Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend hoor Supermummy! Maar dat komt vast wel goed!

En de bril...hij zei toen we daar weggingen: maar die zet ik niet altijd op hoor;) Maar dat zullen we nog wel eens zien:D Maar echt goedkoop zijn die kinderbrillen niet zeg. Ben gewoon €250 kwijt! Wordt wel voor een deel vergoed gelukkig.

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @meiske stijn toch een bril, en hoop dat het gaat bevallen zal wel een stoere bril zijn!

@Sm heerlijk toch ander huissie!

Gwen haar kast uitpuilen uhm ben eerlijk Jaaaa hij puilt uit:):D

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi!

Vriendin is net weer weg, was gezellig.
    Lune heeft de hele middag met haar gespeeld haha!

Mom, fijn dat het 'meeviel' met Elena. Hoewel ze dus wel flink ziek is, een longontsteking is het in elk geval niet. Toch een geruststelling!

Tessa ligt heerlijk op haar fatboy:) Lune ligt ook altijd onder een dekentje voor de tv als ze ziek is. Best gezellig hihi.

Wen, me like je behang:D;) Straks hebben we echt dezelfde haha!
    En jemig, wat jouw dochter slapen zeg! Heeft ze dat van jou of Vin?:D

Meiske, oeoeo ik ben benieuwd of hij zijn bril op wil! Ik deed hem op die leeftijd alleen op als mijn ouders het zagen.. anders ging hij snel weer af:) Dus hou maar goed in de gaten.. haha

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga weer tv kijken, the goodwife is er op. Te gekke serie.
    Trusten alvast!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik wilde ook nog even zeggen dat ik Juul haar kamertje echt prachtig vind. Hoe vind ze het zelf? EN jij bent er vast ook heel trots op. Gaat het slapen in het grote bed?

Joma, leuke kleertjes zeg.

WEn, Soooow, wat een slaapkop die Fenne. Zo lang 's middags slapen! Als Tessa 's middags langer dan 2u slaapt, dan is ze de volgende morgen echt heel vroeg wakker. Ik ga dus altijd een beetje lawaai maken boven na ongeveer 2 uur. Meestal word ze vanzelf wakker gelukkig. Vind wakker maken zo zielig. Soms is ze echt nog heel diep in slaap. Dan wacht ik gewoon nog een kwartiertje. Ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen.

Hier is het al heel de avond stil. Ik hoor ze af en toe hoesten, maar ze slaapt gelukkig. Heb een vochtige doek op haar kamer gehangen. Misschien scheelt dat iets. De kachel is altijd uit en overdag altijd wat open (luikje), dus echt droog is het denk ik niet.
    Ik ga ook naar bed. Heb een mooi boek en Peter wil voetbal kijken. Truste...

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen

wat is het nog rustig hier iedereen slaapt nog??

Ik heb vandaag bevallingsdienst dus ben benieuwd of er wat komt voor 18uur, mijn ervaring is helaas dat het overdag niet vaak voor komt maarja ze moeten wat met me he hahahaha

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    en dames ik zou het fijn vinden als jullie naar de datums voor meeting kijken anders houd het voor mij op is voor mij zo tussendoor bijna niet te plannen

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat een rust hier:$

Hoest met alle zieke kindjes? Ik hoop dat ze een stuk zijn opgeknapt allemaal!

Juul slaapt al een tijdje in haar grote bed. Eigenlijk vanaf het moment dat we het hebben gekocht (week of 6 geleden?). Ze heeft daar vanaf het eerste moment prima in geslapen. Beter nog dan in haar ledikantje. Ze ligt nu onder een dekbedje met een hoofdkussentje en daar geniet ze echt van. Ze maakt echt een marmottennestje van haar dekens en alle knuffels.

