whahahah dees.. je mag komen wanneer je wilt... ik verstop desnoods de sleutel.. denk erover ik hoor het wel hoi wen
Ja je hoort het nog Dwaasje Ja sjans met de internist pas en vandaag een collega. Ik moest wel lachen hoor. Hij zat me de hele tijd aan te kijken tijdens de lunch en toen hij uit gewerkt was zwaaide hij haha en dat deed hij nooit
Ik weet zijn naam niet eens en hij is wat jonger dan ik. Wel een leuke knul op zich hoor Ik ben dat niet meer gewend joh, sjans
Ja best wel. Was het gewoon vergeten haha In de lunchpauze keek ik nog om of er niet iemand achter me zat waar hij naar keek maar dat was niet zo .
Leuk sjans... heerlijk! Fijn dat het zo goed gaat... Ha die Dwaas! Warme choco... mjammie! Ik heb ook dorst, maar ben te lui om op te staan...
En de internist heb ik al die tijd een leuke vent gevonden, heel begaan enzo. Gewoon een hele lieve man en een stoere kop wel maar klein hartje
Alles goed wen.. of ben je ziekjes? of gewoon lui Ja dees het was vast en zeker naar jou.... lekker van genieten
neee joh... hij dacht: zo das een mooie vrouw... nooit opgevallen eigenlijk... mmmm jammie... leuk zo tijdens de lunch... dat dacht hij
Haha, gek mens *kus* Mwah, ik blijf toch nog steeds een tikkie onzeker hoor maar het gaat steeds beter
waarschijnlijk zit hij nu thuis... mmmm zou ze nu aan mij denken.. kan niet wachten op maandag dan zie ik haar weer....