Ik ga ook zo afsluiten. Ik had me voorgenomen om vanavond vroeg naar bed te gaan. Weer niet gelukt! Piet ligt nog ziek op de bank, maar gaat morgen wel gewoon werken Dus zo maar even brood smeren voor hem (ik goede huisvrouw zijn) Dan schop ik hem onder de douche en ga ik alvast mijn bedje in.
een hele goede avond allemaal!! Als eerste: ELENA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! verder zie ik dat jullie veel gekletst hebben nog iets belangrijks gemist?? hier weer een geslaagde dag, bryan ligt net een uurtje in bed hij heeft zich heerlijk vermaakt en dat betekent dus dat mama zich ook vermaakt heeft.
@dees ik ga deze week smsen naar degene die de foto's gemaakt hebben (die hebben veel betere cameras ) en dan kom ik ook hier ff spamen
goedemorgen @mom leuke foto,s! zo hier al ff ies wakker, heb net me yogurt op en een kiwi en een bak thee zit nu aan me eerste fles halve liter me ma komt zo hierheen en gaan we ff boodschappen doen. het is nog aardig koud buiten maar schijnt donderdag wat omhoog te gaan qwa temperatuur van mij mag het
Wat een leuke foto's van Elena! Dat speldje staat haar ook schattig zeg.. Ojee, ik heb gisteravond alles nog gelezen maar niet meer gereageerd en nu geen zin meer op terug te lezen Oja Wen, dat bedje.. Leuk! Weet idd welke je bedoelt. Fenne haar kamertje wordt zeker weten te gek met haar mooie bed, behang en leuke kussentjes enzo. Ik twijfel nog steeds een beetje over wat ik leuk vind met sommige dingen, lastig. Is er vandaag nog iemand jarig? Wie komt er na Elena? Lune is op het kdv. Vond het wel sneu vanochtend want ik zei dus dat ze naar de creche ging, zei ze heel zielig 'nee, Nune hier blijvuh' Gussie.. Gelukkig mocht ik gewoon weg toen ik haar aan de leidster had gegeven. Die gaat altijd eerst even met haar knuffelen en samen met haar op de grond zitten om te spelen. Lune zoekt daar ook altijd de rustige kindjes op, houdt niet zo van die drukke kinderen (ik ook niet). Ze moet ook echt elke keer weer even wennen en is erg verlegen in het begin. Maar komt altijd wel los en vermaakt zich daar prima. Ik ga vandaag de kleertjes die niet passen/niet mooi zijn ruilen. Dus naar het postkantoor en moet nog naar het centrum. Verder stofzuigen, dweilen, wc's schoonmaken, stoffen en strijken. Als ik dan nog zin heb ga ik nog even verven boven. Dan is dat ook klaar.
Ik heb vannacht trouwens eerst gedroomd dat we de 20 weken echo hadden en we hoorden dat we een jongetje kregen en heb daarna gedroomd dat ik verliefd was op iemand anders Dat van dat jongetje vind ik prima maar ik wil niet verliefd worden op iemand anders, lijkt me erg vervelend.