Februari mamma,s 2008 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door joma, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Weer thuus. En beroerd. Gatver, ben er wel een beetje klaar mee.
    Heb de hele dag op de bank gehangen bij mijn ouders. Kon gelukkig, konden zij zich met Lune bezig houden.
    Ik zou nu eigenlijk hutspot maken maar sla ik toch maar over.. We eten wel een boterham.
    Nouja, meestal duurt dit 1 of 2 dagen en gaat het weer een paar dagen goed. Dus.

Allstars: Lune heeft maat 21 van schoenen, gaat nu richting 22 en heeft 21 van allstars en zijn redelijk ruim.
    Bij amazingskids hebben ze supergave allstars in maat 22, die durf ik al niet te kopen want dan zou Lune 23 moeten hebben en dat kan nog wel even duren.. Past ze ze in het najaar/winter pas ofzo.. Dat zou jammer zijn.

Ichtus, heerlijk dat Marijn weer vrolijk is! Als het een sprongetje was blijft dat vast ook nog wel even zo:)

Ik heb trouwens obstipatie:) Heb ik bij Lune nooit last van gehad nu echt heel erg.. Wat kan je daar aan doen? Zit soms half huilend op de wc:(

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    maja, het enige wat mij hielp was lactulose van de dokter (maar kreeg ik heftige krampen van toen heb ik zakjes gekregen die ervoor zorgde tot de ontlasting zachter werd.....en toen ik daarmee moest stoppen (omdat ik het anders te lang gebruikte) heb ik activia drinke van z'n flesjes geprobeerd moet je wel echt iedere dag doen en dit werkte perfect. ik heb er nu nogsteeds een beetje last van helaas

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks Kikkert. Ik dacht zelf ook om eerst dat activia spul te proberen. Vind direct lactulose ook weer wat teveel van het goede.
    Heb al even gezocht net en veel water drinken helpt ook. Fruit eten ook maar ivm fruitallergie wordt dat lastig. Hoewel, druiven zou nog kunnen.

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @maja idd fruit, vezels, vocht, pruimen dat helpt allemaal. ik ben zelf ook allergie's voor sommige soorten fruit dus snap wat je bedoelt met dat het moeilijk word. anders gewoon die activia proberen ik deed in het begin 3 a 4 dagen 1 heel flesje en daarna verdeelde ik het flesje over 2 dagen want het is geen heel goedkoop spul. suc6 meis

5. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    whahahah dees is hier... en elise heeft haar al 3 keer oma genoemd!!!!!!! ik moet zo lachen

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pffff dylan zit weer in een eet dip, hij eet echt alleen maar wat hij lekker vind en de rest geeft ie stiekem aan de hond (ja nu al) en sneaky dat hij is echt niet normaal valt bijna niet eens op. och ja hou me maar voor dat het weer een fase is......

(dat van de hond mag hij natuurlijk niet ;) vandaar dat hij het zo stiekem doet)

ben weer snel weg want hij begint me weer met vanalles te gooien

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Dees (oma :D) hier

Maja, stoelgangthee is natuurlijk en werkt ook ;)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jeetje ik lees net bij de juli mama's 2010 dat een mede mama bevallen is met 17 weken, shrok toch best wel zeg en ben er ook geheel stil van.

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

heb nog niet terug gelezen doe ik straks ff

Voel me eigen Blehh van alle klachten
    Begon gisteravond toen ik om 23 uur naar bed ging had al last van me voet stond letterlijk in de hens, branden jeuken enz lag maar te woelen in bed en was nog wakker om 2 uur vannacht heb zitten janken in bed wist niet meer wat ik er mee moest en was moe en wilde slapen!! eruit gegaan beneden een uur in een teiltje met ijskoud water gezeten dus om 3 uur er weer in en om half 4 viel ik in slaap of zo want ze waren nu koud en buiten boord laten hangen en ja toen was Gwen om 6.30 alweer wakker dus maar 3 uur geslapen maar voelde of ik niets had geslapen pfffff en ja toen voelde ik me lip al keek in de spiegel en ja wel hoor weer een koortslip wordt er niet goed van pffff das de 3e keer in een maand tijd, dus vanmorgen de Ha gebeld en gegaan en ik zei al dat me voet stukken minder was na de AB laatste keer , maar hij zei ook dan is tie net niet sterk genoeg geweest of niet lang genoeg , dus nieuwe sterkere AB gekregen voor een week en daarna terugkomen want gewoon fikse ontstekingen op en onder me voet , ik zei ook gelijk van de koortslippen en de verkoudheid die ik ook al 1,5 maand heb, nou die koortslip die kan van me voeten komen omdat ik verminderde weerstand heb door die Exceem ontstekingen waar alle energie naar gaat, en ja dan valt die verkoudheid ook op zijn plek, pfffff hoop zo dat het na een week minder of weg is ..... wordt echt moe van al die klachten en vol me dus ook gewoon niet lekker van maar dat was logisch , ziet er ook gewoon niet uit ,

