Als Maurice stevigere zakjes heeft hou ik me ook aanbevolen. Ik heb van die hele dunnetjes die bij de groenten hangen
mmmm heb ook nog slaapzakjes... wat zou je daarvoor vragen? en heel veel musten en handschoenen en sjaaltjes
@dwaas ja ik schok wel een beetje maar probeer er gewoon nuchter onder te blijven want tsja hoeveel ze ook kunnen met een echo garantie geven kunnen ze toch niet. maar een beetje zorgen maak ik me toch wel, is denk ik ook wel normaal.
Das ook logisch Kikkert Ik denk nog wat eten Dwaasje en dan naar huis. Zo heb ik het bij Joma ook gedaan toen.
ok dat komt goed uit... wij moeten namelijk nog naar een verjaardag zag ik net op de kalender in ver weggistan
ben weer lekker ongezellig maar ben er weer vandoor ga lekker nog ff tv kijken. nog een fijne avond meiden @dees zie net dat je 18kg kwijt bent super meid is het nog goed vol te houden?
Ja het is prima vol te houden. Alleen als ik weg moet zoals zaterdag, dan is het niet te doen. Dat is dus een anti-lijndag helaas.
hoi hoi allereerst Sofie en Sara van harte!!!!!!!!!!en de familie ook!!!!!!! leuke foto,s gezien van sofie en haar mooie fiets leuke foto,s @kikkert fijn dan de echo goed was en zal vast wegtrekken die vlekjes je hoort het meer, hoe is met je plekjes op je hoofd?? @debora succes morgen met de echo!!en je sollicitatie!! @dees je klinkt als een ervaren rommelmarktverkoopster haha @dwaasje nou let maar op je zal vst goed verkopen hoor!!
Ja maar nadeel met dit dieet is dat het me dan 2 dagen kost om weer in ketose te komen. Dus 2 dagen wel lijnen maar niet afvallen.