Dat waren ze. Ik heb er veeeeeeeeeeeeel meer gemaakt en zal die mailen naar Ichy (als ik het adres heb). Misschien zet zij er meer bij
wat een super foto's dees volgens mij was het heel gezellig! wij gaan straks weer verder heb vandaag veel meer zin dn gisteren want vandaag gaat bryan mee heerlijk, heb hem gisteren toch wel gemist hoor en vanmorgen dan alleen opstaan vind ik niets aan!
leuke filmpjes en foto,s dees!!! gwen vondt de filmpjes ook leuk @viv veel plezier verders vandaag! @maja fijn dat de misselijk heid zo goed als weg is en je eten klinkt lekker! net gwen haar haar voor het eerst echt ingevlochten en wat kan me moppie goed stil zitten
Luuk heeft geen koorts, ikke wel. Ik heb ook zo'n verschrikkelijke pijn in mijn rug. Ik weet niet hoe ik moet zitten Ik heb ook geen zin in eten, ben aan de race en rare maag, blegh. Ballorig was gisteren trouwens zooooo leuk. Lisa ging helemaal uit haar dak, Luuk was helemaal heppie de peppie en ik kon zelf overal mee in zonder moeilijk te doen en te zweten en mezelf overal in te heisen. Scheelt een hoop die 18 kilo kwijt. Marijn is een heerlijk manneke en babbelt alles na . Lisa is lekker ondeugend en Jur heb ik maar even gezien maar was helemaal verslaafd aan de Nintendo . En Anna die hoor je niet, zo rustig. Wel een fijn poppetje hoor en zo apart om zo'n klein pukkie weer in je handen te hebben. Ik heb echt ook mega kriebels! Ichy, twas heerlijk om je weer te zien en dan over 2 weken weer, wat een verwennerij!
Wat heeft ze al lange haren Joma, woow! Mijn haar wil niet, kweenie wat het is. Ik ben het zat, wil ook lang haar maar dat kan niet zo ineens
DEES: hier ook misselijk en niet fit.. lekker aangestoken dus.. sorry he.. hoop dat t net als bij de kids 1 dag is.. bah.. voel me niet fijn... ik ga dan ook lekker rustig aan doen vandaag..
Kan je niks aan doen Ichy dus geen sorry. Kan het niet van het eten zijn misschien? Het is bij mij sowieso niet goed gevallen omdat ik het niet meer gewend ben En mag ik je mailadres hebben? Mail ik je alle foto's even
@Dees ja de haren groeien nu hard door! bale dat aansteken, maar dat zal het vast geweest zijn, iedereen is veel vatbaarder nu , ik zelf zit snotdicht heb het benauwd ervan , brabderige ogen en heel me gezicht is me gezicht niet zegmaar ik wil binnenkort ook ff met gwen naar ballorig kwam erachter dat er 1 in rotterdam ommoord is hier 10/15 min vandaan
Ballorig was leuk, hij ging helemaal uit zijn dak. Ja er zijn veel mensen ziek maar is ook niet gek met dit weer. Ik heb ook weer eczeem rond mijn ogen
hee, ilse heeft veel last van de waterpokken en zit helemaal onder, vind het echt sneu. ben dus veel met haar bezig nu. lees later wel bij