Wij zijn aan het kijken voor een andere auto. Peter z'n lease contract loopt in april ergens af en dus moet hij een nieuwe. We hebben nu een toyota. Deze: http://export.topproduct.nl/images/items/groot/387001a.jpg Het is een super auto en het liefst willen we weer zo 1. En anders een ander mpv model. Nu is het bedrijf 'groen' aan het worden en moet de auto persee een A of een B label hebben. Een toyota verso is dus te duur. Dan moeten we nog ruim 200 per maand bij betalen. Wat een 'probleem' zeg. Van de week dus nog maar even zitten samen en vergelijken. Peter wil graag een volvo, maar ik dus echt niet. Heb echt een hekel aan volvo rijders. En Peter is ook echt zo'n typische volvo rijder En Peter is weer niet weg van modellen als peugeot, renault, ford enzo. Waarom weet ik niet. De renault scenic vind ik mooi. Die heeft ook een A label. Wat een luxe probleem eigenlijk...
MAJA... ik hou altijd van vette hap whahaha zwanger of niet zwanger.... frikandel speciaal kan er altijd in.... (vraag maar aan MARS van JOMA)
Haha, heerlijk toch Dwaas Ik had bij Lune ook wel 5x per dag zin in een frikandel speciaal en nu helemaal niet. Ach, alleen maar beter. Trouwens, ik ben het centrum even ingeweest en speciaal voor jouw zoon boodschappen gedaan bij de AH Ik heb een plaatje van Dennis Rommedahl, Pa-Modou Kah, Jonathan de Guzman, Gabor Babos en van het halve team van PSV (denk ik, er staat philips op hun shirt..). Als je er belang bij hebt hoor ik het wel. Boney, wat schattig dat Tessa zo alleen buiten speelt! Doet Lune echt niet hoor, dan moet ik mee en ze klaagt steeds over 'koute handuh'.. Mooie auto trouwens! Maar ik ga met Peter mee, ben ook fan van Volvo! Zou het liefst zo'n ouwe Volvo onder de kont hebben Hoewel, die nieuwe jeepmodeldinges mag ook hoor8) Sorry Joma, overheen gelezen dan gister. Maar kan ook niet alles onthouden hoor.. Gaat je vast lukken met Sonja! Als het knopje maar om is. Ik heb vanmiddag een uurtje op de bank gelegen, ben direct in slaap gedonderd. Daarna naar het postkantoor geweest, centrum in en wuper. Net weer thuis en zal zo met het eten beginnen. Ojaaa, WEN: bij de Blokker hebben ze nu ook leuke kussentjes!
Weet niet of hij deze link pakt: Blokker folders Kussentjes met beetje pipstijl en ook met stipjes enzo. En niet duur
Het is de eerste folder links, daar staan ze in, niet die carnavalfolder. Die lampjes zien er ook schattig uit zie ik.. heb ik daar niet gezien.
hahah lekker toch.??? ja heerlijk alleen niet zo lekker voor mijn lijf hahaha...ik word nogeens tonnetje rond...
ik heb de plaatjes nog niet verzonden naar meiske kan natuurlijk ook ff straks neerzetten welke ik heb moet ik ze ff open maken en dan kijken welke kas en nick nog moeten hebben!! goed plan?????
neee joh je kan ze ook gewoon naar meiske sturen en dan hoop ik dan meiske en ik kunnen ruilen.. je hebt ze meiske beloofd dus vind ik dat je ze ook aan meiske moet sturen.... maar heel erg bedankt ps ik vind dat Gwen opeens zo veranderd in haar gezicht.. of komt ddat alleen door die haarband
Ow, Kas heeft ook belang bij die plaatjes? Nou ik hoor wel wie welke nog niet heeft. Zal vaker boodschappen bij de AH gaan doen, kleine moeite. Vorig jaar had de supercoop ook kaartjes, van Suske&Wiske geloof ik. Gaf ze toen aan mijn buurjongetje maar ik vind zijn vader en z'n aso vriendin zo stom dat hij ze ook niet meer krijgt8) Ze trekken geen bek tegen me open en draaien nog steeds keiharde muziek. Kan het jochie niks aan doen maar toch.. Nanananana *steekt tong uit*
Even snel over de voetbalplaatjes (snorrie, verder even geen reageertijd) Dwaas, ik heb dubbel: 6-9-19-73-89-123-137-142-189-193-211-233-245. Laat maar even weten welke je kunt gebruiken. Nu weer verder met de kinderen bezig te houden tot 18.15. Dan mogen ze in bad en naar bed, yeahhhh!!!
Even snel over de voetbalplaatjes (snorrie, verder even geen reageertijd) Dwaas, ik heb dubbel: 6-9-19-73-89-123-137-142-189-193-211-233-245. Laat maar even weten welke je kunt gebruiken. Nu weer verder met de kinderen bezig te houden tot 18.15. Dan mogen ze in bad en naar bed, yeahhhh!!!
oh meiske... nick kan 19-73-142-193-211en 233 gebruiken... ik zal nick vanavond vragen welke hij dubbel heeft zijn er nog niet zoveel hoor... als je tijd hebt dan geef je de nummers van Kas maar door dan hou ik die standaard apart ok?
Whaha de Lune! In het kader van carnaval? Ik geloof dat ik niet zo blij zou zijn als Tessa zo thuis zou komen