Wij hebben geen grote plannen voor vandaag. koos moet gewoon werken dus we moeten ons samen vermaken. We gaan straks boodschappen doen en dan even naar Sien. Vanmiddag misschien even naar de Action voor stempels (afgekeken van Boons) en lekker binnen keutelen.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Tessa was veel wakker vannacht. Heb veel met haar gezeten en gelopen. Ze wilde hangen....
    Vanaf een uur of 5 is ze goed in slaap gevallen tot bijna 10u. Dus ik ben best uitgeslapen moet ik zeggen.
    Tessa lijkt zich beter te voelen. Ademt nog wel wat sneller en het groen loopt overal uit. Ik moet werken vandaag en morgen.

Mrijn, ik heb idd de stempels bij de action vandaan. Ik heb de letter stempels. Ze doen het alleen niet allemaal even goed.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    botje weet niet of het waar is maar schijnt dat als het groen eruit komt je het ergste gehad hebt

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, stonden bijna op pag 2

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik kom gewoon even hoi zeggen. Moet hier toch wat opgevuld worden ;)

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ik heb enorme last van m'n hormonen zeg, jeetje... Ben snel prikkelbaar.
    Vandaag in de supermarkt; we stonden bij de kaas en ernaast was een bak met speculaas ofzoiets met een schaaltje om te proeven. Finn was al de hele ochtend zo super super lief. Komt er een vrouw aan; ooooh lekker!!! Dat zal hij vast ook wel lusten (houdt een stuk koek in de lucht) Dus ik zeg: vast wel maar we gaan zo eten. Oooh maar dat is toch lekker even wat tussendoor eten! En ze begon nog wat te zeggen maar toen ben ik geirriteerd doorgelopen. En wat denk je: Mama Finn ook koekie, ook KOEKKKKIEEEEEEE en vanaf dat moment heeft ie alleen nog lopen piepen. Wilde thuis niet eten etc. Zucht... stom mens ook. Normaal kan ik daar wel tegen maar nu.... Kon d'r wel een mep verkopen!
    en ik erger me dood aan de katten, die vandaag alweer 2 x voor de kattenbak hebben gepiest en 2 x gekotst hebben en de haren die ik gewoonweg niet meer uit m'n huis gezogen krijg. Maar ja weg doen kan ik ze ook niet...

Marc ligt ziek op bed. En ik wilde een heleboel doen dit weekend in huis maar d'r komt niks van

*Zo klaagmodus uit*

14. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo meiden

Poeh wat een hoop pagina´s weer en ik heb niets terug gelezen.
    Ik heb nu eindelijk wat meer fut ben ziek.
    Altijd als ik verkouden ben kan ik de klok erop zetten dat ik dan ook ziek wordt.
    HELAAS is dat nu zover,ben snot verkouden,tranerige ogen,koorts,koortslip! en spierpijn.
    Keano slaapt weer in zijn ledikantje.
    We hebben het 3 dgn volgehouden maar het is geen succes!
    Elke nacht wordt hij wakker en ligt raar in bed en ik heb echt geen zin om 4x per nacht eruit te gaan.
    Het is een hele goede slaper krijgt geen tandjes ed dus moest dit wel het probleem zijn.
    Bedje staat inmiddels op de zolder en zal daar blijven wachten tot hij niet meer in het ledikantje zal passen.
    Hij sliep weer in zijn eigen ledikantje en sliep dus top!!
    Erg jammer maar een kind dat steeds wakker wordt en dat terwijl mama ziek is nee dank je nog maar even wachten.
    Stom eigenlijk jimmy was 15 mnd en ging meteen super en giovanni was nog geen 2 ging ook top.
    Keano zal wel anders zijn....

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wat een rust hier zeg, ik ben bijna afgewerkt en er is nog steeds niet geweest ben benieuwd wat ik morgen krijg.

@lianda als dat nog beter is voor keano dan gewoon doen, werkt idd niet als jullie er tig keer per nacht uitmoeten al helemaal niet als je ziek bent dan heb je je rust hard nodig.
    Heel veel beterschap meid
    @debora pfff ja hormonen dan kun je helemaal niets hebben ik weet het

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoii!

