He gets.. waterpokken.. hoop dat t meevalt..hier was marijn er echt ziek van.. maar die had t ook echt heel erg.. in zijn mond en neus nog.. bah.. badje met havermout werkt super.. DEES: wat drinkt Luuk?? ik heb gewone ranja, maar wil ook wel ff anders halen hoor.. en jijzelf?? en euh.. sja.. waar heb je zin in qua eten??? en wat eet Luuk wat avondeten betreft graag?? Gooi maar ff in PB..ik moet vanavond werken en dan lees ik t misschien niet... koes koes..
alle zieke beterschap moet zeggen ben ook niet fit, gwen wordt rond 12 uur opgehald wel lekker, kan ik ook nog ff pitten oeh moet ook nog boodschappen doen pfff
Hmm, ik wou even een foto plaatsen. Lukt niet. Uploaden mislukt steeds, vaag. Beterschap voor de zieken! Snot, kots, diarree, waterpokken.. wat een ellende! Gauw weer beter worden allemaal! Hier alles prima. Lune speelt met haar blokken en ik met m'n camera Weinig op de planning vandaag. Even boodschappen halen en misschien even koffie drinken bij m'n ouders.
Haha, leuk zo'n uitje naar Ballorig! Juul heeft haar snotvirus uitgedeeld, Ilse haar pokkepokken en Eva haar buigriepje. Alleen Tessa kwam met lege handen, niet zo netjes Boon! @Debora: heeft niets meid. Ik had al zo'n vermoeden dat je een beetje op je tandvlees liep dus heb je expres niet achter je broek aangezeten. Wat geweldig dat Fin zo kletst! Die peuterlogica is zo mooi hé? Bleeeh, ik heb echt zo'n vol snothoofd! Ik heb er in de trein al 10 zakdoeken doorheen gesnoten en heb nu de tissuebox van de baas geplundert. Met een aspirientje voel ik mijn hoofdpijn niet zo, maar die is nu bijna uitgewerkt. Zeur, klaag, wat ben ik zielig... Ik ga nog maar even een shotje neusspray en een pilletje nemen en dan heb ik een fijn overlegje tot half 1. Kom lekker profie over met mijn gerogg/chel en gesnif... Gelukkig zit ik verde in mijn eentje op de kamer. Hoe doe jij dat Joom, rogg/chel je gewoon bij mensen in de nek als je aan het werk bent Gek he, dat vraag ik me ineens af.
Haha, jakkes. Ik ben een beelddenker Mrijn en zie nu groene bellen in de haren van Joma's klanten hangen
Zeg Maja, ga jij eens uitzoeken wat er misgaat met de foto's, kwil resultaten zien..... Ichy, je hebt PB
ben vandaag vrij maar ja zal wel moeten meestal draai ik me hoofd wel om ik moet vaak niezen met verkoudheid en doos tisseus naast me
ik denk dat je de foto,s meer moet verkleinen , je hebt toch een nieuwe camera denk door de hogere resulutie
ja, das idd grappig zo'n uitje ballorig, je gaat iig niet met lege handen naar huis. Gekke is dat ik echt met de minuut de pukkeltjes en blaasjes zie opkomen zijn er echt al veel, net kids clin gehaald, hoor ik goede verhalen over. Vervelende is dat Paul net vrij moest omdat ik met Esmee naar het ziekenhuis moest voor haar heupjes. (waarschijnlijk goed) en maandag werkbezoek heb van mijn opleiding. Dus nu maandag weer want ilse mag dan niet naar het kdv
ik kom even hoi zeggen en allen een fijn weekend wensen.... En fotos komen vanzelf...van mij in een carnavalspakkie.. mmm
leuk, heb net een dagje sauna dagje en gezichtsbehnadeling en lunch gewonnen op vakantieveiling, gezellig voor mams verjaardag, altijd leuk
@DEES.. gelezen... neem je dan zelf de belangrijkste dingen mee?? zorg ik voor t avondeten...iets jammie!!.. nu nog ff zuigen en dweilen, wasje vouwen, voeden en dan naar t werk.. @ALL.. knuff en fijn weekend alvast....
Ik wil fotooooooooooooos van Dwaasje in pakkie Ooh lekker Debie. Ik moet ook snel weer eens een daggie boeken met mijn vriendin. We zouden elke maand gaan maar het komt er niet van.
yes en met zusje een middag workshop makeup. zo leuk, gister gingen ze voor 20 euro meer weg. meiden leuke dag morgen, ik ga straks naar mijn pa en ma
Beterschap voor alle kotsende,pukkelende en snotterende kindjes en mama´s. Hier de 2e winter bijna achter de rug en Sara is eingelijk nog nooit echt ziek geweest(snotterbel en keertje overgeven niet meegeteld) Vanochtend zijn de hechtingen uit het gat gehaald waar ooit mijn verstandskies zat....en plots was ook meteen de pijn weg. Het was goed genezen,,gelukkig!!!! Zal hier verder niet veel zijn dit weekend i.v.m de verhuizing en daarna zitten we een tijdje zonder internet.
Succes met verhuizen SM. Fijn dat de pijn weg is nu. Hebben de draadjes te strak gezeten misschien? Ik moet eerlijk bekennen dat ik even een ander beeld had bij hechtingen en een gat