Ja met Fenne alles echt super... die zit zo lekker in dr vel en wordt met de dag groter en wijzer... ze kletst me de oren van de kop, heeft altijd wel iets om te vertellen of is een liedje aan het zingen. Op het kdv hoor ik ook elke week nu dat ze niet snappen dat ze verbaal al zo ver is, ze loopt volgens hen ruim een half jaar voor daarmee... dat beloofd nog wat te worden!
dat bedoel... oh en trouwens weet je nog Daan over wie ik het laatst had... di heeft jou wel gezien dus je hebt hem ook waarschijnlijk gezien...
oh wat gaaf wen... leuk hoor... gezellig hier is het kletsen nu ook goed losgebarsten... helemaal leuk
Tsssssssssss, alleen positief dan hoop ik he? Oooh, die met die korte haren? Ook een oorbel in meen ik of heb ik dan de verkeerde voor?
jaa hele korte...nou er was volgens mij maar 1 man die jij niet kon... oh nee mijn oom was er ook toen jullie er waren... en mijn broer... en voor de rest kon jij allemaal die op dat moment er waren geloof ik
Ja, ze geven aan dat ze meer praat en zingt dan de gemiddelde kindjes van 2.5 jaar... en aangezien zij daar natuurlijk dagelijks jaren lang kindjes zien neem ik aan dat het wel iets betekent als zij dat zeggen... moet zeggen dat andere mensen ook steeds vol verbazing reageren als ik zeg dat ze nog 2 moet worden... ach, ieder kindje op zijn/haar tempo natuurlijk, maar we hebben het er wel over gehad samen dat we haar niet moeten gaan overschatten en een beetje moeten beschermen, ze snapt echt zo veel dat ik wel eens vergeet dat ze eigenlijk nog maar zo klein is...
Ik weet wel wie je bedoeld dan Dwaasje Wen, ja dat is het gevaar dat erin schuilt he, als ze vlot zijn met praten en dingen begrijpen
ja ds inderdaad belangrijk wen.. ik heb dat met Nick meegemaakt.. die zei ook al met zn 2.. mama wanneer mag ik definitief naar de basisschool... en snapte ook superveel... maar die moeten we nu ook nog af en toe afremmen... en juist nu stimuleren om toch te gaan leren.. omdat hij gewend is alles te kennen en te weten.. beetje warrig verhaal maar je snapt me vast
Ooh, over ons mooie ventje. Ik heb vandaag al de hele dag het gevoel dat hij dichtbij me is. Ik had er gewoon een rustig gevoel door....
Ja snap wel wat je bedoelt dwaas... dus Nick was/is ook zo'n snelle... Alles met Luuk en Elise ook goed?
Gisteren trouwens ook iets aparts. Ik was Luuk aan het omkleden op zijn kamer. Hij zat steeds naar 1 punt te schateren en kiekeboe te doen. Mama Thijs zei hij. Euhhhhh, toch wel even apart zo hoor. Nu Luuk meer gaat babbelen maakt hij meer dingen duidelijk vind ik
Met Luuk prima alleen is hij al weken verkouden. Hij lijkt er verder niet zo heel veel last van te hebben. Het hoesten is gelukkig bijna over nu. Hij begint ook lekker te babbelen nu, heerlijk. En vandaag stootte ik mijn teen en dat deed zooooooooo zeer. Dus ik zei steeds auw auw auw. Komt hij naar me toe, wrijft over mijn arm en geeft me kusjes. Ik moest er gewoon van huilen