Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Elena, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En leuk zeg je speldje ;)

Ik heb wel alles terug gelezen, maar er is weinig blijven hangen.
    Gisteren leuke dag gehad. Met Tessa naar de manege geweest. Ze ging helemaal uit haar dak met al die paarden. Ze is gek op paarden. Ik daarintegen heb de hele middag met angst zweet op m'n rug gelopen. Ik blijf het echt gewoon eng vinden. Heb dan ook veel in de kantine gezeten... :) M'n neefje moest wedstrijd rijden.
    Nee, wie weet kom ik daar ooit nog eens vanaf van m'n paarden angst, maar ik denk het niet. Ben even binnen geweest bij die stallen enzo. Daar stonden ze allemaal veilig achter de tralies, maar ik kreeg al kippenvel als er 1 te ver z'n kop uitstak naar Tessa. Laat staan toen er een paard kwam aangelopen en achter me langs moest.
    Nu ik dit zo typ lopen weer de rillingen over m'n rug.
    Stom toch dat ik zo bang ben? Ik heb nooit iets meegemaakt of zo.
    Maja, daten in de zoo lijkt me een leuk plan. Weet alleen niet wanneer we weer die kant op gaan.

Tessa kijkt even naar het zand kasteel en ik ga me dus even snel bezig houden met de vaat. Gisteren was de vaatwasser klaar, maar had geen zin om hem leeg te ruimen. Er staat dus nog van een dag vaat op het aanrecht :) Tessa heeft drinken en druifies dus die is nog wel even zoet.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, stomme droom zeg... :(

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

He gatver, ik wil nu weleens dat het lichamelijk mee gaat zitten hoor :(

Ik had al weken last van mijn duim/pols. Net naar de ha geweest en jaaaaa hoor -> RSI :( . Heb een brace op recept moeten halen en die heb ik nu om. Lekker handig werken zo :(

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    16 Februari
    Sarah
    Sofie

17 Februari
    Julia

21 Februari
    Tessa

23 Februari
    Fenne

26 Februari
    Marijn

1 Maart
    Mike

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Balen Dees.

Paarden zijn zo cool Bones:D Nee hoor, ik snap je wel. Het zijn gewoon indrukwekkende beesten, heel veel mensen vinden ze eng.
    En ik hoor wel wanneer jullie weer een keer richting Emmen vertrekken en tijd hebben voor de zoo (of een kopje koffie);)

Ik heb de kleertjes inmiddels allemaal uitgezocht en de bonnen ingevuld. Straks om 1u direct alles maar op de post doen.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    moggel!

Leuke foto's van Elena zeg... wat een heerlijke lach heeft ze! En dat clipje staat super cute...

Heerlijk die verjaardagsfoto's, ik kan niet wachten tot Fenne jarig is... ze zingt al 2 weken lang zal ze leven en zegt dat ze bijna 2 is... geen idee of ze uberhaupt weet wat dat betekent, maar grappig is het wel... toen ik uitlegde dat we dan lekkere dingen eten en dat er gezellig mensen langs komen en dat ze dan cadeautjes krijgt omdat ze jarig is dacht ze dat Sinterklaas en Zwarte Piet ook zouden komen haha

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Jeetje Dees, wat naar zeg!

enne... dat van het beddengoed uitzoeken was juist helemaal top, ik ga natuurlijk geen 140 euro betalen voor een quilt of 40 euro voor een kussentje, maar heb wel veel inspiratie opgedaan om zelf dingen te maken of om op zoek te gaan naar goedkopere dingen in die stijl... heb dr zo'n zin in om dr kamertje te veranderen naar heuse meidenkamer!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vond het erg leuk wen wat ik allemaal voorbij heb zien komen.
    En Tessa roept ook steeds hoera en zegt 'tee'. Schattig hè? Volgens mij heeft ze geen flauw idee wat het betekend, maar ik vind het leuk.

Heb zaterdag en gisteren haar keukentje in elkaar gezet. Een leuk klusje vind ik dat altijd zulke dingen. Zaterdag avond naar beneden halen en inpakken. Ben benieuwd hoe ze het vind.

Ik probeer steeds taarten te bestellen bij de hema, maar het lukt niet :( HOe kan dat?

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Welk keukentje krijgt ze Boney, ook die van de Ikea?
    Fenne is er gek op, speelt er echt elke dag mee...

Taarten niet te bestellen? Oh das gek zeg... ik wilde die ook aankomend weekend bestellen, wij vieren haar verjaardag de 28ste pas. Jullie zeker gewoon zondag de 21ste?

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Fenne is de grote sokkenwisseltruc aan het doen ofzo... Vincent legt net sokken op tafel en Fenne trekt nu dus haar eigen sokken uit, trekt de sokken van papa aan, nu wil ze mijn sokken ook uit doen en dan moet ik haar sokken aan... goh, leuk spelletje denk ik ofzo! :D

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja wen, het keukentje van Ikea. Ben er helemaal weg van. En wij vieren haar verjaardag idd gewoon zondag. Dan is ze ook jarig.

