelukt?? @Boontje fijn dat de zetpil gelukt is en ff in de gaten houden @Mom oh AB kuurtje hoop dat het snel aanslaat, en zielig Suzanne ook al slijmerig hou maar goed in de gaten @Meiske nog gelezen maar alweer vergeten knufffieee voor jou en de rest ook knuffffffffffffffffffff @Dees hele gezellige en fijne dag morgen met luuk zijn verjaardag vieren!!!!!!!! @Dwaas hoe is tie met jou meid??? @Mys ook nog een extra knufffff
Ah gut, beterschap voor Tessa! (had dus niet bijgelezen, dus wist niet dat ze ziek was...) Verwen dr maar lekker, mag best! Joma, lekker aant shoppen geweest zeg, leuk! Hier een meisje die veel heeft geslapen vandaag. Vanochtend tot 10.00 uur, toen van 14.00 tot 17.45 en ligt er nu vanaf 20.30 uur weer in... veel later dan normaal, maar kon dr moeilijk na een uurtje wakker zijn weer in bed leggen haha... ik hoor dr nu nog liedjes zingen en kletsen!
MRIJN! Zag in berichtje van Joma dat er foto's waren van Juul dr kamertje, dus ben ff gaan spieken... fantastisch zeg!! Echt heel erg mooi geworden... ik heb ook nog steeds dat behang ergens in mijn hoofd rondspoken, maar denk dat ik uiteindelijk voor wat hardere kleuren ga en deze kies: Behang Esta Home Belle Rose 115738 Paislief - kleurmijninterieur.nl Heel anders dus haha...
Ook heerlijke foto's van Tessa gezien... en van papa en mama toen ze klein waren... ik vind Tessa nog steeds sprekend Boney, echt waar!
Leuke kleren gekocht Joma! Ook de laarsjes vind ik erg leuk! Heftig behang Wen, maar voor 1 muur lijkt het me wel heel vrolijk Vanavond met Stijn naar de opticien geweest. Heeft hij gewoon -1 en -1.5 Dus gelijk een stoere bril uitgezocht. Volgende week is ie al klaar. Nu ga ik Stijn even naar boven "schoppen" Morgen om 6.45 gaat de wekker weer voor hem.
Joma, leuke schoentjes en kleren voor Gwen, haar kast zal wel uitpuilen of niet ? Meiske, en vond Stijn zijn bril zelf ook wel stoer genoeg om er mee naar school te gaan ? Ja de woning, ben zo happy... maar ook voorzichtig, want we zijn al zo vaak teleurgesteld. Het is via de woningbouw het is zo goed als rond, alleen moeten ze al onze gegevens en papieren nog naar de verzekering sturen (met loonstrookjes etc) die geven dan het definitieve ´okay´ om het aan ons te mogen verhuren.