Iemand interesse in een jurkje van OILILY? (maat 98 ) Marktplaats.nl > OILILY jurkje maat 98 zgan - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 98
Zo, de slingers en ballonnen hangen Straks nog even haar driewieler inpakken. Ik ben zo benieuwd hoe de taart eruit ziet. Ik wilde hem eigenlijk vanavond nog ophalen, maar die vrouw moet hem vanavond nog afmaken. Jammer dus, dan moet ik morgenochtend, voor de visite komt, er nog om. Ach, is ook niet zo erg.
Nog even hier gekeken voor het afsluiten. Leuk jurkje Wen maar niet Luuk zijn kleur Meiske, graag gedaan. De brace voorkomt overbelasting door het muizen. Ik heb hem in de auto na het werk af gedaan. Nu merk ik ook pas hoeveel ik die hand gebruik. Ik heb behoorlijk pijn gehad de afgelopen dagen en het is nu ietsje beter dus waarschijnlijk is die rust wel goed. Op de laptop heb ik de muis nu ook niet aangesloten om te voorkomen dat ik thuis alsnog belast. Ik probeer de brace alleen voor het werk te gebruiken en als ik weet dat ik er meer mee moet doen. Ik moet over 3 weken laten weten of er verbetering is. Ik heb ontstekingsremmers gekregen en moet met Arnica smeren. Maar de ha zei dat het een jaar kan gaan duren als het tegen zit. Nou daar heb ik dus geen zin in heb ik besloten
goeden avond meiden......... ben moe dus heb niet bijgelezen, bryan heeft last van waterige luiers en stinken dat ze doen niet te geloven............ben bang dat hij een buikgriepje gaat krijgen
zoo wat is het hier rustig nouben boven geweest hoor op zolder... pffft heb nu al 4 doosjes (A4 dozen) vol en ik gok op nog zon 10 dozen... schaam schaam schaam... pfft nou ja morgen weer verder.. het is dus niet zo gebeurd Joma... ik ben er de rest van de week zoet mee denk ik hahah
oh nee hoor dees zo groot zijn de doosjes niet hahahah.. oh ik hoop echt dat het past...en dat ik veel verkoop anders kan ik alles weer opnieuw inpakken arggg
ohh toch nog iemand... heel gezellig maar ik denk dat ik mijn warme bedje induik... gaaaap moe ben ik
Mogguh, Vivi, hoe is het met Bryan? Nog dunne luiers? Hmm, ik wil van alles typen maar het staat er pas 2 minuten nadat ik het getypt heb. Heel irritant. Later nog wel een poging.
Sofie, van harte met je 2de verjaardag! Ook voor papa, mama en broertjes en zusje Of heb ik het nu verkeerd onthouden en is ze vandaag niet jarig? Ik ben in ieder geval benieuwd naar de taart