Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik heb trouwens vannacht gedroomd dat het er 2 waren en ik was helemaal in paniek en Marc ook... Moesten het hele huis gaan verbouwen etc etc. Onzin want we hebben kamers genoeg. Was gewoon een rare droom

Ben aan het naaien voor Mrijn. Maar heb even pauze.
    Finn is met papa naar Zaltbommel. En Finn blijft daar ook slapen. Vonden opa en oma leuk. Marc gaat morgen naar een vriend en op de terugweg haalt hij Finn weer op. Dus heb een rustig weekendje zo!

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wat een super foto's van bijna jarige lob Elena! Helemaal leuk! Ook stoere foto' van Noah, wat een beer joh!

Het stikt hier in huis! Juul heeft vandaag al 2 waterdunne poepbroeken gehad van haar nek tot haar sokken en ik ruik het dwars door mijn verkoudheid heen:$ Men wat een lucht.
    Zelf ben ik ook nog niet echt opgeknapt. Ik heb al 2 dagen enorme koppijn waar geen aspirine tegen op gewassen is. Had net les met Sien en na 10 minuten is mij instructeur erop gegaan , ik was echt misselijk van de koppijn. Mijn holtes zullen wel goed ontstoken zijn.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh schaatsen! Ik ben er helemaal klaar voor. Zou toch geweldig zijn als we goud winnen! Sven z'n record is 6.03nogwat op de 5000m. Lijkt me toch lastig om dat te verbeteren.
    Peter is de hort op. Ik ga m'n theetje maken en met m'n deken op de bank. Ik heb een 'tvdeken' gekocht laatst. Dat is een grote fleece deken met mouwen er aan! Nu al de uitvinding van 2010 voor mij!

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

lekker weekend nu , was druk daggie vandaag op het werk,
    daarna gwen opgehald bij me pa en toen lekker zefgemaakte groentesoep op , gwen zegt dan bij iedere hap mmm,mmm lekker, mmm lekker ach ze is er gek op

leuke foto,s van elene en suzanne gezien en onze stoere beer Noah!!
    @mom dat keukentje heeft gwen ook leuk!
    @dees en ichy hoop dat een leuk was en wacht geduldig op de foto,s!
    @debora heerlijk zo,n weekendje geniet ervan!!
    @mrijn jij ook al zulke koppijn moet zeggen heel me hoofd doet pijn denk ook dat alles vol zit,en ook branderige ogen , maar ja moeten het ermee doen beterschap!
    @meiske oeh weer een zieke , lijkt me vermoeiend met de kids
    @Diegene die carnaval gaan vieren veel plezier!!

de rest knuff

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    schaatsen gaat hier ook op leuk, ff kijken hoelaat het begint ...

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whaaaah Bones, ik ben al weken op jacht naar zo'n deken! Zijn hier steeds uitverkocht, grr..

Olympische spelen volg ik helemaal niet. Interesseert me eigenlijk ook geen moer:)

Meiske, dus de hele familie aan de poep en kots, bah! Nouja, Piet niet maar dat komt dan misschien ook nog wel. Hoop het niet voor hem.. En jullie;)

Jakkie Mrijn, dan moet Julia ook wel enorm stinken als jij zo potdicht zit. Getsie. Balen dat je zo'n koppijn hebt steeds. Wel in de gaten houden hoor, je hebt zo een voorhoofdsholte ontsteking te pakken en dan ben je echt niet blij.

Debora, ik wist idd dat Nore bij jullie nummer 1 is, leuk:) Wij neigen nog steeds erg naar Ninte maar ik kom de naam de laatste tijd steeds vaker tegen en dat vind ik toch minder leuk. Stom he?
    Tobe vind ik trouwens echt te gek bij Finn!

Wij hebben Lune opgehaald en bij mijn ouders gegeten. Lekker aardappeltjes, sperziebonen, sla, kip uit de oven en zelfgemaakte appelmoes met ananas en kaneel. Mmm.. Mijn vader kookt altijd zo lekker uitgebreid.
    Verven is allemaal gelukt vandaag. Ik merk dus dat ik vandaag veel meer energie heb dan doordeweeks als ik alleen ben met Lune. Terwijl ik lichamelijk meer doe en niet eens een dutje heb gedaan.

Ow, 'the goodwife' begint. Doei!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

ik heb een blauwe gekregen maar doe er niks mee. Wil je die hebben? Stuur ik wel op naar je!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, ik ga dinsdag nog eens kijken bij de blokker voor nog 1. Peter wil er ook wel 1. Wil wel voor je kijken of ze ze hier nog hebben?

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind jullie beide opties erg leuk maar die van Debora spreekt me toch het meeste aan:D
    Stuur maar op! Pb je rekeningnummer maar, stuur ik mijn adres. Cool!:)

Pff, ik blijf honger houden.. Heb net een bolletje met chocovlokken op een bolletje met pindakaas en nog steeds honger:(

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle

:$ Ik vind dat je dat hier niet mag zeggen! Broekie dat je dr bent... 25 en al 2 kids.... ;):p

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle

Ja, ja, ja, je hebt nu nog mooie praatjes, maar ik spreek je wel over 2 jaar! :D

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wie worden er 30 in 2010:

Vivi
    Ichtus
    Mom

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer

Whaha :D Ik ben nog 24 :p

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    is goed! maar vind je het erg als ik je morgen pb? ik ben echt te moe om op te staan om m'n pasje te gaan pakken voor m'n rek. nummer...:) Tis echt erg... Maar dan doe ik morgenvroeg (dan heb ik tenminste energie) wel meteen de deken inpakken en dan maandag op de post. Als die open is met carnaval??? nou ja dat zien we dan wel

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha dat heb ik straks ook! Ben net 25 als de 2de komt!

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wie worden er 30 in 2010:

Vivi
    Ichtus
    Mom
    Naatje

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Nog erger 8)

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wij gaan naar een feestje. E wil op tijd weer thuis zijn voor de OS. Morgen hier natuurlijk feest! Hele bubs familie komt, 1 stel vrienden en misschien de oppas. Gezellig! Elena was vandaag nog moe van gister, dus ben benieuwd hoe ze morgen en over morgen te pas is.

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Dag Krista! Alles goed? Word je ook 30 dit jaar?;)

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha maja, ik zie nu pas debora haar berichtje. Lijkt me een beter plan. De kans ik klein dat ze ze hier ook nog hebben. ;)

Deel Deze Pagina