Ja baal ik ook van Meiske maar zakt wel weer. Morgen toch weer werken anders heb ik al mijn 2de ziekmelding te pakken voor dit jaar (eerste was 1 dag met een ontstoken vinger)
zo wij zijn ff buiten geweest net op tijd want sneeuwd nu weer bah als goed is komt mars zo van zijn werk
Hij is nu wakker en roept mama. Ik had aan Olaf gevraagd of hij hem wil halen omdat ik sta te wankelen op mijn benen. Zegtie: hij roept jou hoor.......
Ja dat komt er ook maar ik heb de energie niet om me echt kwaad te maken. Het heeft ook helemaal geen zin want hij veranderd toch niet.
zo mars kwam thuis en ging gelijk douche dus gwen is gelijk mee gegaan douche , zo doe ik het zeh ik gelijk oh dan kan ze gelijk mee douche das mkkelijk, zonder te vragen haha Dees bale ik had hem toch gestuurd hoor, hier ook wel eens gehad dat Gwen mama roept en dat mars zei ja ze roept jou toch j duhhh ik ben er heel de dag ze heeft geen kans dan om papa te roepen, want je bent er dan niet en gaat gewoon dan wel.
Hij is ook gegaan hoor, ik ging gewoon niet haha Ach, hij is nu lekker met Luuk aan het spelen met een auto dus dat doet hij dan ook wel weer. Ik heb gewoon een mopperbui vandaag
ELENA MEIS!!!.. van HARTE GEFELICITEERD met je 2e VERJAARDAG!!!! HIEPER DE PIEP!! HOERAAAAAAAAAAAAAAAA!!!... Oook mama, papa en Suzanne een fijne dag....
zo wij hebben net gegeten en ben nu voor heel de week een lijstje aan het maken wat ik nodig heb morgen begin ik aan de sonja hielp toen goed ben er toen 16 kilo mee kwijt geraakt maar er moet nog wat af dus ja ff 2 a 3maandjes streng moet lukken ik ben vandaag echt futloos pfff