WEN... ja een snelle jelle ja... in zijn spraak en begrip... motorisch loopt hij zelf nu nog achter... liep laat... fijne motoriek minder zeg maar.... Elise is motorisch zowel grof als fijn heel vroeg en snel.. en kletst nu ook wel beter dan de meeste kindjes.. gewoon gemiddeld denk ik... maar fijne motoriek is errg goed zeggen ze.. beetje andersom dus GAAT ERG GOED MET DE KINDJES Ohh geweldige ervaring dees....helemaal super
Jah dat was het Dwaas en heel apart. Ik heb maar gewoon gezegd: ooh is dat Thijs? Doe je kiekeboe met Thijs? Hij heeft ook weleens dat ik hem vast heb en dat hij echt om me heen wil kijken en dan gaat zitten lachen naar 'iets' achter me
Bah verkouden is niet leuk... hier is Fenne gelukkig er vanaf, was ook zo vreselijk aan het snotteren... En dat kletsen is cool he? Dat troosten doet Fenne trouwens ook... die komt ook een kusje geven en zegt dan ook "Mama kusje geven... niet pijn meer... over?" Zo lief!
Ik ga dr weer vandoor... leg de laptop ff weg... leuk weer even met jullie gekletst te hebben... fijne avond!
whahahha oudwijf.... oh hou trouwens maar op over leeftijd... ik had het nooit kunnen bedenken maar ik heb werkelijk last van het feit dat ik 30 word...