ja ze verdrinken wel in zo'n groot bed he. Daarom twijfel ik soms ook. Super in de aanbieding! Ik moet ook echt eens naar van die winkels
Ja, zou ik zeker doen! Ze hebben nu nog aanbiedingen, na januari vaak niet meer. Ik ga op de bank. Fijne avond nog allemaal!
goedenavond meiden wat een rust hier geweest maja leuke meubeltjes hier zelf verkouden maar ja gaat wel weer over voor ik een jongetje ben, voor de rest verjaardag van de kleine van vrienden geweest die was gister 1 jaar geworden, en vanmorgen taart opgehaald echt super mooi!!!!
Vierde Luukje vandaag zijn verjaardag of is hij ook echt jarig? Ik ken de lijst niet uit mijn hoofd namelijk... Joma en jullie vieren morgen de 2e verjaardag van Gwen alweer, heel veel plezier, en mooie fotos van vandaag. Maja, Wahaaaa die schoenenman wat een sukkel ! En leuke meubeltjes, en ja als er een 2e komt die ook van zo´n bedje gebruikt maakt gaat het idd een paar jaar mee. Hier slecht geslapen afgelopen 2 dagen door Nora, iedere anderhalfuur wakker. Ze had namelijk al 15 dagen ofzo niet gepoept, en ze had er toch wel last van. Vanmiddag eindelijk alles uitgepoept en ik heb het geweten nu is ze weer vrolijk.
ach gossie arme nora gelukkig is het eruit, moet een opluchting voor der zijn, en hoop dat je lekker slaapt vannacht en allemaal
Leuke modeshow van Gwen Debora, stom wijf zeg in de wuper. Als ouder bepaal je toch zeker zelf of je kind wel of geen koekje mag?? Wel zielig dat Finn daarna van slag was. Maja, gave meubeltjes zeg!! Gaat Lune op zolder slapen? (omdat jullie dat aan het verven zijn) Wat een achterlijke sigaar zeg in die schoenenwinkel. Keano ligt dus weer lekker in zijn ledikantje. Als hij daarin toch heerlijk slaapt is het prima toch? Eva sliep in haar ledikantje tot ze 4,5 jaar was Supermummy, hopelijk slaapt vannacht iedereen beter!
Nou... ik dacht.. aaahh nee, niet meer op zp geweest, dus wordt vast onmogelijk om bij te lezen.. maar nee, jullie hebben je ingehouden! Keurig, is het voor mij weer even te doen Botje hoe is het met je meisje? Wie waren er nog meer ziek? Lianda geloof ik. T is een narigheid hopelijk knapt ieder gauw weer op. Hier knapt Elena iets op. Drinken gaat ietsjes beter. Af en toe eet ze een klein hapje. Maar dat humeurtje . Zo'n draakje heb ik zelden gezien, t is echt verschrikkelijk. De hele dag een piepstemmetje. Ze commandeert alles bij elkaar, niets is goed, alles is au, etc. Je wordt er serieus zelf ook errug sjacharijnig van. Gelukkig ben ik een heldin in het bewaren van geduld, anders was het niet goed gekomen. Oh ja, en het helpt dat E vandaag voor een groot deel de kiddo's heeft vermaakt. Kon ik eens flink aanpakken in het huishouden. Veul nieuwe kleertjes ontlabelt, alle kadootjes en zelf ook nog e.e.a. aangeschaft voor mij (helaas nodig wat grotere kledij) en de kiddo's. SM Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van je apartement, ik zag net dat je over 2 weken gaat verhuizen Sttttrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeesssssssss!!! Offe.. valt dat wel mee. Ga je nog schilderen daar? MYS hoe is het met je? Heb jij foto's van jou nieuwe onderkomen? Heeft je kereltje nog van die drift buien? Hoe gaat het lessen? DEES al even niet gezien. Jou menneke al weer een normaal ritme? Of nog steeds drama met slapen? Ichtus.. eet voor de tv, ha ha. Verder gaat het wel goed bij je he, relaxed. Hoe gaat het nu je weer werkt? Valt het mee of tegen? Ik moet ook bijna. Daarvoor nog een rits visite afwerken. Ineens wil iedereen nog langskomen of zo. Nou, ik weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Ze zijn stuk voor stuk aardig. Maar ik kom gewoon niet toe aan eens lekker naar het centrum wandelen, eerst sneeuw, nou Elena ziek, straks weer ff sneeuw en dan zeker allemaal visites. We zien t wel. Marijn, wat een romantisch kamertje! Echt heel erg leuk, kan zo in een VT-wonen gids oid. Dat skippy-beest hier laten zien en we vinden hem allebei helemaal geweldig! We gaan hem op Elena haar verlanglijstje zetten. Joma, oh heerlijk in de voorbereiding voor morgen. Erg leuke kleertjes! Vooral dat body-warmertje, schattig hoor! Ik zag laatst ook een erg leuke, maar kon niet bedenken wanneer ik Elena dat aan ging trekken. Ja, ik