Tessa loopt in haar blote billen nu. Ze heeft al 3x op het potje geplast.
    Nee 1x op de wc. En 2x potje.
    Ik zat zelf te plassen en Tessa wilde ook. OK! Na dat ze van de wc kwam heb ik wel haar broek aangedaan enzo, maar dus geen pamper. Binnen 5 min had ze een natte broek. Nu loopt ze dus in haar blote billen en is al 2x uit zich zelf op het potje gaan zitten. Ze roept dan dat ze moet plassen en rent dan naar het potje. Daarna roept ze heel hard JAAAA en gaan we het samen door de wc spoelen.
    Als ze dus haar kleren aan heeft dan is het besef nog te laat. Ik ga het toch nog een keer proberen. Ik ga haar jogging broek van boven halen en een schone onderbroek. Kijken wat ze doet als ze moet plassen.
    Speen is trouwens weer helemaal in. Het was 3 dagen 'drote meid' maar nu wil ze persee weer met speen in slaap vallen ;)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze loopt nu in haar onderbroek. Al denk ik wel dat ze nu uitgeplast is voorlopig. We wachten af.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is gelukt bij de hema. Wat er mis ging weet ik ook niet.
    Nadeel is wel dat we ze zaterdag al op moeten halen.

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat knap van Tessa zeg! Echt heel gaaf dat ze er al zo mee bezig is... dat duurt vast niet heel lang meer!
    Vraag me alleen wel eens af hoe ik dat straks allemaal ga doen als ze overdag geen luier mee aan heeft, thuis ben je natuurlijk zo bij een potje of de wc, maar als je nou in de auto zit of je bent aan het winkelen ofzo... als ze dan moeten plassen, ben je dan snel genoeg bij een wc? :(

hier tot nu toe nog 0 plasjes op potje of wc, wel veel er op zitten en nepplasje doen...

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hmmm, natte onderbroek. Ze gaat dan ook niet eens op het potje zitten. Ze staat gewoon en roept 'owjeej' en het is al gebeurd.
    Waar ze al die plas vandaag haalt...

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben lui zeg... En ik MOET ;) vanmiddag slapen. Ik wil echt de 500 mannen kijken vannacht. De 2e rit is om half 3 vannacht. De 1e om half 1.
    Maar nu ga ik weer opstaan. Ik heb de vaat inmiddels weg gewerkt.
    Wij lopen nog in pyjama trouwens :) Nou ja, Tessa dan voor de helft. Ik ga de was ophangen boven en ons aankleden.
    Doeg

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hooooi...

Hier wordt de combiketel geplaatst (nieuwe) dus tis koud hier.. geen verwarming.. maar de NUON heeft een kacheltje meegenomen als service.. lekker...maar t blijft koud..
    rond 13u zouden ze klaar zijn.. FIJN..

ANNA.. gewogen en geprikt.. 4552 gram.. dus weer goed aangekomen..verwijsbrief voor heupecho ivm de stuitligging.. ook prima en verder vonden ze haar voorbeeldig.. WIJ OOK..

Marijn is nog steeds verkouden.. Jur ook en Lisa blaft ook vreselijk..ach ja.. verder geen koorts dus gewoon naar school.. Hoop dat t met jur niet erger wordt want hij MOET naar zwemles, anders kan ie volgende week niet afzwemmen.. hij wil zo graag.. (en ik ook).. als t niet gaat, dan gaat t niet, maar als t ff kan...

Verder iedereen vrolijk..geen bijzonderheden..

nu kijken of ik iets kan teruglezen..

18. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wen, dit vind ik wel een leuke site om inspiratie op te doen, leuke dingen hebben ze daar voor meisjes...

KAIA

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Hoi allemaal...

Veel gelezen en gezien mooie kinderkamers.. etc etc mooie fotos van de Jarige Elena.. Van harte nog..

Ichy met verkoudheid juist gaan zwemmen werd mij altijd verteld....

Oh ja voetbalplaatjes.. mochten er mensen zijn die ook nog wat voor nick willen opsturen wellicht iets dubbellen meiske? Ik weet zeker dat hij jullie heeeuuul dankbaar zal zijn...

ik ben gewoon aan het werk...pffft best heftig na zon weekend.. en de weekenden worden er niet rustiger op...whahha
    maar goed we gaan gewoon maar door...

Ik heb gisteren ook Sing it gekeken vond het een geweldig programma normaal hou ik helemaal niet van dat soort dingen maar sing it vond ik leuk...

20. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Wat vinden jullie?

Mike is op 1 maart jarig, dat valt op een maandag. Normaal gesproken hou ik ervan om het op dezelfde dag te vieren, maar maandag lijkt me zo saai. Zou het dan sowieso 's avonds moeten vieren omdat iedereen overdag werkt. Maar ik ben bang dat niet iedereen komt of vroeg weg gaat. Dus ik zat eraan te denken om het die zondag erop te vieren, de 7e. Is dat gek?

Deel Deze Pagina