oh ff wat drinken en lekker spakken.. heb trek.. zoooo irritant.. de hele dag is mijn eetlust vertrokken en uitgerekend savonds komt ie terug....
lief he dees , moet zeggen gwen zit ook echt in de mama kroelen fase vindt ik niet erg hihi vanmorgen ook maak er altijd wakker op donderdag als ik moet werken, en is dan gelijk vrolijk en weet dan al welke dag het is, zegt ze Ten (gwen) naar oma toe mama censen verdienen, en was boven en heb zo muziekdoosje met licht met beertjes die draaien dacht dat de baterijen leegwaren, maar dus ik zeg hij is kapot gwen zegt ze papa maken ik zeg ja, en zei druk op het knopje en zet hem aan was ik vergeten ahaha, en hij deed het zegt ze"" Ten gemaakt knappe meid ""hahahah
Ik weet het niet. Ik ben altijd al een jankert geweest hoor en meer nu ik kinderen heb maar tis de laatste tijd wel heel erg. Ik ben nu ook nog ongi, dat telt ook mee
ik krijg zojuist een mail van e-card@hallmark.nl me de inhoud een zip bijlage en mededeling dat ik een e-card heb ontvangen van een FRIEND.. vond t al vreemd want zo ontvang ik m nooit.. toen ik de bijlage wilde openen kreeg ik bericht dat het geinfecteerd is met een virus en daarom niet veilig is om te downloaden.. heb m dus gelukkig niet kunnen openen.. LANG LEVE HOTMAIL.. dus dames opgelet..
Ik heb niks gehad Ichy maar zal opletten. We komen er net achter dat we de verjaardag van mijn schoonvader gisteren zijn vergeten. Ik vind het zo lullig. Mijn schoonmoeder is altijd zo attent met kaartjes en ze staan we steeds klaar voor ons. Ik ben bang dat dit iets gaat worden wat we nog heel lang zullen moeten horen
Olaf heeft al gebeld. Alleen Olaf weet totaal niet wanneer zijn vader jarig is, wel lullig. Ik weet het wel van die van mij en zelfs nog van mijn eigen pa. Ze had willen bellen naar Olaf met: gefeliciteerd met je vader maar mocht dat niet van schoonpa. Ik snap het wel hoor, dat ze boos is. Olaf is zo slecht in die dingen he. Ik heb er normaal wel erg in maar deze keer was ik het ook vergeten. Ze waren erg verdrietig zei ze maar dat is puur om een schuldgevoel aan te praten. Maar nogmaals, ik snap het wel........
ik ga ook slapen..nou ja eerst voeden en dan slapen... tot morgen lieffies...dan kom ik nog wel ff voorbijvliegen voor mijn werk... koes koes
goedemorgen hier was gwen best vroeg wakker, ben zelf weer stronverkouden en heb het koud..vandaag wordt gwen door me pa gehaald, ze blijf daar een nachtje slapen, want wij moeten morgen allebei werken , hoop eigenlijk dat ze niet te laat wordt gehaald, kan ik vandaag nog ff me bed in
je wordt toch gek van Al die valentijns reclame en artikelen, lekker verkooptrucjes en comercieel, en de meeste mensen snappen niet dat het eigenlijk voor stille liefdes is die je stiekem wil verassen , moest ff kwijt boeiend he