Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    slaap lekker kanjer!!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    trusten dees en kom lekker dichtbij wonen gezellig:D

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben ook wel moe maar nog geen zin..

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ook geen zin.... maar morgen weer geen zin om mijn bedje uit te gaan

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee das het nadeel dat het zo weer ochtend is bleh dilemma,s hahah

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    precies nou ja ik ga zo....
    even lekker douchen en bedje toe

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    trusten alll ik ga ook afsluiten

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo... een hele tijd later dan gepland.
    Uh... zie hyves.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen liefies,

even weer een update uit het oosten.....
    Hier gaat het goed, bijna vakantie en daar kijk ik naar uit. Op het werk is de sfeer momenteel met alle naderende veranderingen, niet echt gezellig. Gelukkig hebben we een leuk clubje ibers die wel lekker positief zijn.
    Met Tess gaat alles prima, lekker aan de klets en het gaat super bij de gastouder. Vrijdag contract afsluiten.
    Ik ben flink aan het verkopen geweest op marktplaats, heb nu inmiddels al €100,- verdiend. En ook belangrijk: de zolder is weer begaanbaar!
    Ariel, bedankt nog voor de tip van de allstars. Heb nu 2 paar voor de zomer voor maar €38,- incl. verzendkosten.....GEWELDIG! Ik had ze al binnen een week, da's toch enorm snel.
    Helaas ook minder nieuws.....mijn vriendinnetje is bevallen via een keizersnede en ligt na 5 dagen nu weer in het ziekenhuis. Ze is echt heel erg ziek, maar ze weten niet wat er aan de hand is.
    Gisterenavond weer bij haar geweest en we hebben samen een flink potje zitten janken.
    Had haar na een zware zwangerschap zoveel rust gegund, nu de kleine man er is.
    Gelukkig gaat het met het manneke helemaal goed. Heerlijk tevreden ventje.

Kan iemand me de highlights geven van de afgelopen tijd?

Koessies

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Hoi Suus, wat naar voor je vriendin zeg. Wat heeft ze voor verschijnselen dan? En is haar zoontje bij haar?
    Een update? Daar ben ik heel slecht in.
    Naatje is nog niet bevallen
    SM zit midden in de verhuizing
    Er zijn wat jarige kindjes geweest die goed zijn verwend.
    Kikkert heeft de 20 weken echo gehad en daar zagen ze waarschijnlijk een cyste in de hersentjes. Dit schijnt vaak voor te komen en weer weg te trekken voor de 28e week. Ook weer spannend dus. Staat op de vorige pag volgens mij.
    Ilse van Debie heeft de waterpokken. Vorige week donderdag zijn we naar ballorig geweest en dus zullen Tessa en Julia ze ook wel krijgen. Ze zijn een dag voor uitbraak besmettelijk. En vrijdag zat Ilse er opeens onder.
    Anna van Ichtus was goed gegroeid.
    Nog meer? Geen flauw idee meer... Maar zo ben je weer even op de hoogte.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hier goed geslapen vannacht. Ik was om 22u zooooo moe dat ik naar bed ben gegaan... Dat komt echt nooit voor. Zeker niet als er geschaatst moet worden.
    Vannacht om half 5 werd ik wakker met een bloedneus (nog steeds een beetje verkouden) en daarna werd ik wakker van Peter en Tessa die de slaapkamer in kwamen om half 8. Maar ik zou nu nog wel kunnen slapen zeg. Ik ga vanmiddag nog wel even proberen (komt meestal niet van) en dan vannacht om 1u weer een poging schaatsen kijken. 1000m mannen.
    Straks even naar de markt om wat boodschapjes en verder niet veel op het programma vandaag. Vanavond van 20-22u vergadering ;).

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    moggel... sorry dat ik er zo weinig ben, maar Marijn is een echt handenbindertje de laatste dagen..ziek en zodra ik mijn kont verplaats staat ie jankend naast me...heul vervelend..

nou ja.. gaat wel weer over, maar echt interneppen zit er niet in..

Heb net alles bijgelezen..

Meiske.. superfoto's...mooie outfit ook..
    FENNE.. geweldige Heidi... en idd geen birthday outfit..;)
    DEES en DWAAS.. succes met verkopen
    DEBORA.. alvast succes voor de echo morgen
    KIKKERT.. fijn dat de 10 ek echo goed was.. zal wel even schrikken zijn geweest, maar zij zullen het wel weten..
    SIZZ.. sja.. zal idd een gesprongen ader zijn geweest bij Daan, maar fijn is anders.. knuffie
    MOM.. ik hou je wel op de hoogte van bijzonderheden hier...knuff
    euh...
    DEBIE.. ik draag Anna rechtop in de draagdoek en nu ze groter wordt zakt ze ook wat naar 1 kant...wat strakker trekken werkt wel goed...
    WINTERDIP.. geen tijd voor!! ben veel te druk om iedereen uit andere dips te trekken..maar de lente mag van mij komen..

