Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dan ga ik ook maar

Truste Dwaasje

Truste 4 andere meelezers :D

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    oh kom ik klagen is iedereen weg:(

3. 40plusmama

Nee, nee, ik ben er nog. Althans, ik was wel weg maar kwam nog ff spieken.

Balen dat het weer zo erg is met je voeten. Het is ook niet echt weer voor jou he. In de zomer zal het vast een stuk beter gaan, of niet? Lekker luchten is nu het beste maar daar is het te koud voor

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das waar dees zomers kan het meer luchten als ik blote voeten loop, heb ik slippers aan dan zweet ik weer, weet echt niet meer wat ik er mee moet zit zelfs onder me kleine teen kijk gewoon op me vlees dus ja doet auw terwijk het ook weer jeukt rare poten ikkkkk WIL NIEUWE!!!!!!!!!!

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik zit nu trouwens met blote poten maar zweten nog.. en de plekken gloeid ook dus weer lekker onstoken:(

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik denk dat ik maar weer keer een verwijbrief voor dermatoloog ga vragen zullen nu wel weer wat verder ontwikkeld zijn;)

7. 40plusmama

Lijkt me een goed plan Joma want dit getob steeds is ook niks.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee joh wordt snacht wakker van de jeuk heb vannacht 2 keer met me voeten onder de koude douche gestaan, ingesmeerd toen weer eraf gehaald want brande en zo gaat het al weer heel de week snachts

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx dees voor het luisteren naar mijn gezeur,zit er best wel mee,!! kuss

oh ja het leuke ben lekker vrij zaterdag Jippie

nou ik ga mijn bedje opzoeken trusten all

10. 40plusmama

Had je ook mee gekund naar de markt Joma :D

Knuffie meid, lijkt me ook zo balen.

Ik ga ook

Truste

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das waar jullie gaan zaterdag oh wie weet kom ik wel ff buurten;)
    ik denk dat ik met koninginnemarkt gaat staan maak ik zoiezo winst is gratis he:D

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ga nu ook trusten!!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    mogguh..

hier een ziekenboegje..

Lisa wat verhoging, maar niet echt bijzonder
    Jurian oorpijn en strontverkouden
    Marijn nog steeds niet helemaal fit
    en ik ben misselijk..

Normaal leun ik dan op schoonmama, maar die is vandaag de hort op dus zal er toch ff doorheen moeten...
    dus rustig aan dan maar.. kids blijven thuis uit school...

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goedenmorgen

@ichy beterschap meid ook voor de rest van je ziekenboeg

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus beterschap voor jullie

Hier een kutnacht met hoofdletter k

Zo naar ka met esmee voor haar heupen

mijn bmi is 26.2 dus ook nog te hoog En deze week val ik volgens mij niets af

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Lekker dan Ichtus. Beterschap.
    Debie, succes bij de KA straks. Zal vast niks zijn.

Gisteravond zilver en brons gewonnen. Goed man.
    Hier verder een goede nacht. Tessa zit nu weer gewoon lekker te eten en dus weer helemaal beter denk ik. Vandaag wat boodschapjes doen. Vast voor haar verjaardag. Dan hoeft Peter vanavond niet zo veel te halen. En wat rommelen in huis. Ik wil Tessa haar speelgoed even uitzoeken. Haar pannetjes enzo van zolder halen. Meestal doen we dat samen, ze vind het prachtig op zolder omdat ze daar bijna nooit komt, maar nu staat haar keukentje daar nog. Dat halen we zaterdag avond pas naar beneden. En ik wil echt nog niet dat ze het ziet.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ichtus, beterschap voor iedereen! Lijkt me pittig, 3 kinders niet fit en jezelf ook niet.. Sterkte ermee!

Debie, succes bij de KA. Is routine onderzoekje zeker?
    Balen van je nacht trouwens. Esmee veel wakker?

Bones, fijn dat Tessa weer opgeknapt is. En spannend, het keukentje! Lune heeft hem net voor het eerst gezien en ze vindt hem geweldig, ze is er nu lekker mee aan het spelen.

We hebben vandaag weinig op de planning. Lune en ik dan, Jeroen is gewoon hard aan het werk:D Wil misschien het centrum nog even in en nog een kopje koffie drinken bij m'n ouders.
    Lune was trouwens om half 7 wakker vanochtend. Veel te vroeg na een drukke kdv dag gister. Ze heeft nog een uurtje een beetje gedommeld en ik dus ook.

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    DEBIE.. Esmee zo onrustig of Ilse aan t spoken?? Succes bij KA...

**moet ook nog afspraak maken voor heupecho voor Anna..was t bijna vergeten..straks maar ff doen**

Tlijkt wel mee te vallen.. na een snolletje heeft jur alweer praatjes.. tis nu wachten tot ie is uitgewerkt en dan zie ik wel weer hoe t er dan voorstaat.. tis puur door zijn snotkop hoor.. daar krijgen ze hier altijd oorpijn van...

Lisa is gewoon moe en aan vakantie toe denk ik.. de verhoging is alweer weg zonder snolletje, maar ze hangt wat te tullen op de bank..ach dan is ze iig lekker rustig...;)

Marijn is aan het eten.. ZOWAAR!!!.. heeft al wat brood op.. mag ook wel.. is zo mager als wat.. heeft al 5 dagen amper gegeten...op wat mandarijntjes na...

Mijn misselijkheid.. sja.. heb t al 2 wk.. snap er geen drol van.. als ik niet beter wist dan zou ik er bijna wat van gaan denken, maar dat kan niet...dus zal wel een virusje zijn dat niet doorzet...t komt en t gaat...

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen lieve dames

ICHY gelukkig valt alles mee... echter heb ik een dejavu volgens mij heb ik je eerder horen zeggen dat het niet kan.. en kijk nu een prachtige Anna!!

Dees heb er zin in in vanmiddag...

Hier voel ik me al een stuk beter... ik heb besloten om Nick gewoon te vragen op een goed tijdsstip hoe hij zich zou voelen als mama mee zou huilen.. hij is denk ik wijs genoeg om zijn gevoel daarbij aan mij uit te leggen..

20. 40plusmama

Ichy, beterschap met de ziekenboeg :(. Ooh, ik zie dat Lisa al wat beter is en Marijn eet, jeeeeey! Misselijk had ik vorige week ook al maar niks heeft doorgezet dus prima.

Maja, succes met euh, niks doen? :D

Botje, succes met uitzoeken van het speelgoed

Dwaasje, ik denk dat Nick dat ook best wel kan. Goed van je dat je het zo oplost. Ben trots op je!

De auto is geladen en er is plek zat over. Afhankelijk van de grootte van de dozen kunnen die van jou er wel bij Dwaasje. Als we mijn auto met de achterkant klem tegen die van jullie zetten dan kan de klep niet open en kunnen ze er niks uithalen. Misschien zo oplossen? Dan kunnen we vanmiddag jouw spullen namelijk ook laden, hoeft dat morgenochtend niet.

Ik heb er ook zin in, op het vroege opstaan na dan :(

Strakjes met Luuk douchen. Dan hoef ik morgenochtend niet. Kan ik morgen even een snelle washand over mijn gezicht halen en ben dan klaar.

Deel Deze Pagina