Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee das niet gek.. ik heb nog nooit een verjaardag door de weeks gevierd...!! maar ik weet dat hier de meningen over verdeeld zijn...

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zit natuurlijk ook met de komst van de baby...dan lijkt me zondag stuk relaxer.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Naatje, leuke site inderdaad... maar wel voor inspiratie want best prijzig... en volgens mij ook geen peuterbedmaat.
    Over verjaardag, Fenne is op een dinsdag jarig en wij vieren ook de zondag er op. Op de dag zelf komen wel uit werk de oma's op visite en geven wij ook gewoon ons cadeautje enzo... gaan we 's morgens als het niet heel slecht weer is ook naar de dierentuin... is ze toch op die dag echt jarig.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kan prima Naatje. Zou zelfs de zondag ervoor nog kunnen. Maar dat moet je wel leuk vinden;)
    Als ik mijn verjaardag vier (soms, niet elk jaar) dan vier ik het ook altijd in het weekend, nooit doordeweeks.

Ik heb de administratie bijgewerkt (had een beetje betalingsherinneringen:)), gestofzuigd, gedweild, wc's schoongemaakt, gestoft, vaatwasser uit- en ingeruimd, bed in de was gedaan en alle plaatjes van Lune haar nieuwe kleertjes gehaald.
    Zo even op de bank. Heb de conditie van een augurk. Twijfel of ik straks nog zal verven, ik wil het dan ook afmaken namelijk en dan is het best een flinke klus.
    Ach, zie ik straks ook wel.
    Heb net 2 pitabroodjes met kaas uit de grill gehad, met knoflooksaus.. jammie. Ik stink wel een beetje denk ik.

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Ohh Maja waar laat jij al het eten als ik zou eten wat jij eet dan zou ik werken rond zijn ,.....

maar je bent dat vandaag wel heel druk geweest....augurkie

6. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik denk dat ik het dan idd gewoon die zondag doe. En dan willen we op zijn verjaardag naar ballorig gaan als dat lukt met de baby.
    Vanavond maar eens beginnen aan zijn uitnodigingen.

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik Wil best iets bedenken hoor!
    Een patchwork overtrek is altijd leuk natuurlijk!!
    Kom je wel op de wachtlijst ;) Moet nog iets afmaken voor Mrijn, en nog een nieuwe opdracht van Mrijn bedenken. En ik voel me niet zo denderend dus kan wel een maandje duren, als je het niet erg vindt....
    (dan moet die extreme vermoeidheid toch wel over zijn? toch? hoop ik....)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuk Debora... en heeft zeker geen haast, denk dat we pas over 2 maandjes aan dr kamertje gaan beginnen met behangen enzo... zou het leuk vinden als je er iets moois bij kan verzinnen, ik vind het lastig met dat behang... ik houd wel de stijl van Room Seven enzo... ik hoor het tzt wel, leuk! :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En vervelend van je vermoeidheid, je kunt je zo uitgeblust voelen he?! Gaat over, straks weer energie voor 10!;)

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hohoi

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @naatje gewoon vieren wanneer je het kan vieren,

@goed van tessa met haar plas op potje!

@dwaasje heb je nou al carnaval gevierd??

@dees bale van je pols

@maja lekker die broodjes van jouw

hier net mijn tussendoortje op , plak ontbijtkoek, heb ook al 1,5 liter water op e 3 mokken thee dus gaat goed

mijn dieet vandaag!

ontbijt . 250 gram yogurt en 1 kiwi
    tussendoor 1 sultana koek
    lunch 1 bruine botherham met kipfilet tuinkruiden, en 1 met kaas
    tussendoor 1 plak ontbijtkoek
    diner 125 gr gek aardappel 200 gr bloemkoel. 75 gram tartaar en rauwkost met yogurtdressing
    savonds 1 speculaasje

en weeg echt alles af

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier was er vanochtend ook weer een halve kilo af, niet slecht met alle verjaardagen afgelopen 2 weken.

Ilse is echt zielig en heeft heel veel last van de waterpokken, kind zit echt helemaal onder vandaar weinig reageertijd. Straks weer fisio, daarna zwemmen nu eerst esmee voeden en dan eten in de oven stoppen.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joma, doe je aan Sonja Bakker? Ik vind dat echt een sonja menu namelijk;)

Dwaas, ik eet idd meer dan anders. Maar als ik het opschrijf vind ik het nog wel weer mevallen. En waar ik het laat? Op dit moment vooral op mijn buik, benen en hoofd:D
    Vanochtend 2 boterhammen met appelstroop, glas roosvicee perzik light.
    Tussendoor yoghurt met cruesli
    Lunch 2 pitabroodjes met kaas en knofloosaus
    Nu glas cola light en moet nog wat verzinnen om te eten. Plak ontbijtkoek of een eierkoek denk ik.
    Vanavond eten we bami met kip en satesaus.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat sneu voor Ilse zeg.. Gek dat het ene kindje er zoveel last van heeft en de ander nauwelijks.. Hoop dat ze gauw weer beter is!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Heee JOMA... ja ik heb gecarnavalt... eens maar nooit meer. was neit heel vervelend maar vervelend genoeg om te zeggen dat het niets voor mij is..

Maja.. valt inderdaad mee echter is het misschien mee wat je eet..
    mmm bami met kip en sate klinkt goed zeg

(niemand plaatjes voor zoonlief)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Heb wel steeds zin in ongezonde dingen. Maar ook wel in gezonde dus wissel het gewoon wat af8) Moet erg uitkijken dat ik 's avonds niet ga vreten want dan heb ik echt steeds HONGERRRR!
    Bij Lune at ik me vol in vette hap, dat was het enige waar ik niet misselijk van werd. En we woonden toen 5 minuten van de mac vandaan dus ging ook erg makkelijk:)
    Maar ik kan wel de hele dag over eten nadenken haha! Zoals nu ben ik aan het nadenken wat we morgen gaan eten, ga ik zo direct even naar de wuper. Denk spaghetti met spekjes, champignons, spinazie en kruidenkaas. Jammie;)

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En sorry, geen voetbalplaatjes.. Die zijn bij de AH toch? Daar doen we bijna nooit boodschappen helaas.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Naatje, je kan best de verjaardag dat weekend daarna vieren toch? Volgend jaar hebben wij ook dat probleem. Tessa is dan ook op maandag jarig. Maar volgens mij valt Tessa haar verjaardag altijd precies in de voorjaars vakantie.
    Ik ben zelf voor het op de dag zelf vieren. En dan doe ik het weekend er op voor de mensen die echt niet kunnen die maandag. Dan maar 2x verjaardag, dan is het ook 2x minder druk.

Tessa is lekker buiten aan het spelen. Vanmorgen wilde ze persee al naar buiten. En nu weer. De buggy mee, wat te drinken en wat te eten en ze vermaakt zich prima met een stokkie en een steentje :D

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook geen plaatjes meiske en dwaas. Wij komen zelden bij de AH.
    Laatst waren we er wel geweest en kwam er toevallig een neefje langs die ze wel wilde. Maar ik zal aan jullie denken. Vlak bij het kdv zit een AH en dus ga ik daar soms heen voor een vergeten boodschap.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja das sonja hahaha had ik gister al gemeld ben er toen ook 16 kilo mee afgevallen dus werkt bij mij goed!

@dwaas oh was het niks haha nou voor mij ook niet hoor!!

@ach arme ilse wat sneu

Deel Deze Pagina