JULIA.. meid van harte gefeliciteerd met je verjaardag en laat je maar vreselijk verwennen....Mrijn en Koos ook een fijne dag met jullie prinses!!!

Koes koes iedereen en misschien tot later nog..nu eerst anna voeden..(die is laat vandaag) en dan douchen en aankleden enzo.. dan is de ochtend weer zowat voorbij...

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen

Julia van harte met je verjaardag en mama en papa ook !!!!!!

@suus jeetje wat erg van je vriendin!gelukkig met de kleine man goed, weten ze nog niet wat ze heeft ?erg hoor! en jij bijna lekker vakantie geniet ervan!

@boontje ook al zo verkouden, hier ook nog steeds alweer bijna een week en heel vermoeiend, dus ja dat slaap is logisch

zo wij gan zo nog ff naar ikea en ook nog naar beddenzaken

heb nog een filmpje van gwen gister van puzzelen...

YouTube - puzzelen.......

doei

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb een lijst gemaakt voor alle verjaardagen. Ook dus van andere kindjes. Esmee staat er al in. Willen jullie aanvullen? Kleurtjes enzo maakt niet uit. Ik pas hem zelf wel aan. Het gaat om de goede data.

17
    Julia

21
    Tessa

23
    Fenne

26
    Marijn

Maart

1
    Mike

7
    Samantha

8
    Sara

April

Mei

Juni

Juli

Augustus

September

Oktober

November

2
    Daan (2009)

11
    Esmee (2009)

December

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Julia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van met veel kadootjes!
    Ook papa en mama gefeliciteerd!

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Thanks voor de update, Bones!
    Waterpokken....jakkes, heeft ze veel jeuk dan, Debie?
    Hopelijk slaat het Tessa en Julia over.
    Volgen jullie alle schaatswedstrijden?

Ichy, beterschap voor jouw manneke. Niet leuk als ze zo jengelig zijn.

Kikkert, dat zal even schrikken zijn geweest. Maar wel een geruststellend idee dat het meestal weer wegtrekt.
    Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid!

Alle verjaarde kindjes: VAN HARTE GEFELICITEERD! Zijn jullie lekker verwend?

Julia, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Maak er een topdag van met mama en papa.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joma, wat schattig, zo lekker geconcentreerd aan het puzzelen. Tess vindt dat ook helemaal geweldig.

Mijn vriendin kreeg op de dag van de bevalling hoge koorts. De dagen na de bevalling trok de koorts weg en mocht ze na 4 dagen naar huis.
    Eenmaal thuis kreeg ze ademhalingsproblemen, duizelingen en weer hoge koorts. Terug naar het ziekenhuis en allerlei onderzoeken gehad.
    Uit de onderzoeken bleek dat ze een gevaarlijk hoge bloeddruk had, hoge ontstekingswaarden en bloedarmoede.
    In ieder geval is duidelijk dat ze baarmoederslijmvliesontsteking heeft, maar er moet meer aan de hand zijn. Maar ze weten niet wat.....Erg sneu en onzeker makend voor mijn vriendin. Ze mag morgen weer naar huis, want de koorts is gezakt. Maar ze krijgen dan geen kraamhulp meer en hebben uiteindelijk maar 1 dag kraamhulp gehad.
    De kleine man is nu bij haar in het ziekenhuis. Ze gaf borstvoeding, maar daar moest ze mee stoppen, omdat ze plots zo enorm ziek werd. Jammer dat ze daarmee moest stoppen, ze wilde dat zoooooo graag.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    JULIA van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijne dag vandaag!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, wat ontzettend rot voor je vriendin zeg. Dan denk je ook 'klaar' te zijn als je kindje geboren is, kom je alsnog ziek in het ziekenhuis terecht.. Helemaal rot omdat ze niet goed weten wat ze heeft, word je doodonzeker van volgens mij. En dan moet ze ook nog stoppen met de bv.. bah! Voor jou ook niet leuk om je vriendin zo ziek te zien. Dikke knuffel!

