HOOOOOOOI.. Hier ook OS dus niet veul hier, maar wilde ff melden dat ik en volgens mij ook dees.. het super gezellig vond vandaag.. sjonge wat is LUUK een onwijs geweldig leuk jochie.. is lief met pit....Helaas werd marijn toch echt ziek.. en zit nu heul ziekjes naast ed met een zetpil in zijn achterwerk... hij gaat zo weer naar bed... Ook Jur werd ziek en ligt ook met koorts in bed..Lisa heeft t al gehad en Anna had ook gister wat koorts, maar was er alweer vanaf.. of dat t zelfde was weet ik niet, maar daar kom ik vanzelf achter.. Aangezien Ed.. (zonder dat ik t wist) vanmiddag vrij was en dus mooi op tijd thuis kwam ben ik met Dees en Luuk en Lisa naar ballorig geweest.. Marijn bleef thuis.. was echt niet fit en kon Ed mooi bij hem en Anna blijven.. Jur was uitspelen... Lekker FOUT gegegeten vanavond..gebept.. weer mooie foto's al is het duidelijk aan marijn te zien dat ie zich echt niet tof voelt.. maar dat mag de pret niet drukken.... Heb nu al zin in 3 maart!!!!!...hoop dat Marijn zich dan van een fitte kant kan laten zien... MOM: volgens mij wordt Dwaas ook voor de 2e x 29 dit jaar!!! DEBORA.. Kjartan kan ik niet zoveel mee.. de rest vind ik allemaal errug leuk.. Natuurlijk Marijn en Jonathan, maar dat lijkt me logisch... Tobe vind ik wel bij Finn passen.. in 1 van die bladen heeft lang een mams een collumn gehad met een dochter KOBE.. vond en vind ik wat minder voor een meisje, maar goed.. t past wel op een of andere manier... MAJA.. ik vind de namen erg goed bij Lune passen.. Ninte vind ik het mooist van de meiden namen.. euh...Meiske.. ook al zieke kids.. sterkte vannacht.. hopelijk kan je beter slapen.. SIZZ.. dkke knuff... kwam jij ook nu 3 maart??!!! jawel toch!!!! DEES>.... veilig thuis inmiddels?? vast wel.. heb je smsje in de buurt van Limburg in goede orde ontvangen...... Luuk lekker geslapen in de auto??? vond t heeeeeeeeeeeerlijk vandaag... tot snell... en luf ya...
Fijn dat het gezellig was Ichy en Dees! Balen zeg dat Marijn ziek is geworden, hoop dat het snel over is. Betschap!
ja wij kijken schaatsen en marijn is nog steeds aan t huilen.. ben bang dat dit een lange nacht gaat worden...
snolletje lijkt ook niet te helpen.. hij wordt alleen maar warmer.. tempen is altijd een gedoe bij m.. hij had vanmiddag 38.9 en was niet eens (voelbaar) heel warm.. nu wel, maar tempen wil ik m nu even niet aandoen.. hij is alert en drinkt goed dus ik maak me geen zorgen...
Hoera voor Kramer! GOUD! Ik ga slapen. Morgen 'even' op en neer naar Emmen. Naar Peter z'n zus. Lange dag dus morgen. Truste.
goedemorgen! hier ook schaatsen gekeken , goed hoor van swen kramer echt verdiend!!net nog ff verslagje interview gekeken heerlijk joh hoor! @ichy bale dat marijn nog zieker werd hoe is het nu?? @Dees ben benieuwd naar fotootjes! @boontje veel plezier vandaag hoop dat het een beetje weer is onderweg het sneeuwd hier namenlijk!
mogguh.. nou t lijkt allemaal weer beter..op t vreselijke hoesten van alle 3 na...ik hou ze angstvallig bij anna uit de buurt, maar of t gaat helpen??.. koorts bij allemaal weg iig..en vannacht hebben ze allemaal goed geslapen.. Dat scheelt een slok op een borrel zeg...het was een mazzelnachtje.. EN WEER LIGT ER SNEEUW!!!!!.. bah bah bah.. Kunnen we de sneeuw niet naar VANCOUVER sturen?? daar hebben ze te weinig..nou van mij mogen ze t hebben... Vandaag hier: kraamvisite rond 11u, vanmiddag kerk en nog even naar mijn pa en vanavond komen mijn zwager en vriendin hier lekker grillen... Verder niet zoveel te melden...ben nog moe...
Ichy, ik heb je e-mailadres niet. Ik wilde de foto's mailen maar lukt zo niet. Kan je mij mailen of pb-en met je e-mailadres? Daarna de foto's van mijn iPhone halen en de filmpjes op Youtube zetten. En ik moet nog ontbijten. Luuk viel om 19.45 in slaap en thuis ging hij zo verder na een schone luier. Hij hoest alleen weer heel erg Mgoe, ik ga ff ontbijten enzo Latersssssssss Ooh ja en ik vond het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll leuk!
goedenmorgen dames ik heb de eerste dag ook weer overleefd!!! straks gaan we verder ik heb van gisteren alleen zelf geen fotos maar ga vragen of een vriend van ons ze me ff doorstuurd. Vandaag gaat camera wel mee omdat ik toch nuchter moet blijvn. zo nu f aankleden en bryan halen bij opa en oma
Euh Ichy, mijn sms in de buurt van Limburg?? Dan was ik wel heel erg uit de richting hoor Ik voel me niet lekker, erge buikpijn en misselijk. Volgens mij heb ik ook koorts dus zo ff liggen. De foto's komen nog
Mogguh, Zo ff filmpjes van Dees kijken, leuk. Heb toch even naar Sven gekeken, Jeroen had hem er op staan. En ik vind Sven best een lekker ding dus toch maar even kijken Sowieso die lijven van die schaatsers, jammie. Hier alles prima. Goede nacht gehad. En ik mocht uitslapen, heerlijk. Jeroen is nu weer aan het verven boven, als Lune op bed ligt ga ik ook even helpen. Het schiet nu lekker op! En ik was helemaal niet misselijk vanochtend, zelfs geen gammel hongergevoel. Blij mee. Ik kan namelijk steeds niet uitslapen omdat ik moet eten en nu geen probleem Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik heb een winter nog nooit zo lang gevonden als nu. Hoop dat het met een week of 2/3 echt beter wordt. Oja, Debora doe maar rustig aan hoor met pb-en enzo. Heb geen haast. Ben al lang blij dat er op deze wereld toch nog een deken voor me is. Wat eten jullie vanavond? Ja, daar denk ik nu al over na.. *sst* Wij eten gekruide kipdingetjes, gebakken aardappeltjes en broccoli met een sausje. En vlaflip als toetje. Hm, heb nu ook wel zin in een vlaflip
Leuke filmpjes! Lune vond vooral Luuk erg interessant 'Luuk bal speluh!' 'Luuk klimmen!' 'Luuk gnabij!' (=glijbaan..hihi) En vooral: 'Nog keer Luuk kijkuh?' Leuke kinders allemaal. Ichy, jij hebt ook erg leuke kids! Ik vind Lisa ook zo'n schattig poppetje..
Op de bank liggen als Luuk in de buurt is gaat niet. Hij is zelf ook warm Dus dan maar een zooi foto's even. Bekijk bijlage 51394 Kleine Anna