hai allemaal, ik kom even binnen vallen hier. bijlezen is teveel dus dan maar even zo. @alle zieke heel veel beterschap @naatje is die al bevallen????? @mys dikke knuffel @wen ook aal t afvallen zie ik super meid!!!!maar was jij te zwaar dan???? @debora had de echo gehad geloof ik hoe was het meid??? @maja jeetje dat gaat ook snel bij jou zie ik al bijna 15 weken @de rest ik zal wel een heleboel meiden vergeten zijn dus een mega knuff vanuit hier. @alle jarige van harte (excuus dat ik zo laat ben) hier gaat alles redenlijk we zijn druk bezig met de keuken te verbouwen en het begint al heel wat te worden, we hadden meer kast ruimte nodig omdat wat nu het washok is de slaapkamer van de baby gaat worden (is een ruime kamer ) en nu moet wasmachine/droger en voorraad naar de keuken dus hadden we meer kasten nodig. wel erg jammer van de centjes aangezien we de flat nog steeds aan t proberen te verkopen zijn (nu alweer dik een jaar en nog niemand) ik verheug me zooooo op de babykamer om daaar aan te beginnen, maar eerst nog op de slaapkamer een kastenwand maken zodat we daar ook meer kastruimte krijgen en dan als laatste de babykamer . knuffie
Niet te zwaar Kikkert, wel paar kg te veel om echt lekker in mijn vel te zitten... dus even kilo's voor de zomer er af! Flinke verbouwplannen bij jullie... balen dat huis verkopen niet lukt!
Goh omgerekend dus maar 15 euro per paar... das goedkoop zeg! Ik wil wel een paar roze... en wil best de verzendkosten met je delen Dees, maar denk dat als ze dan van mijn huis naar jou moeten of andersom we ook 6.75 verzendkosten betalen!
het begin is er al dus van de zomer kun je in de bikini helaas moeten we wel verbouwen ivm niet lukken van de verkoop maar ach we maken er maar het beste van, het enige wat we gewoon heel erg missen is een tuintje en iets meer opslag ruimte zoals een zoldertje ofzo
Ja, meer kun je niet doen idd... hoop voor jullie dat huis snel verkocht wordt! Ik zie al bijna 20 wk zwanger... wanneer heb je echo?
dylan was aan t spoken in bed meneer wilde niet slapen had zich de slaapzak uitgedaan, sokken en was gek aan t doen in bed. heb hem gewoon weer terug gelegt want anders is die staks weer niet meer te houden
Dank je Wen en jij ook al 1,5 kilo in een week? Lekker hoor! Ooh en thnx voor het opmeten. Misschien doe ik een 8 en een 8 en een half. Even kijken of er iemand mee wil bestellen dan
Hm, das niet handig nee. Misschien via via aan anderen mee geven met een meeting? We kijken eerst wel of er meer mee willen bestellen ofzo.
ik heb afgelopen dinsdag de echo gehad alles was goed ze zagen alleen een kleine cyste in de hersenen en een soort van witpuntje in het hartje, dit samen zagen hun als een softmaker en het kwam vaker voor in dit termijn van de zwangerschap 9 van de 10 keer trekt het vanzelf weg voor de 28 weken. het heeft iets te maken met chromosonen heel ingewikkelt en snap er zelf ook niet zo veel van (ook niet de uitleg) we zijn wel geschrokken ondanks dat de echo-mevr zei dat we ons geen zorgen moesten maken, maar ja dat doe je natuurlijk toch. we moeten maandag naar de vk en dan gaan we vragen voor rond de 28weken nog een echo te laten maken zodat we zelf ook wat geruster eronder zijn. verder probeer ik er nuchter onder te blijven want druk maken heeft geen zin en vooral niet omdat ik niet teveel mag stressen
hier geen allstar fan dus ik sla een ronde over als jullie bij de puma, nike enz.. schoentje aankomen dan ben ik van de partij hihihi
Oh Kikkert, dat bericht heb ik dan even gemist, vervelend zeg, tuurlijk ben je dan toch een beetje ongerust. Ik kan me nog goed herinneren dat er bij Fenne tijdens de controle bij de vk (denk 24 wk ofzo) iets mis was met haar hartslag, sloeg steeds een keertje over. De vk ging toen ook meteen ziekenhuis bellen voor extra echo etc. Schrok er zo van! In het ziekenhuis zeiden ze toen ook dat dit veel voorkwam bij deze zwangerschapsduur, zou waarschijnlijk weer over gaan... en dat was ook zo. Hoop dat je met 28 wk nog een echo krijgt ter bevestiging!
Nee joh, kijk maar Luuk is wakker dus nog even knuffelen en dan weg. Euh, 13 dollar verzenden? Ik dacht dat er 7 stond
Aha op die manier... dan valt het voordeel inderdaad wel mee. Ik zie dat ze helaas ook geen roze hoge meer hebben.