Mag je niks smeren Debie? Arme Ilse Brrrrrrrrrrr, ik heb het zo koud. Joma, hoe is het eigenlijk met jouw voeten?
me voeten was minder na de antibiotica die ik er voor had maar nu weer drama aan het worden Debie wat sneu voor ilse, anders badje met dode zeezout drogen ze sneller uit en jeukt verminderd
heb kids clin, schuim heb wel het idee dat het dan minder jeukt maar dat is maar kort dus blijf smeren.
Het blijft hier maar sneeuwen. Ik vind het mooi hoor maar het is nu wel genoeg geweest. Morgenochtend dus weer ellende om op het werk te komen en de kippen willen niet naar buiten en hun water bevriest steeds. Het is tijd voor de lente
ELENA gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Ook mama, papa en Suzanne gefeliciteerd! Leuke foto's van Ballorig gezien! Wel een verschil, Luuk met zijn heerlijk rode appelwangen en dan daarnaast Marijn die zo witjes ziet! Mooi, die ingevlochten haartjes van Gwen Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes. Debie, heeft Ilse veel last van de pokjes? Sneu hoor! Fijn Maja, dat je niet meer zo misselijk bent! Hier is de laatste uit het gezin nu ook geveld door het virus. Piet ligt op de bank en is aan de rees. Ik heb iig heerlijk geslapen vannacht. Daar knapt een mens van op! Gisteren nog wel het schaatsen afgekeken en toen de luiken gesloten. Zo ga ik maar weer eens een speurtocht beginnen naar behang. Dit keer voor Eva's kamer. O ja, ik ben nu al 6 kilo kwijt, maar niemand zegt er wat van Zelfs mijn eigen vent ziet het niet!
Ik had voor Kas ook van dat schuimspul toen hij waterpokken had. Kostte 15 euro en hielp geen drol. Ik poederde hem helemaal in met mentholpoeder en had nog een smeerseltje bij de apotheek gehaald, dat kreeg hij er ook nog opgesmeerd. Hij gilde het 's nachts gewoon uit van de jeuk. Sofie had er gelukkig minder last van, al zat zij er ook behoorlijk onder.
Oeps, ik wist niet dat Elena jarig was. Zo klote zonder lijstje Sorry Mom Elena, van harte met je 2de verjaardag. Ook voor papa, mama en je zusje
Jakkes, daar ook alles geveld Meiske En 6 kilo eraf joh? Grrrrrrrrr mannen! Die van mij ziet het wel maar zegt er gewoon niks van. Nah, fijne zondag zo. Luuk slaapt en de kuthond van de buren blaft dus hij begint wakker te worden, ik voel me niet goed maar kan niet op de bank omdat ik bedolven word onder de beesten en ik heb het geduld er niet voor. Olaf ligt de hele dag al als een zoutzak op de bank en wat denk je? Meneer de bejaarde wil even een dutje doen. Ik zeg al steeds: ga eens zitten en niet liggen, dan val je misschien minder snel in slaap. Maar alles moet liggend: tv kijken, eten, bellen, laptoppen....Pffffffffff
Er komt hier een hele donkere lucht aan, nog meer sneeuw Luuk slaapt nog. Die heeft wat in te halen van gisteren. Ik zit aan een kopje bouillon en daar knap ik wat van op gelukkig
Och jeetje, ik ben het vanochtend ook helemaal vergeten... ELENA van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag vandaag, ook voor jouw papa, mama en zusje!
Fijn dat je weer een beetje opknapt Dees. En Meiske ook weer beter. Nu Piet nog. Duurt gelukkig maar een dagje he? Heb je dat ook weer achter de rug. Lune is alweer wakker, heeft nog geen uur geslapen. Ach ja. Jeroen staat nu onder de douche, verf van zich afspoelen. Ik ga ook zo. Lune vindt dat ontzettend vies. Zegt steeds 'bah, ippies verf! vies!' (ippies=stipjes). En ik mag haar dan ook niet aanraken als ik mijn verfkleren nog aan heb Ze heeft echt smetvrees.
Sorry, maar ik moet hier best even om lachen Zie het helemaal voor me. Maar erg grappig is het natuurlijk niet. Kom op Olaf, een beetje actiever kan best!!
Opa is weer wakker inmiddels en ligt nu een film te kijken. Ik ben wat met de was aan het rommelen maar doe niet veel vandaag, ben echt blegh. Ik zit me alleen best te vervelen nu. Ben maar een beetje spelletjes aan het doen online
Whaha opa Wel balen dat jij je niet fit voelt zeg! En Lune smetvrees Geloof me, dat gaat (meestal) over! Hier hebben ze het ook allemaal gehad. En nu komen ze helemaal onder de modder thuis en geven nergens meer om