Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik heb niet zo veel te melden. Goede nacht gehad. Tessa is aangekleed, ik nog niet. Ga ik nu doen. Daarna boodschapjes doen, dan eten, slapen, naar verjaardag en dan moet ik gaan werken tot 23u vanavond. En ik ben zo moe nu. Gisteravond lag ik om 23u in bed. Dat is echt vroeg voor mij. Gewoon goed geslapen tot half 8 vanmorgen. Slaap tekort is het dus niet. Nog niet helemaal fit denk ik.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ow en ik vind valentijn ook een stom gedoe. Wij doen er ook niet aan.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiden van gister ilse wordt wakker met stuk of 10 waterpokken, geen idee of ze die van jullie heeft kunnen besmetten

leuke foto's en filmpjes trouwens

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lees net dat ze gister besmettelijk was, sorry

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh jee, waterpokken :( . Kan je toch niks aan doen Debie? Ach joh, dan hebben ze het maar vast gehad ;)

Ik vind Valentijn ook stom: krijg nooit een kaartje :D

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ohoh, zal Koos zo eens bellen of Julia ook gespikkeld is.

Juul had gistermiddag trouwens niet meer geslapen. Koos heeft haar na een uur kletsen uit bed gehaald en toen bleek ze tot achter haar oren onder de poep te zitten. Tja, dat slaapt natuurlijk ook niet lekker. Begin van de avond had ze nog zo'n luier. Ben benieuwd of dat een nieuwe virusje inluidt.

Ik voel me echt als een vaatdoek! Lag er gister om half 9 al in en heb wel aardig geslapen tot 6u, maar ik ben zo snotverkouden! Ik heb er net in de trein een heel pakje zakdoeken doorheen gesnoten.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    debie niks aan te doen toch als je het nog niet weet, moet zeggen ze kunnen het maar gehad hebben, ben benieuwd of de andere het nu zeker ook krijgen

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mrijn welkom tot de club verkoudheid! bale van de dunne luiers

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    de waterpokken zijn het meest besmettelijk 2 dagen voor dat je het kunt zien, maarja het is geen hele erge ziekte dat scheelt he
    en ze kunnen het idd beter maar gehad hebben

Hier hing bij het kdv een briefje op dat er hoofdluis geconstateerd was bah bah hoop dat dat hier weg blijft hoor

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mrijn na besmetting duurt het 11 tot 21 dagen voordat je het ziet

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh getsie hoofdluis das pas drama..

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, geen sorry zeggen toch? Ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen. Ik hoop dat Ilse er niet al te ziek van is. En als Tessa ze krijgt, dan is het maar zo. Ze kan ze maar gehad hebben. Ik hoop alleen niet dat ze op haar verjaardag dan ziek is. Dat is nog 10 dagen. Dus met een beetje 'geluk' word ze daarna pas ziek.
    Waar zou Ilse besmet zijn dan?
    Van mij mag ze het nu krijgen. Hoe ouder, hoe zieker ze er van zijn.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hoi!
    Wat een geweldige filmpjes van de meiden!
    Finn zou dat ook helemaal geweldig vinden! Maar ballorig zit hier niet in de buurt. Wel iets anders maar daar mag je als ouder niet op de speeltoestellen. en met mijn onhandige boef is dat niet zo fijn.

Veel zieke en Ilse de waterpokken! beterschap allemaal.

Mrijn: Marc gaat dit weekend met Finn de hort op dus kan ik eindelijk je dingetjes afmaken. Het is er niet meer van gekomen. Had het zo druk en daarna zo moe... sorry. M'n andere grote opdracht ligt ook stil. Moet het echt weer gaan oppakken.

We zijn woensdag met Finn naar het radboud geweest voor de jaarlijkse controle. Alles goed. We moeten alleen de avondfles weer dreumes melk gaan geven ipv gewone melk. Omdat hij z'n avondeten weigert. Voor de vitamines. Bloeduitslag krijgen we over 3 weken.

Boney: je pilletjes werken goed echt fijn! heel erg bedankt!
    Verder ben ik om 3 uur echt helemaal op.... Ben zo moe van de zwangerschap. Op zich niet zo'n ramp maar alles ligt stil dan he. Niet handig.

Finn kletst enorm veel, en heeft nu ook van dat heerlijke peuterpuber gedrag. Ach ja gaat wel weer over he!
    We hebben nu wel hele leuke gesprekken. Zo weet hij me op de fiets te vertellen dat huizen niet kunnen brommer rijden, vogels niet auto rijden, bomen altijd stilstaan, weet precies welke opa's en oma' bij elkaar horen en welke huisdieren ze hebben. (hij heeft 3 opa's en 3 oma's) van wie hij dat ene vest of speeltje gekregen heeft enz enz.

En vandaag heb ik vrij want de vrouw waar ik op vrijdag poets gaat carnaval vieren ofzoiets. Heb Finn wel weggebracht voor z'n ritme want woensdag was ook al gek. En dan snapt ie er niks meer van

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    das een ding wat zeker is botje
    ik ben blij dat bryan ze vorig jaar al gehad heeft toen had hij het besef van krabben ook nog niet zo

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De incubatie tijd is idd 2 tot 3 weken. We zullen zien.
    Straks zijn Julia, Sofie en Tessa alle 3 lekker pukkelig :D

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Heb even vlug alles gelezen. Geen puf om te reageren: ik ben ziek.
    Gisteravond vanaf 7 uur overgeven en diarree. Ben nu 2 kilo lichter, maar dat is ook het enige voordeel. Sofie begon gisteravond ook met spugen, dus arme Piet kon helemaal alleen alles verschonen. Nu zitten we samen onder een dekentje op de bank.

O ja, waterpokken: Sofie heeft ze al gehad!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    beterschap meiske! wij hebben dat dus 2 weken geleden gehad. Niet fijn!!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Beterschap. Ook voor Julia. Die was ook al aan de diarree. Tessa heeft nergens last van. Nog niet...
    Wij gaan boodschappen doen. Doei

19. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is iets drukker hier dus even snel beterschap aan alle zieken.

Oehhhhhhh zo'n zin in morgen!

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    jeetje wat een berg zieken zeg allemaal beterschap

hoop dat het hier wegblijft zeg, het is toch bryan zijn eerste jaar dat hij mee mag met de carnaval (dus mama's eerste jaar op zondag nuchter hahaha)

Deel Deze Pagina