Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha, ik kom even binnen vallen en zie 2 voetjes onder een kadootje weg steken:D Verder ook leuke foto's!

Gwen, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!

Daan ook spugen.. Hmm, heeft Nora hem ws toch aangestoken?
    Beterschap!

Mom, las dat Elena al een klein beetje opknapt. Fijn! En hopen dat het bij Suzanne bij een verkoudheidje blijft.

Ojee, heb nog zoveel meer gelezen..

Heb honger! Oe, mn broodjes uit de oven zijn klaar, jeej!

Fijne dag meiden!

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goodmorning....

JOMA: VAN HARTE MET DE VERJAARDAG VAN GWEN!!!!.. GWEN.. Gefeliciteerd met je 2e verjaardag.. HIEPERDEPIEP!!!! HOERAAAAAAAAAAAA!!!!

(mooie verjaarsoutfit trouwens!!)

MOM.. fijn dat t meeviel met ELENA.. geen longontsteking.. pfffjuw.. en Suzanne in de gaten houden idd.. hoop dat ze snel weer opknapt...

SM.. Al druk met inpakken.. vind t super dat jullie iets moois gevonden hebben... een hele zorg minder...

DEES.. hoe was de verjaardag gister?? baalnog steeds dat ik er niet bij kon zijn zeg.. maar zonder mij zal t er niet minder leuk op zijn geweest!!!.. Is ie lekker verwend??? (feliciteren doe ik dinsdag!!)

DEBORA.. hormonsters..leuk he.. ;)... komt weer goed hoor!!.. echt..gewoon aan toegeven.. MEPPEN DUS die muts in de wuper.. sjonge.. sommige mensen denken echt niet na he..tsss...nog wat kunnen doen t weekend??

LIANDA... hier was t ook zo hoor.. Jur en Lisa lagen ook rond 2 jr in het peuterbed. en ging meteen goed.. kon m meteen omdraaien zodat ze er ook zelf uitkonden (deden ze dan niet..) dat kan bij Marijn echt niet.. hij gaat er dan steeds uit.. nu omgedraaid (met zijkant hoog zeg maar) gaat t wel goed hoor, maar hij is er minder makkelijk mee dan de anderen.. Boeit toch niet.. doe je het later...prima toch..

MAJA>. mooooi bed voor Lune zeg...mooie kast ook... supergeslaagd zou ik zeggen...

MOM.. ik moet nog werken.. dinsdag voor t eerst...en dan weer 11 dagen vrij.. dus wat dat betreft valt t reuze mee.. de eerste 3 werkdagen is edwin thuis dus ook dat is lekkerrrr...ga ik toch makkelijker weg....verder gaat erg relaxed...;)

WEN.. super behangetje zeg...moooi

DWAAS.. idd dinsdag dus pas weer aan t werk.. heb je goed onthouden..;).. en BV.. gaat nog steeds super.. ik kolf eigenlijk niet meer.. doe ik op t werk wel weer en kijk wel hoe dat gaat.. gaat dat niet dan krijgt ze die voeding gewoon kv en doe ik de rest aan de borst.. dan zie ik wel hoe lang dat goed gaat.. ik ga er geen drama meer van maken en ook geen zorgen meer daarover dus.. ik vind t best zoals t nu gaat.. ze drinkt goed en zal ook wel goed groeien.. dinsdag ga ik weer ff wegen...

hmmm.. foto's van DAAN gemist.. zal ongetwijfeld een lekker ding zijn SIZZ

WHAHAHA... DWAAS verses DWAAS conversatie.. GEWELDIG GELACHEN!!!!

**ik lees terug en dan plaats ik.. vandaar de rare reacties soms**

SIZZ. heerlijke nacht.. lekker he.. gaat hier ook zo...en mooie outfit hoor van Doopkleertjes....wanneer is de doop???
    en niet willen drinken.. dat heb ik nou nooooooit!!!..whahaha.. maar dat ie spuugt is wel minder...hou maar lekker in de gaten..

ARIEL.. Roos ziek.. bah.. hoop dat t meevalt en ze snel weer opknapt...en dat Noah het natuurlijk niet oppikt...

WOW Trouwen.. dusss en dat zeg je ff tussen neus en lippen door aan de hand van een foto met stoere kleertjes.. WEL FF DATUM NEERZETTEN!!!.. komen we met z'n allen!!!!.. (of je nu wilt of niet..hihihihihi ;) )

en ik MYS nog een hele dikke knuf geven...en DEES ook.....kom je snel weer meebeppen???

BONES.. gaat t weer beter met Tessa.. (ben ik alweer vergeten..)

Zo nu ben ik volgens mij weer redelijk bij...

HIER: Ed is met Jur naar de kerk.. Lisa zit te DS-en en Marijn is Teletubbiefilm van Ariel aan t kijken..(das echt z'n favoriet hoor..)...

Hier.. gisteravond Anna om 22u gevoed en om 7.30 kwam ze weer.. HOE FIJN!!.. ze heeft daarna nog 1,5 uur in de box liggen kraaien en kijken.. en toen weer in bed.. ik heb een half uur bij gelezen hier...hihihihi...