zo jullie ook weer op de hoogte
    ga straks ff proberen terug te lezen ...sorry

ik ga nu een warme douche pakken en daarna relaxen als het lukt!!

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Dwaasje had je nog een sms gestuurd hoe je soeppie was??? en viel die mee???

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zooo weer thuis! (chimpichamp geweest)... druifje staat nog even te poepen en als ze klaar is gaat ze hup 't bed in! :D (geef dr wel eerst een schone luier hoor! ;))

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
  13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he joma.. ik geef je even een dikke knuffel.... ik vind het zooo ontzettend sneu voor je...

EN ja ik had je al terug gesmst... de soep was heerlijk mmmmmm

hier zijn we bepakt en bezakt... gaat helemaal goed komen morgen...

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske of dwaas als niemand zijn adres stuurt kan ik de voetbalplaatjes niet sturen.......

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    thanx;) fijn dat de soep heerlijk was, haha had geen sms gehad maar was benieuwd! veel plezier morgen jullie kuzzz

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zeg joma als die soep zo heerlijk is dan wil ik hem wel eens proberen kun je het recept hier neerzetten??

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :D Haha. Ik vind hem geweldig :D

Veel plezier trouwens.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb hem van zonatura, maar die mag je niet gebruiken bij zwangerschap en BV. Staat er nadrukkelijk bij vermeld.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben thee drinken. Doei

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    vorig week hebben we de brief gepost voor mijn schoonvader en zijn vriendin waar we ruzie mee hebben. gisteren ging te telefoon van mijn man, zijn vader was het hij wilde een afspraak maken voor te praten. dit is dus vanavond gebeurt mijn man heeft met zijn vader gepraat, ze hebben het onderling bijgelegt. ik ben er niet bij geweest en weet alleen van zeggen van mijn man wat er vertelt is. ben er weer kapot van vol boosheid en ongeloof heb ik weer het verhaal aangehoort. tis zoooo dubbel allemaal ik wil het voor mijn man zo graag uitpraten, maar ook voor mezelf maar dan ga ik weer denken......deze stress kan ik er niet bij hebben op het moment, ik heb niet voor niks kale plekken op mijn hoofd, harde buiken, pokke humeur enz.... ik wil het graag met mijn schoonvader bijleggen maar niet met zijn vriendin ze heeft iets gebroken in mij en dat is nu niet te lijmen (mss in de toekomst maar nu niet) het is een vrouw met 2 gezichten zo doet ze leuk en zo belult ze je weer. ik weet het echt niet meer.....

als ik het niet uitpraat met de vriendin van mijn schoonvader dan komt hij ook hier niet meer over de vloer, hij komt met haar of niet heeft hij gezegt. wat moet je daar nou mee????

ik ben echt blij voor mijn man dat het uitgepraat is, maar op de manier hoe het gegaan is....ik had hem als ik mijn man was niet zo snel vergeven, maar ja het is mijn zijn keuze, zijn gevoel en zijn besluit.

pfffff en wie zit er weer mee ikke, want alles word nu bij mij neer gelegt, ik ben degenege die de keuze moet maken wel of geen contact.

als ik niet zwanger geweest was, dan had ik daar allang op de stoep gestaan maar nu....ik heb ook nog een kleintje in mijn buik waar ik voor moet zorgen.

:( sorry meiden ik moet het gewoon ff kwijt

Deel Deze Pagina