morgen, jeetje alles gelezen vanochtend maar ben t weer kwijt. Julia van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Esmee is zo veeleisend op het moment, word er gek van alleen maar mama en die moet dan ook nog lopen. pfff zo ken ik haar echt helemaal niet, hoop dat het heel snel weer over is en ik mijn gezellige tevreden moppie terug heb
zooo.. ik ben goed geslaagd bij de h&m.. weer 160 euro lichter, maar de kids kunnen t voorjaar/zomer goed in.. marijn net op bed gelegd..was zo moe maar is t er niet mee eens.. ik kijk t nog ff aan en ga nu heel snel hier wat doen.. koes koes
Middag dames: Zo hier 1 op bed knikkeren want die wordt nu vervelend ff rust!!! Verder is Jimmy wat opgeknapt maar zijn broer begint nu:x Vanmorgen na de ha geweest even keanoos oren na laten kijken en gelukkig de ontsteking is weg Ik had meteen de oudste meegenomen en die begon me te kotsen bij de ha binnen. Arm ding alles zat onder zeg maar we waren op de fiets en dus moest ie in zijn eigen kots mee. Volgens de ha is er een virusje in ons huis fijn zeg! Ik hoop dat het keano bespaard mag blijven en mama ook. Ben al erg druk met de dettol in de weer ben alles aan het afnemen ermee en zo de vloer ook maar eens ermee doen. Vind het erg sneu hebben ze vakantie zijn ze gewoon ziek Vanmiddag naar de apotheek pillen tegen het hoesten halen want zowel Jimmy als de oudste die hoesten me toch erg en ik heb er nu al 2 flesjes bisolvon doorheen wat dus geen ene moer helpt.
Julia gefeliciteerd!! Mrijn: je spulletjes gaan uiterlijk maandag op de bus. Wil je om het kussensloop ook een ruche? Maja: ik heb je deken naar het postkantoor gebracht, zag alleen dat ze net pakketjes kwamen ophalen van de tnt. Maar misschien doen ze dat wel 2 x per dag. En anders heb je hem vrijdag denk ik! ik ga erwtensoep maken!! En Finn even streng toespreken. Ik hoor hem nog roepen... Hij is behoorlijk aan het peuterbuberen.
Er zijn vandaag wel heel veel kindjes uit hun hum... Tessa is niet zo zeer uit haar hum, maar wel vreselijk mij aan het testen. Word er een beetje niet goed van. Ze luistert gewoon helemaal niet. Ze doet ook gewoon net of ze me niet hoort. Ik kan daar erg slecht tegen. Maar toch probeer ik rustig te blijven, het 3x te vragen en daarna in te grijpen. Zucht.... Maar ze ligt nu in bed. Ik heb net een nachtje weg geboekt met m'n vriendin. We gaan volgende week dinsdag al! Ik ga nu ook ff pitten. Dan hoop ik vanavond wakker te kunnen blijven voor schaatsen als ik thuis kom van vergadering.
Julia, gefeliciteerd met je verjaardag!! Ook Mrijn en Koos gefeliciteerd met jullie dochter! Meiden, bedankt voor de voetbalplaatjes! Ze zijn allemaal ingeplakt! Dwaas, de plaatjes voor Nick gaan zo op de post. De rest een knuf. Echt geen tijd om hier te kletsen nu. Huis vol vriendjes van de kinderen. Gezellig (NOT) Tot later!
Lieve Sara en Sofie. Ik was jullie heus niet vergeten hoor! Ik was gewoon heel erg druk gister. Maar, nog van harte met jullie verjaardag gister! Dank jullie voor de felicitaties voor Juul. WIj hebben de eerste visitehoos (van 3) achter de rug en Juul ligt nu even te slapen. Ze sliep al toen ik de kamer uit was. Heerlijk om te zien hoe ze geniet van de aandacht, het zingen en de kadoos. Ze heeft vanochtend van opa en oma het IKEA-keukentje gekregen, een grote doos duplo en een spring-zebra van ons. Vanmiddag komt de andere oma nog, de oppas en een schoonzusje en dan zondag een grote groep vrienden en zwagers en schoonzussen. @Suus, wat vreselijk voor je vriendin zeg! Buiten dat het niet tof is om zo ziek te zijn, lijkt het me vreselijk om de eerste weken van je baby zo door te komen. Ik hoop dat ze heel snel opknapt en weer kan genieten. @Debora, een rouche om het kussentje durf ik je haast niet aan te doen Doe maar wat makkelijk is en mooi, ik ga helemaal op jouw oordeel af! Ik ga nu even snel verder met foto's uploaden. Kom ik zo nog even laten zien.
Debora, prima joh. Ik vind het al geweldig dat ik de deken van je over mag nemen Wat een leuke foto's van de jarige Juultje! Die krullen van haar he.. om jaloers op te worden! En wat heeft ze leuke kleertjes aan! Super dat het zo geslaagd was vanochtend. Dat keukentje is echt in trek bij de meiden he Wij halen hem straks op hihi. Fijne middag/avond nog! Zo even het filmpje bekijken. Meiske, sterkte met alle kids.. heb met je te doen
jeeeeeeeeeee mijn toetsenbord doet het weer!!! JULIA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! @suus wat rot voor je vriendin zeg hoop dat ze snel vinden wat er nu aan de hand is. En tja wat kraamzorg betreft helaas zitten wij gebonden aan de verzekeringen gebonden ik vind ook dat er iets verzonnen meot worden voor zo'n gevallen is bij couveuse toch ook al, hoeveelste dag zit ze nu?? want als ze nog binnen de 10 dagen zit heeft ze waarschijnlijk wel recht op een 9e en 10e dag, is beter dan niets he Verder allemaal een dikke knuffel, ik ga nu mijn strijk weg werken kan ik vanavond gaan banken