Ik kom ff showen wat we vandaag voor Lune haar nieuwe kamer hebben gekocht:)

Peuterbed:

Bekijk bijlage 45567

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mooi! maja
    Waar ben je geweest?zijn zelf ook aan het rondkijken nu voor Finn. Maar wil denk ik een 1 pers bed meteen. Anders moet je straks weer een nieuwe matras kopen en dan zit je weer met de oude te slingeren op zolder

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Allebei in de aanbieding dus ik ben blij:)

Hoe is het met de zieke kindjes vandaag? Mom, Elena al wat opgeknapt? En Suzanne niet ziek geworden?
    En Tessa nog ziekjes las ik.. sneu hoor. En idd, ik begreep ook zodra het snot echt groen wordt dat de prut er dan uit gaat en ze vlot weer beter worden. Hoop het!

Lianda ook ziek, beterschap meid.

Debora boze hormoontjes:D Helemaal niet herkenbaar hoor;) Sjonge, ik kan ook echt niks hebben. Laatst nog in een schoenenwinkel. Ik zag buiten leuke laarzen staan, maar zonder prijs. Dus ik loop de winkel binnen met die laars in mijn hand, staat de verkoper daar met een kop koffie (verder niemand in de zaak) en met een heel irritant hoofd zegt ie zogenaamd lollig: 'Ik heb even een kwartiertje pauze hoor, ga maar even zitten..' En ik.. ik kon het niet hebben. Ik was moe, koud en chagrijnig. Dus ik zeg heel rustig 'oh, dan zet ik de laars weer terug.. ik wou namelijk alleen even weten hoe duur hij was..' Zegt de bijzonder grappige verkoper '350 euro, en dan zijn ze ook nog in de aanbieding..' met een grijns van oor tot oor (hij vond zichzelf in elk geval wel heel grappig, dat scheelt dan weer). Dus ik: 'ok bedankt, dan zet ik hem dus toch weer terug'. Komt ie heeeel dicht bij me staan (bah, hij stinkt) en zegt 'ik maak maar een grapje hoor..' Ik heel kalm: 'dat snap ik, ik ben niet achterlijk' Hij helemaal geschrokken: 'Oh, maar dat bedoel ik ook niet'.. Ik weer: 'dat weet ik, ik ben dus niet achterlijk.. Tot ziens meneer, geniet van uw pauze!'.. En meneer stond helemaal beteuterd en zielig en alleen in zijn winkeltje. Oooh, erg he? Het is een lang verhaal geworden maar dit speelde zich allemaal binnen een paar minuten af. Achteraf was het gewoon echt niet nodig om zo te doen, maar ik vond hem zoooooo vervelend met zijn vervelende 'ik ben de grappigste mensch op deez' aardkloot' hoofd. Brr.
    Ach, dat soort dingen heb je nou eenmaal. Hormonen he;)
    Jeroen vindt me soms ook niet zo leuk:) Gaat wel weer over.

Vanochtend Lune naar mijn ouders gebracht en doorgereden naar de stad om dus voor bedjes enzo te kijken. Geslaagd! Jeej. Dus weer naar huis. Broodje eten en hup de zolder op, verven. Hele middag geverfd, muur is nu wit, whoehoe! Lekker saampies gedoucht en daarna naar mijn ouders, daar gegeten en toen weer naar huis. Even met Lune gespeeld, daarna Lune in bad en ze ligt net in bed. En nu zit ik hier:D En zo op de bank met een kopje thee en een beschuit met muisjes of een eierkoek met jam. Zin in.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ja, wij twijfelden ook heel erg. Maar het bedje kostte 'maar' 150 euro en als Lune eruit is kan nummer 2 er in;) Dus hij gaat wel een aantal jaren mee. En Lune lag laatst even in een eenpersoonsbed en ze verzoop er zo in.. Dus we hebben toch de keuze gemaakt voor een peuterbed, lekker knus!
    En over een paar jaar als hij niet meer gebruikt wordt kunnen we vast iemand anders blij mee maken.
    Oja, heb hem gekocht bij de Gardo. En het is van coming kids. Bedje en kast allebei.

Deel Deze Pagina