Vandaag nietsss op de planning volgens mij.. vanmiddag kerk en verder lekker nikss.. tis weer WIT VAN DE SNEEUW....AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!...
    twas net helemaal weg... k*tzooi

Mijn tante is weer thuis uit t zh en ook t buurjochie is weer lekker thuis.. heerlijk..
    Hier is Jur flink verkouden en ook lisa en marijn een beetje.. Anna pikt dit natuurlijk direct weer op en hoor haar neusje alweer volraken..in de aanval met neusspray en hopelijk is het net als de vorige keer met 3 dagen weer weg..

Dinsdag dus weer werken.. geen zin, maar ja.. niks aan t edoen.. ik overleef t vast.. Ed is dan thuis dus zal wel goed gaan..

Gister nog leuk jurkje gekocht voor Anna bij Prenatal..(spijkerjurkje..) en ze hadden ook zelfde soort net ander model in lisa haar maat.. die ga ik toch maar kopen van de week.. vond t zoo leuk.. bijna t zelfde...

euh....heb echt niks te melden verder eigenlijk...

ff naar de wc....

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

En de laatste.

Zo een poging doen om vanaf gisteren terug te lezen. Eerst thee drinken met z'n allen. Olaf en Luuk krijgen er een stukje taart bij.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Ichy, als het goed is weten jullie dat allang hoor ;)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Super hoor die foto's... hij ziet er idd verkouden uit.. LEUKE KADOOOOS ook...en haak maar gewoon in hoor....ik heb net 15 pagina's ofzo teruggelezen dus gewoon mijn bericht lezen en je bent weer bij..whahahaha....

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nou das me dan VRE-SE-LIJK ontschoten:)
    Hoe dan ook superrrrrrrrrrr......

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat een leuke fotos Dees! Hij is goed verwend zo te zien!
    Hoe gaat het met jou ?

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEES:.. lees net je onderschrift.. kg kloppen niet volgens mij toch?? dat waren er toch al meer??.. maar de suiker en cholesterol weer goed.. superrrrrrrrrrrrrrrrrr.. ...TROTS OP JE!!!!

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oh euh.. weet je toevallig al iets van de 13e???

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MOM.. meeting of the North..whahaha.. Leuk.. ik ben er natuurlijk.. is een peuleschil de afstand...ik lees tegen die tijd wel..en VIV...ik ga NU ff op hyves kijken naar de data...;)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  12. 40plusmama

Euh, de 13de? Help me even.

Er is 14 kilo af eigenlijk maar ik hou momenteel erg veel vocht vast. Gevolg: 2 kilo erbij :( . We gaan donderdag bespreken wat er aan de hand kan zijn.

Ooh ja, als wij op vakantie zijn dan komt Suus en die kan alleen de woensdag de 3de maart. Kunnen Ichy en Sizzel dan ook? Er zijn uiteraard meer mensen welkom, alleen maar leuk om met zoveel kids te gaan zwemmen daar.

Het gaat goed met mij op een ontstoken vinger na. Ik ben bij de ha geweest en die heeft er flink in geknepen (auwwwwwwwwwww) maar kreeg er niks uit. Ik moet nu steeds in de soda/biotex en nat verband er omheen. Er is wel wat pus uit gekomen en het is minder dik. Ik mocht er vrijdag niet eens mee werken. Zo raar om je ziek te melden voor een zere vinger.

Luuk heeft leuke kado's gekregen, Little People en Duplo. Echt solide spul waar hij wel even mee kan doen.

13. 40plusmama

Ooooooooooooh ik is blondT, ja de 13de gaat door!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    GWEN SUPER GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!!

En in je super mooie te gek gave nieuwe kleding kan jou dag vast niet stuk!

15. 40plusmama

Ooooooh ergens moet ik zo lachen om Luuk. Als hij iets uitvreet waarschuw ik altijd en dan zeg ik iets als: Luuk, dat mag niet, straks gaat het stuk. Moet ik nog een keer waarschuwen zeg ik iets als: Luuk, is het klaar? Dus als ik nu waarschuw zoals net dan zeg ik: Luuk, ophouden. Moet ik je op de mat zetten? Zegt hij met opgeheven vingertje: klaaaaar :D

Hij zegt ook ineens 3 woorden na elkaar, het gaat ineens zo hard. Vaak nog onverstaanbaar maar ook vaak al duidelijk. Oma taart eten zei hij gisteren. Of papa huis toe.

16. 40plusmama

Luuk had trouwens ook nieuwe kleren aan: broek en shirt van Star Wars.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!... HELEMAAAAAAAL LEUKKKKKKKKKKKKKKKKKK......DEES.. superrrrrrr.....

en 3e maart.. ik kan zeker wel.. das mijn werkweekend week dus ben ik door de week vrij!!!.. staat al in mijn agenda!!!!!...

en 2 kg erbij.. NOT FUNNY.. maar vocht daar is wat aan te doen..

OWWHHH.. zooo leuk de 13e.. zit helemaal te stuiteren hier....;)...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEES.. ik zat voorla naar zijn stoere coupe te kijken..hihihi.. LEUKE OUTFIT!!!...

Hier zijn de kids ook allemaal weer geknipt.. Marijn knapt daar altijd heul errug van op.. moest ook nodig.. zal s ff fotos maken straks..

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen allen

DEES heerlijke leuk fotos.. wat is dat jochi verwend zeg...

ARIEL trouwen!!!! wauw das groot nieuws wanneer....????????

Sizzel ik zal het in overweging nemen de bergen... gave kleertjes voor je beertje... en super dat jullie komen zondag...helemaal leuk

Ichy.... je bent een kanjer!!!!

Deel Deze Pagina