Ik ben katholiek. manlief is niet gelovig. Ik wil de kids toch een stukje meegeven van het katholieke geloof. Het is aan hen wat ze ermee doen. willen ze straks de communie en vormsel niet doen is het prima. maakt mij niets uit. Maar om dan, als ze het wel willen doen, eerst nog gedoopt te moeten worden, dat doen veel kinderen niet en is vaak een grote stap. nu hebben ze zelf de keuze. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk met pasen en kerst alleen in de kerk te vinden ben. Vind niet dat ik naar de kerk moet om te geloven.. klinkt misschien vreemd, maar dat vind ik niet nodig. Ik moet ook zeggen dat het hier echt heel normaal is om je kinderen te laten dopen. Hier wordt eigenlijk zo goed als iedereen gedoopt.. Hoort er gewoon bij.
oja.. dwaasje. Je zocht nog een leuk camping. Heb geen idee wat de prijzen zijn hoor.. maar deze is leuk! http://www.debergen.nl/nl/p_kamperen.lp Heb hier zelf vroeger een jaar of 6 gewerkt! erg leuk! Animatieteam, jeugdhonk (leuk voor Nick), binnenspeeltuin, hele grote buitenspeeltuin met grote zwemvijver en ligstrand! trampolines, ponyrijden enz.. ik vind het echt leuk. Ben er nu al weer een poos niet geweest hoor.. maar mijn ouders zijn er in de zomer nog met Nora geweest. Een dagje spelen. ze vond het prachtig! veel glijbanen, klimrekken e.d
als ik de foto's op die site zie dan wil ik er ook wel naar toe! lekker een chaletje!! (die ik jaren zelf heb schoongemaakt!! whahaha) ik heb echt alles gedaan.. schoonmaken, plee-express, animatieteam, ehbo.. campingplaatsen zijn ook erg leuk! je hebt er velden enz. Ik de zomer voetbaltoernooien, volleybaltoernooien enz. velden die dan tegen elkaar spelen!
hmm.. kben in mijn eentje aan het lullen.. dwaas.. maar dus toch stoppen met voetballen.. jeej.. zal ff heftig zijn hoor.. pfff... je passie.. je leven! Gelukkig kun je nog heel lang van je voetballende zoon genieten! (en wie weet ook wel dochter! als ze op mams lijkt!) ennuh.. de 31e komen we! Leuk! wel pas 's middags hoor.. 's ochtends foto's van Daan maken!
goh.. kben echt alleen.. whahaha.. ga ik nog ff wat op internet afspeuren naar leuke kleertjes voor de kids!
bones.. ik heb nog staan twijfelen of ik deze riem zou kopen? Scapino.nl - LEREN MEISJESRIEM (Artikel 112521501)
ik denk dat ik zo maar ff ga douchen.. Daan heeft me straks onder gespuugd.. jakkie.. Dacht dat alles schoon was, maar ik ruik nog een zurige lucht! daarna even naar mijn opa toe! Die wil zijn achterkleinkinderen heeeeel graag zien! Is ie zo gek mee! Leuk hoor!
GWEN, gefeliciteerd met je 2de verjaardag! Fijne dag met veel kadootjes. Ik heb niet terug gelezen, ga ik ook niet doen want het is veel te veel. Ik heb af en toe wel gelezen en zag dat Debora zwanger is, van harte meid! Hierbij de foto's van gisteren. Dinsdag gaan we gezamelijk een kaarsje bij Thijs* branden en daarna wat leuks doen. Wat weten we nog niet. Is het goed als ik gewoon weer inhaak? Hier komen 14 (!) foto's. Oohhhhhhhhhhh, slingers