Heb nog leuke foto's van Sofie gezien, wat zag ze er weer mooi uit! Zo te zien was het een geslaagde dag, leuk:)

Kikkert, wat schrikken zeg..! Ook al is de kans dus heel groot dat de cyste straks weer weg is, zoiets wil je gewoon niet. Je kindje moet gezond zijn, dat is waar je op hoopt. Komt vast goed meid! Ik hoor trouwens heel vaak over een cyste in de niertjes die ze dan zien op de echo en ook bijna altijd verdwijnt. Is dit net zoiets?

Bones, verlate winterslaap aan het houden?:D Nouja, je zult de slaap wel nodig hebben dan toch? Gewoon aan toegeven (als het kan;))
    Veel plezier op de markt!

Ichtus, beterschap voor Marijn. Sneu voor hem en ook voor jou;)

Whaaah, Debora..! Je hebt gewoon de echo morgen! Wat spannend! Ik ga aan je denken:)

Sizzel, hoe is het met Daan zijn snotneusje vandaag? Bloed is niet cool. Maar het neusslijmvlies is zo gevoelig.. Een verkoudheidje en dan gaat het al gauw irriteren. Hoop dat hij gauw weer van die vervelende verkoudheid af is!

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier alles prima. Ik mocht lekker even uitslapen vanochtend, Jeroen is vrij. Was trouwens ook weer ineens misselijk, zo vaag. Na een cracker ging het al weer beter.
    Lune is wel een paar keer wakker geweest vannacht en was om half 7 al weer wakker. Veel te vroeg als je 8u gewend bent..

Als Lune straks slaapt gaan Jeroen en ik de laatste dingen op zolder even verven en als Lune weer wakker is gaan we naar de Ikea en gaan daar dan ook eten. We gaan laminaat bekijken (en zaterdag dan ws kopen.. ik twijfel nog tussen houtkleur en wit) en een keukentje voor Lune kopen:)

Mijn moeder werkt als beleidsmedewerker bij de gemeente en zei dat ze daar binnenkort een aantal casemanagers aan willen nemen bij de sociale dienst, afdeling werk. Ze gaat mij aanbevelen:D Heb dan niks met haar te maken hoor, lijkt me niet cool namelijk. Ze is daar afdelingshoofd geweest maar intussen werkt ze op een andere afdeling.
    Weet totaal niet of het allemaal handig is met m'n zwangerschap maar ach.. ik zie het wel. Maak me er niet druk om. Als het universum vindt dat ik voor de bevalling nog een baan vindt dan is het nou eenmaal zo8) En anders niet.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SUUS.. oh meis wat erg zeg...Hopelijk vinden ze snel de oorzaak van het ziek zijn van je vriendin zodat ze snel weer opknapt en kan gaan genieten.. ik zou ook vreselijk onzeker zijn zeg...bah....

Maja.. oh das handig zeg.. en een beetje kruiwagen is nooit weg... en geniet ze bij de IKEA....

Hier zijn lisa en marijn in bad geweest, Anna ook maar dan in haar eigen badje.. ik gedoucht en allemaal in de kleren.. moet eigenlijk gaan poetsen, maar toen kwam ik de H&M folder tegen.. tsss. ja dan MOET ik natuurlijk ook shoppen... als marijn t toelaat.. voor nu is ie even tevreden aan t spelen...onder t genot van Ice Age 3.. samen met Lies..

Vanmiddag ga ik met Jur oefenen in het zwembad.. maandag is het proefzwemmen en afgelopen maandag werd me wel gezegd dat hij op de borst en rugkrol niet zou mogen afzwemmen als t niet verbeterde.. dus we gaan nog ff flink oefenen vandaag en zaterdag.. ze zijn hier ook wel heeeeel streng hoor.. armen moet recht en niet krom.. ook moeten ze blijven flipperen als ze ademhalen en mogen ze niet de gewone kikker-schaar-potlood (beenslag) beweging maken.. ook niet 1 x.. dan is t exit.. verder doet ie alles goed.. dus ik hoop dat de badjuf vanmiddag ff kan meekijken zodat t morgen met les goed gaat.. dan hebben we er iig alles aan gedaan.. Jur wil zo graag afzwemmen.. zou t zo jammer vinden als t niet zou mogen.. en ook ik heb geen zin om nog een maand voor A bezig te zijn.. hij gaat als t allemaal goed gaat direct voor B.. das om woensdag middag en op zaterdagmorgen om 9u.. GAAAAAp... wat een tijden.. maar goed.. B..is vaak 1 maandje.. dus dat lukt ook nog wel...

ALLEMAAL DUIMEN!!!!!

Deel Deze Pagina