wat een leuk kadooo zeg.. geweldig.. hoi mom... en doei mom... let je op jezelf.. heel belangrijk he.. knuffie oeffff gelukkig dees heb namelijk nog veel meer spullen maar eerst maar kijken wat er in je toet toet past
Er past op zich wel een hoop in Dwaasje maar ik heb zelf ook van alles. Ik zal in ieder geval het badje en de standaard wel thuis laten, die nemen wel ruimte in. Kon de auto vol geladen de nacht blijven staan Dwaasje?
ja garanties natuurlijk nooit maar we kunnen het doen...!!! nou ik ben benieuwd wat we gaan verkopen....whahaha spannend hoor
oh ja we moeten ook nog bordjes maken met prijzen he.. mmm wat voor prijs doe jij voor de niet merk kleding en wat voor prijs voor de wel merkkleding
Ik ga ze zo ontwerpen en dan donderdag uitprinten denk ik. Ik kan ze voor jou ook maken hoor. Ik doe voor de merkkleding 4,50 stuk denk ik en niet merk 2,50. De rompers 50 ct en 10 voor 4 euro. Ik heb ook nog schoentjes enzo maar daar bepaal ik daar de prijs wel van. Mijn eigen kleding doe ik 5 euro per stuk.
oh ja is goed als je ze voor mij ook wil maken.. maurice zegt dat hij er geen vertrouwen in heeft en dat we met 50 euro thuis komen hahaha...ik mag toch hopen dat het iets meer is
ik heb ook nog 2 paar gloednieuwe laarsen van Hushpuppie nou die ga ik natuurlijk niet verschijten... verkoop ik ze niet voor een leuk prijsje neem ik ze weer mee naar huis
Heb ik ook hoor, dingen die ik gewoon niet voor een prikkie weg wil doen. En verkoop ik ze daar niet dan neem ik ze weer mee. Wij verkopen flink straks joh . We kunnen ter plekke nog afprijzen. Ik neem stiften mee. Heb jij 2 krukjes of stoeltjes? Die moeten echt mee! En die wagen om alles mee te vervoeren naar binnen. Ooh zo balen dat Maurice niet kan helpen. Dat word flink sjouwen. Als het 8 uur open gaat moeten we zeker wel 7 uur daar zijn
ja das zeker balen.. oh dat had echt relaxed geweest maar helaas wij kunnen dat ook zelf... Krukjes nee goed dat je dat zegt zeg.. mmm kutterdekut... nou ja even naar opzoek.. een karretje hebben we wel...
Ik heb maar 1 krukje Jij dezelfde prijzen voor kleertjes en rompers? Ik ben ze nu aan het uitprinten namelijk en ga ze zo lamineren
hai ik kom even snel laten weten dat de 20weken echo goed was, ze zagen wel een kleine cyste in de hersenen en een vlokje in het hartje maar dit kwam schijnbaar vaak voor en trok 9 van de 10 keer weer weg (had iets met chromosonen te maken) voor de 28 weken. verder zijn we de keuken volop aan t verbouwen en dit schiet helaas niet echt op manlief had zich een beetje verkeken erop en we moeten nu hulp inschakelen van een timmerman (soort van collega van davy). verder is dylan in het weekend flink ziek geweest 1 a 2 dagen en is nu nog wat aan t hoesten en snotteren en is voor de rest weer helemaal de oude (boef ) hoe is het hier????? knuffie
zo jij bent bijna een prof... zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken.. vuilniszakken voor de zooi achteraf... eten en drinken geldkistje
hoi Kikkert.. jeetje schrok je niet... maar goed als ze zeggen dat eht goed komt komt het vast goed ja dees 6 uur op.. vanaf 7:15 mogen we binnen
Fijn dat de echo verder goed was. Als het nog wegtrekt dan is het oke Eten en drinken inderdaad en wat koeken ofzo. En plastic zakjes en wisselgeld