hier wel jammer vandaag verkleed op kdv maar ze is nu natuurlijk ziek, had een prinses jurkje. mooie lune als jullie nummers hebben kijk ik ff heb ong pakje of 20 liggen
oh at lief debie.. nick moet er nog zoveeeel te veel om neer te zetten hahaha misschien kan ik neerzetten welke hij wel heeft... maar dat zijn er dan ook weer veel hahah... wellicht kan je ze gewoon naar meiske en of mij sturen en dan ruilen meiske en ik weer onderling... of verdelen ze onderling...is dat een eerlijk plan?
hoi hoi oke meiske denk dat ik ze morgen opstuur naar je! zo hier nu mama tijd hahaha oh dwaas ik denk ook wel door die haarband hoor dan zit alles strak naar achter, of iets veranderd kan ook hihi ik zie haar iedere dag dus zou niet opvallen, al denk ik eerder die haarband
Haha, ik schrok me eerlijk gezegd dood toen Lune de kamer binnen stapte Maar ze vond het prachtig! Ze heeft het er de hele tijd over gehad hihi.. 'Nune sjmink gezicht! Harma gedaan, niet aankomen!' hahaha. Harma is de leidster. Net voor het badderen het spul met een washand van dr gezicht geveegd en in bad haar haar gewassen en ze is weer schoon. Hoewel ze heeft nog wel wat vlekken in haar gezicht denk ik, maar dat zien we morgen wel. Ik vond het wel lollig En het was idd in het kader van carnaval.
geweldig toch... ik vind het alleen altijd een drama om het eraf t halen... maar goed dat mag de pret niet drukken
Dwaas.. hier heb ik geloof ik ook nog 2 pakjes liggen.. Jur doet er niks mee. dus die geef ik je volgende wk zondag wel...en tussendoor spaar ik de rest wel op.. ILSE.. ach gut.. arme meisie toch... hopelijk knapt ze snel weer op.... LUNE.. whahahha.. je zag er geweldig uit.. APPLAUS VOOR HARMA.....hihihi MAJA.. heerlijk ..augurkie..leuke bijnaam voor een zwangere... klinkt altijd liever dan OLIFANT OF ZEEKOE... die hoorde ik regelmatig voorbij komen.. **kijkt geirriteerd**.... lekker dooreten.. je kunt t lijden.. WEN: toevallig hebben ze bij leenbakker ook patchwork... en ik vind die kroonluchter voor de meidenkamer echt super leuk... zie hier en klik op folder.. op de eerste pagina staat wat ik bedoel.. echt super leuk.. (tenminste dat vind ik) en goedkoop natuurlijk...
neeee ben er..... super ichy.....bedankt alvast.... ik heb trouwens nog een klein plastic keukentje in de aanbieding wie heeft er interesse
zoo net deesjemeisje aan de foon gehad en nu moet ik echt iets aan mijn rommelmarktzooi gaan doen... maar heb niet zoveel zin... schop onder mijn kont.....
lune zag er leuk uit hoor!!!!!, moet zeggen denk dat ik het niet zo leuk zou vinden als ze zo thuis kwam zonder te vragen of het mag, ivm met haar gevoelige huid kon er ook nooit tegen en zat dan helemaal onder de uitslag
Whaha, die Lune Gelukkig vond ze het zelf heel leuk! Mijn kinderen houden (gelukkig) niet van schminken Goh, van wie zouden ze dat nou hebben
Hahahahaha Lune, ge-wel-dig! Ik zou het niet erg vinden als Luuk zo thuis zou komen, leuk juist! Meiske, ik heb vandaag plaatjes naar je gestuurd maar volgens mij geen afzender erbij haha. Met rode pen geschreven is dus van mij afkomstig Dwazemeisje, was leuk je even te spreken! Zin in vrijdag en zaterdag, leuk. Verder iedereen een kus. Kheb vandaag voor het eerst een brace om gehad met werken en das best lastig. Ik ben ook hartstikke moe dus ik zeg vast truste.
Whahaha die Lune! Super leuk zeg! Vooral dat ze er zelf ook zo enthousiast over was! Vond ze niet erg om in bad te gaan?? Ichtus, ik moet geloof ik maar 's bij de Leenbakker gaan kijken... maar twijfel of ze ook maat peuterbed hebben... in ieder geval erg leuk!