hmm ben nog steeds aan het twijfelen wele maat all stars ik voor bryan ga pakken denk trouwens dat ik via marktplaats ga kijken
nu net ff terug gelezen @joma dikke knuffel voor jou meid geloof graag dat je er nu even doorheen zit bah hoop dat het snel over is en de ab heel snel werkt. @dees oma hahaha die elise toch verder allemaal mega knuffel ben beetje een zeef
thanx meiden , doet me goed lief !ja heb het er ff mee gehad, wordt er ook met iedere stap met me voet mee geconfronteerd en doet gewoon echt pijn en loop alles kapot!
@kikkert lastig hoor zo, ik denk dat ik het maar ff zo zou laten zoals hun willen..en doe je ff of als je neus bloed moeilijk maar wel het beste nu, je moet je nu niet te druk om maken denk aanjezelf en de kleine en kijk je daarna verder en zeg dat hun ook dat je dat doet , wie weet begrijpen ze dat, want ja anders wordt het druk maken om je mannetje omdat hij ze dan niet ziet en andersom dat jij haar moet confronteren dus ja vertel dat en laat het ff wat hun idee ervan is en als alles achter de rug is zwangerschap ect.. dat je dan een goed gesprek wil
eerst water koken en dan heb je nodig 2 pakjes honig mix chinese tomatensoep 1 potje rundvlees boullion met vlees erin 3 ons gehakt voor balletjes 1 klein blikje tomaten puree soepgroente vermicelli eerst water koken, potje bouilon erin, de balletjes ,soepgroente, de pakjes honig mix, dan de puree, soepgroente en dan ff 45 min laten koken dan vermicelli erbij nog 15 minutjes en klaar heel simpel maar zoetig door de honig chinese tomatesoep mix
hiiiiii.. MAJA.. ik deed/doe.. bij lastige stoelgang altijd 2 pakken YOKI kopen.. rap opdrinken.. dus paar glazen en na een uurtje nog een paar glazen.. dan dat helpptttttttt.....
jeetje meid wat een rot situatie!! an me voorstellen dat je nu heel boos bent laat het ff bezinken en leg je hubbie goed uit hoe je je voelt. klinkt natuurlijk heel makkelijk maar probeer het ff langs je te leggen je voornaamste zaak is nu denken en je eigen gezondheid en aan die kleine in je buik!! dus denk dat je hubbie zijn vader moet proberen uit te leggen dat jij nu absoluut geen stress mag hebben
poeh dylan is helemaal over de toeren, hij lijkt pijn te hebben en heeft ook bloed tussen zijn snotneusje maar ja wat moet je daar nu mee? hij huilt alleen maar niet gillen ofzo
als je het niet vertrouwd even de hap bellen meid!! Goed naar je moederinstinct luisteren (das ook het advies dat ik de kraamvrouwen geef en weet helaas als geen anders dat dat het beste instinct is dat er is!!! voor degene die mij uitgedost in carnavals kleren willen zien er staan vast een paar fotos van de zaterdag op mijn hyves!! die van bryan moet ik nog krijgen