weet het, ik ben raar. Maja, leuk bedje en kast! Nog chaggie.. ach.. tja..uh.. hier nog regelmatig last van. Hoewel ik veel meer dingen kan hebben en beter op mijn tong kan bijten nu ik ben bevallen. Voor Jeroen: veel sterkte! Wen.. was je gezellig in je uppie aan het kletsen? Leuk behangetje hoor! Weet je hoe groot die figuurtjes zijn? Ik heb dat eens gehad met tafelzeil. Dacht ik dat het grote figuren waren, bleek dat in het echt het allemaal hele kleine figuurtjes waren waarvan ze een klein stukje uitvergroot op de website hadden gezet. Kan veel verschil maken in aanblik. Debora, ik heb een mail gehad van concurrenten van je. Een ex-collega van mij is allemaal baby- en kinder hebbendingetjes gaan naaien. Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat het er wat simpel uit ziet wat ze maken. En jij maakt sowieso ook andere dingen, dus ach, uiteindelijk valt die concurrentie wel mee. Vivi, heb je nog een bevalling mee gemaakt? Suzanne heeft trouwens een heel naar slijmerig hoestje, echt zielig om te horen. Ze drinkt moeizaam, laat steeds los. Wat wil je met al die snot in dat koppie. Nu maar hopen dat het bij verkoudheid blijft en ze niet Elena achterna gaat. E is de hele dag al aan het knutselen, resultaat: we kunnen nu ook computeren en internetten 'op' de tv. Op zich geinig met kidsstuff, maarre.. ik had liever dat hij de gordijnrails die al langer dan n week op half 7 hangt had gemaakt. Het gordijn in de woonkamer kan dus maar half open.. lekker is dat. Ik probeer me er niet druk om te maken . Leuk.. we hebben definitief onze camping geboekt. Het is een kleine familie camping, waar wij de enige stacaravan hebben gehuurd. Ben erg benieuwd! En ik ben nu ook al benieuwd naar VIVI! Ik geloof dat ik belooft heb een meeting te regelen en dat is me nog ontschoten. Ga ik doen. Denk in mei of zo. Het zijn altijd van die drukke maanden. Misschien is april beter. Meeting of the North.. enne iedereen die de reis durft te wagen. Of kom ik nu in iemands vaarwater qua meeting-plannen?
Meiske.. tssssss was ik je even vergeten.. leuke verjaardag van Kas achter de rug en toen werd hij ziek, toch niet vanwege zijn favoriete verjaardags-avond-maal? Of lag het aan je zelf gebakken taart? En een bril lijkt me idd een dure grap. Mja, weinig zien is ook zo sneu he. Ariel, hoe is het met je stoere bink? En met je meissie? Zit ze vaak achter de kaptafel? (Haar haar goed te doen?!?!?) Hoe gaat het met jou verkoop? Naatje, lang niet 'gesproken'. Is het programma van je vriend al afgelopen of nog bezig? Zie je de toekomst weer zitten? Ben benieuwd naar foto's van de babykamer, of had je die al gepost? Werk je nog? Ik weet dat ik nog mensen vergeet..
he meiden long time no talk..... Heb wel alles keurig bij gehouden hoor.. had net al een heel verhaal getikt maar mag nu dus overnieuw beginnen... no problemo... ik ga kijken wat ik onthouden heb.....maar plaats dit alvast
@Mom bale van je gordijn ik hou het maar bij het term'"mannen grrr"'Lekker vakantie geboekt heerlijk, hoop dat het bij je kleine meid alleen bij de verkoudheid blijft is al erg genoeg voor zo uk! bodywarmer lekker stoer voor het voorjaar joh! gewoon doen!! @Meiske gezien hoii!! hoe is het eigenlijk met het huis?? zie je het nog een beetje zitten met 2 huizen?? @Dwaasje hooooooiii hier hangt alles en dingen voorbereid, wordt morgen gezellig druk zin in, hoop dat gwen van te voren nog ff wil slapen maar we zullen zien we doen het vanaf 13 uur en dan tot het gezellig blijft voor einde van de dag heeft me ma salades opgemaakt, ( is ze een expert in , heb daar catering papieren voor, en ik maak soep met brood ect.. nou echt bijna bedtijd nu me neus zit dicht maar vanmiddag de goede spray Otrivin duo gehaald hopenlijk kan ik normaal ademhalen vannacht...
Ichtus....alweer aan het werk?? ik dcht as dinsdag pas... als ik het fout heb dan ben ik heeeel benieuwd hoe het is gegaan...en de BV hoe gaat het daarmee? Joma.... jeetje meid wat jij in je hoofd heb heb je ook niet in je kont.... zaterdagavond beslis je de kleuren van je kamer en maandag is het alweer klaar..Prachtige fotos weer van je kleintje... kom haar morgen een dikke verjaardags knuffel geven... plaatst weerr voordat......