leuke foto's meiske. Hier neemt paul ook geen vrij en denk ook niet dat ik volgend jaar vrij kan krijgen op haar verjaardag. Ik heb natuurlijk geen vrije dagen
dwaas vrij nemen en je nest induiken. Sizzel ik mocht toen wel neusspray doen mat klein beetje bloed, enige wat wij verder doen is warm douchen, soms twee keer op een dag komt het ook lekker los
Ja goedkoop he Meiske, vond ik dus ook. Leuke foto's van Sofie trouwens. Ze is al lekker verwend! Stomme brace, kan bijna niet typen. Dwaasje, dikke knuffie meid. Geef er gewoon even lekker aan toe, geeft helemaal niks. Vrijdag krijg je een echte knuf van me lieffie
Sizzel: idd gewoon ha bellen, knuffel! Sofie: wat een leuke foto's! En wat heb je een mooie fiets gekregen! Dwaas: knuffel!! Kortingscode h&m: 8689 10% korting op de kinderkleding Heb meteen een nieuwe zomerjas en spijkerbroek besteld
Donderdag de echo al Debora, spannend! Een vriendin van mij heeft dan ook haar eerste echo. Wanneer weten jullie trouwens of dit kindje hetzelfde heeft als Finn?
kan niet wachten!!! en dan eerst het 2de sollicitatiegesprek 's middags. Drukke dag dus! Dat weten we pas bij de geboorte, dan doen ze direct bloedprikken om het te controleren. Kan wel een punctie laten doen tijdens de zwangerschap maar dat vind ik een onnodig risico. Als ik naar Finn kijk, dan weet ik gewoon dat het goedkomt, ook met Mcadd. (maar liever niet natuurlijk, maar das vooral voor het kindje zelf. die nachtvoedingen overleven we wel weer)
debora heb esmee nu best vaak in draagdoek tegen me aan met benen los naar beneden maar ze gaat zo naar een kant hangen, heb je een tip enne mrijn jke rek nr???
Wat een rust hier We zijn net een stukje wezen wandelen en ik ben nu macaroni aan het maken voor de mannen. Ik neem spaghetti denk ik met veel paprika en champignons.
zo hahhhaa gelukkig ben ik weer vrolijk.... thnxxx sizzel...of nou ja eigenlijk moet ik mezelf bedanken... knuffels
Hey lieve meiden het typt hier beetje slecht want bryan heeft gisteren wat toetsen vam mijn laptop gesloopt en die moet i er nog opzettenhahaha sarah en sofie gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! lief dat jullie vragen naar bryan, hij heeft wel nog dunne luiers maar kan het nog geen plaatsje geven dus hou het in de gaten. vanmorgen vroeg om 7 opgeroepn voor te gaan werken dus ben gar nu ff snel eten
Zo, iedereen is al gebadderd en in pyama gehesen. Laat de visite maar komen! (en ook weer snel weggaan)
Sofie, gefeliciteerd met je 2-e verjaardag en een hele fijne dag. Wel een beetje laat... Leuke foto's heb ik gezien en wat een leuk kado heb je gekregen.
Ik begin echt lichtelijk depressief te worden volgens mij. Kom 's ochtends echt moeilijk mijn bed uit, ik hoor Lune dan en denk echt 'neee, ik wil niet!'.. Ik kan niks hebben van Lune en wil zo graag lekker naar buiten maar dat is nu ook geen succes. We zijn vanochtend even op pad geweest en vanmiddag thee gedronken bij de buuf, dat is dan heus wel gezellig. Maar ik ben echt constant moe en blegh. Winterdipje denk ik, heb ik wel vaker. Zo, hart gelucht.. schop onder de kont en vrolijk doorgaan
heb je het over mij of over jezelf.... precies mijn verhaal alleen heb ik van Lune niet zoveel last.. alleen maar van mijn eigen kinderen bleghhh
Heb het over ons beide Ach, is een fase.. komt wel goed! Toch? Zullen we chocola eten vanavond? Of heb je liever een frikandel speciaal?
oh pssst ik heb net stiekem al een friakndel speciaal op.. dus doe maar chocolade maar eerst moet ik nog mijn markt spullen inpakken... dus tot zo knuffie
uhm het enige dat ik bedenken kan is strakker trekken? hij mag best behoorlijk strak zitten. Welke knoop doe je?