Viv:hoe'st met Bryan? zieker geworden of toch van kiezen? Debie: gelukkig dat Ils al minder last heeft van de waterpokken! Zo erg als je jeuk hebt! Ik heb maar 1 pakje voetbalplaatjes, maar als ik er meer heb stuur ik ze ook wel op naar meiske of dwaas. Dees: jeetje gaat lekker met je pols.... Hopelijk ben je er snel van af met wat rust
Debie, ik zal zo even in de agenda kijken, laat het je vandaag nog weten. Ook Sarah, van harte met je 2de verjaardag. Ook mama en papa van harte Haha, ik ben niet de enige met een dirty mind he Maja . Ik dacht ook al: zuigen en soppen, hm Even wat eten want ik ga bijna van mijn stokkie
90 procent kans dat luuk het dus krijgt. Hier is het volgens mij voor het eerst gelukt beide dames tegelijk op bed te leggen. Zeker esmee is knap, die ligt nooit in haar bed overdag maar wil nu toch graag dat ze daar een slaapje gaat doen. Ik ben druk met de studie bezig, moest nav werkbezoek gister wat dingen aanpassen, blehhh
Januari 3 Lune 24 Gwen 26 Luuk en Thijs* 29 Rosalie Elise 31 Finn Februari 3 Dylan Aaron 4 Tess 6 Ilse 7 Keano 8 Bryan (vivi) Bryan (mys) 9 Nora 14 Elena 16 Sarah Sofie 17 Julia 21 Tessa 23 Fenne 26 Marijn Maart 1 Mike 7 Samantha 8 Sara April Mei Juni Juli Augustus September Oktober November 2 Daan (2009) 11 Esmee (2009) December
heb ff de laatste 2 pagina's gelezen.. maar heb nu geen tijd om verder te reageren.. daan is niet in zijn hum.. heeft al 2 dagen soms bloed bij zijn snot.. (klinkt lekker) en echte huilbuien alsof hij heel veel pijn heeft.. zo zielig.. heb net lekker een potje met hem mee zitten janken.. voelde me zo machteloos.. iemand een idee? hij is ook hardstikke verkouden maar zijn neus sprayen durf ik niet met dat bloed erbij.. kan nooit goed zijn.. sorry voor mijn ego-bericht..
Voor de mensen met een knul. Ze hebben bij ons een knalaanbieding. Een Playmobiltruck nu voor maar 15 euro. Ik heb er voor Luuk 1 mee genomen en die gaat naar zolder voor als hij groter is. Hij was nu zo goedkoop. We hebben hem meteen meegenomen voor het zoontje van vrienden van ons. Die is over 4 weken jarig. Moet ik hem voor iemand halen dan snel laten weten want ze waren vanaf vandaag in de aanbieding en die dingen gaan erg snel weet ik uit ervaring Deze is het
Sizzel, dikke knuf meid. Niet denken wat het allemaal kan zijn maar gewoon even met de ha bespreken lieffie. Mooooooooooooooooie fiets Sofie!
De kaarsjes-uitblazen-ceremonie moet nog gebeuren. Doen we denk ik vanavond na het eten. Dan is Piet er ook en het is ook wel eens leuk als hij dat meemaakt. Hij neemt nooit vrij als zijn kinderen jarig zijn. Hij heeft mij vanmorgen nog wel gefeliciteerd. Maar dat vergeet hij ook wel eens haha.
Het is zeker leuk als papa ook vrij is! Piet heeft dat nooit gedaan hoor. Hij heeft het altijd veel te druk helaas.
hello lieve ladies... ik ben volgens mij echt even in de winterdepressie gezakt ik voel me zoo bleghh.... (EN NEE AUB NIET ALLEMAAL GAAN VERTELLEN WAT VOOR TIJD HET IS)..... ik wil gewoon slapen voel me heeeeel zielig... en ik vind ook nogeens dat ik alle rechten daartoe heb..!!! sorry ben ook even ego... SIZZEL knuffie meis